X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סכסוך העבודה הוכרז בעקבות ניסיונה של ההנהלה לבלום את התארגנות עובדיה ולפעול על-מנת שלא להכיר בהתארגנות העובדים
▪  ▪  ▪
מכבי-דנט [צילום: סטריט וויו]

האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית אישר הבוקר (יום ד', 1.4.15) הכרזת סכסוך עבודה ברשת מרפאות מכבי-דנט בכל רחבי הארץ, המתמחות ברפואת שיניים.
סכסוך העבודה נוגע לכ-2,000 עובדי החברה המועסקים ברחבי הארץ במרפאות השונות. בהתאם להכרזת סכסוך עבודה תהא רשאית ההסתדרות הלאומית לשבות ולקיים עיצומים החל מיום 15.4.2015.
בהסתדרות הלאומית מדגישים כי סכסוך העבודה הוכרז בעקבות ניסיונה של ההנהלה לבלום את התארגנות עובדיה ולפעול על-מנת שלא להכיר בהתארגנות העובדים, וכן בשל הפרות לכאורה של זכויות העובדים כדוגמת אי-תשלום עבור זמנם של העובדים ונכונותם לעבוד, העדר תשלום לרופאים בגין אי-הופעת חולים וביטוח מקצועי; אי-תשלום תוספת כוננות; אי-תשלום לסייעות בגין ביטול משמרות; אי-תשלום עבור מלוא השעות נוספות שבוצעו בפועל; שחיקת שכר ואי העלאת שכר לפקידות ולסייעות; העלאה מכוונת של יעדי העבודה באופן לא ריאלי כדי לצמצם בונוסים לעובדים.
ההסתדרות הלאומית - מייצגת את עובדי מכבידנט
לפני כשבועיים הודיעה ההסתדרות הלאומית להנהלת מכבי-דנט כי מעתה הינה ארגון העובדים היציג בקרב עובדי החברה לאחר שלמעלה ממחצית העובדים הצטרפו להסתדרות הלאומית, וכי היא מבקשת כי יוועדו הצדדים לצורך כניסה למשא-ומתן קיבוצי.
בראש ועד העובדים הזמני במכבי-דנט עומדת לימור הראל פיינגנבוים, מנהלת אדמיניסטרטיבית של אחד מסניפי החברה ובקרוב ייבחר ועד קבוע.
בהסתדרות הלאומית מציינים כי תגובתה של ההנהלה הייתה סירוב להכיר ביציגות על בסיס טענות טכניות מנוגדות לפסיקה ולדין.
""אנו קוראים להנהלת החברה להתעשת ומהר. היינו מצפים מהחברה, ערב חג הפסח, שתואיל לכבד את רצון העובדים, התארגנות היא לא אסון. ההתנגדות של ההנהלה להתארגנות זהו אסון האמיתי אשר מביא את מערכת יחסי העבודה בין ההנהלה לעובדים לכאוס ובעתיד מלאכת השיקום תהא מורכבת ביותר", נמסר מההסתדרות הלאומית.
מרשת מכבידנט נמסר בתגובה: "מכבידנט מכבדת את זכות עובדיה להתארגן ותפעל לקיים דיאלוג עם כל גוף שיבחרו לייצגם. לאחרונה התקבלה במכבידנט פנייה מההסתדרות הלאומית לפיה נבחרה ע"י עובדי מכבידנט לייצגם. בהמשך לפנייה זו העבירה מכבידנט בקשה לקבל את המסמכים הנדרשים בכדי לוודא את אותנטיות הבקשה להצטרפות וזאת על-פי הדין, ועל-מנת לוודא שאכן מדובר ברצונם של העובדים. מכבידנט מחויבת לוודא תקפות הכרזת היציגות למען החברה, עובדיה ותקינות ההתארגנות. למרות פניותינו החוזרות, ממאנת ההסתדרות הלאומית להעביר לידנו הנתונים, ויש לתמוה על החלטתה שלא להציג את המסמכים הנדרשים על-פי דין ולמהר ולאיים בצעדים ארגוניים ובשביתה ללא כל סיבה ערב חג הפסח. למרות שמכבידנט חזרה והבהירה כי היא מכבדת את זכות עובדיה להתארגן, ההסתדרות הלאומית מעבירה לעובדים מסרים שגויים ומתלהמים ויוצרת מראית עין של יריבות בין מכבידנט לבין עובדיה, במטרה להאדיר את עצמה בעיני העובדים, ולמרבה הצער על חשבונם. אנו מבקשים להדגיש כי הנהלת מכבידנט מחויבת לשמור על זכויות עובדיה ורווחתם ותמשיך לפעול למענם".

תאריך:  01/04/2015   |   עודכן:  02/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוכרז סכסוך עבודת ברשת מכבי-דנט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
חבילת החוקים להתמודדות עם התופעה כוללת בין היתר חוק האוסר על מי שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לשוב ולכהן בכנסת, חקיקה המונעת ממי שיבחר לשתוק בחקירה פלילית להמשיך ולהחזיק בתפקיד ציבורי; הגדרה לעבירה של "הפרת אמונים" ועוד
איתמר לוין
השישה הודו בעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים, כאשר סיפקו שומרים לחברת האחים מור, השתמשו בחשבוניות פיקטיביות וקיבלו מיליוני שקלים במזומן
איתמר לוין
חיות: אם השופט הוא היוזם ניהול פרוטוקול מוקלט - במקרים הנדירים בהם ניתן לאשר זאת - הנהלת בתי המשפט תממן אותן, אם כי בסיום ההליך יוכל השופט לקבוע שהצדדים או חלקם ישלמו
אלעזר לוין
תכננה לחתום עם העירייה על הסכם-גג לבניית 7,500 דירות בשלושה מתחמים בעיר    הרשות הפסיקה את המו"מ "לאחר שהעירייה הציגה דרישות כספיות ללא גבול, ובשיאן - שנממן ב-160 מיליון שקל פארק עירוני, שאינו קשור לתוכניות"
אלעזר לוין
ציון קינן הצטרף לקבוצת רכישה של חג'ג', לקניית שתי דירות יוקרה בתל אביב, בכ-10.5 מיליון שקל    לפני שלושה שבועות פרש    הבנק: קינן הודיע שלא יהיה מעורב בשום עסקה עם חג'ג'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il