X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שפיר מגורים ובניין תובעת עורך דין ושלושה דיירים במתחם בבת-ים, בטענה שהם משמיצים אותה בניסיון למנוע מימוש פרויקט פינוי-בינוי
▪  ▪  ▪
מתחם בבת-ים [צילום: פלאש 90]

חברת שפיר מגורים ובניין, מקבוצת שפיר הנדסה, הגישה לבית משפט השלום בתל אביב שתי תביעות לשון הרע בסך 400,000 שקל כל אחת נגד עו"ד עידו שיפוני ונגד שמואל מזרחי, לאון בכר וליאור כהן, המתגוררים במתחם הרחובות דליה והרב מימון בבת-ים, בו היא מקדמת מזה מספר שנים פרויקט פינוי-בינוי.
שפיר טוענת, כי הנתבעים נוקטות בשיטה של הפצת השמצות פרועות נגדה כדי לסכל את הפרויקט, במתחם בו ניצבות כיום 168 דירות. הפרויקט אושר בידי משרד הבינוי, אך טרם נחתמו חוזים עם מספר הדיירים הדרוש. לדברי שפיר, הנתבעים מנסים לשכנע דיירים שלא לחתום על חוזים או לחזור בהם אם כבר חתמו עליהם.
בתביעה נגד שיפוני נאמר, כי באחד מכנסי הדיירים שארגנה שפיר, הופיע שיפוני - אשר באותה עת עשה את צעדיו הראשונים כעורך דין והיה חסר ניסיון בכלל ובהסכמי פינוי-בינוי בפרט - והחל להעלות טענות תמוהות ופסולות כנגד נוסח החוזה, הדומה לחוזים המקובלים בתחום. לדברי שפיר, שיפוני חתם עימה על חוזה לפיו יקבל 2.5 מיליון שקל אם יעמוד במכסת ההחתמות הדרושה, אך לאחר ששפיר ביטלה את החוזה בשל הפרותיו - הוא שב להשמיץ אותה. בימים הסמוכים להגשת התביעה, נאמר בה, הפיץ שיפוני בין הדיירים מכתב ובו האשים את החברה בשימוש בדרכים בלתי חוקיות ובניסיון לרמות את הדיירים.
בתגובה למכתב ההתראה בו התבקש לחזור בו מדבריו, שלח שיפוני מכתב פוגעני נוסף, בו האשים את שפיר בפלילים ועבריינות, בניסיון להלך אימים עליו ועל דיירים המתנגדים לה באיומים שחלקם אף גובלים בפלילים. הוא ייחס לשפיר פעולות פסולות שלא לומר עברייניות, והודיע, כי בכוונתו להמשיך ולפנות לדיירי המתחם בדברי בלע נוספים - לגירסת שפיר.
עוד טוענת שפיר, באמצעות עוה"ד רונן הורוביץ וירון אלון, כי ביום בו נערך מפגש במתחם אליו הוזמנו 19 משפחות של דיירים, הפיצו הנתבעים האחרים בין דיירי המתחם מסמך הכולל הטעיות פסולות ולשון הרע, במטרה למנוע חתימת חוזים וביטולם של אלו שנחתמו. בין היתר נאמר במסמך, כי שפיר מציבה לדיירים תנאים שאינם יכולים לעמוד בהם, אין לה הערבויות הדרושות והיא עלולה לקרוס. בעקבות המכתב, נאמר בתביעה, סירבו 16 משפחות להגיע למפגש ורק משפחה אחת חתמה על חוזה מול שפיר. טרם הוגשו כתבי הגנה.

ת.א. 66892-03-15
ת.א. 1307-04-15
תאריך:  05/04/2015   |   עודכן:  05/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעות דיבה בשל מחלוקת על פינוי-בינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה בבליץ תקשורתי ברשתות חדשות אמריקניות נגד הסכם הגרעין עם אירן    "ההסכם לא כולל את הפסקת תוכנית הטילים הבליסטים המיודעת אליכם"    "לא הייתי מהמר על פיקוח בגלל הנוהג האירני לרמות"
יצחק דנון
העותר טוען שהחברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי לא העבירה את המכרז לאישור משרד הפנים, ומנצלת זאת כדי להתעשר על חשבון הציבור
עידן יוסף
הרשות הפלשתינית מחזירה לישראל את כספי המיסים המופשרים    ישראל העבירה סולר לרצועה כך שתחנת החשמל בעזה תוכל לחדש את פעילותה למשך כ-20 יום
אלעזר לוין
ההשקעה הראשונה - 10 מיליון דולר, מזה 2.5 מיליון דולר שותף חיצוני    ירכשו בתי דיור מוגן ב-35-25 מיליון דולק    קרדן תממן את רוב השקעתה על-ידי הלוואת בעלים בריבית של 6% ויותר, שחלקה תיפרע בתוך ארבע שנים
אלעזר לוין
משקיע בנדל"ן מניב רכש מהם מרכז מסחרי בן 950 מ"ר בגבעת שמואל    ישלם כ-38,000 שקל למ"ר    הסיבה למחיר הגבוה: המרכז מושכר לרשתות בכ-220 שקל למ"ר לחודש    הרווח - 8.6 מיליון    גינדי: "מכרנו, כי הציעו מחיר טוב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il