X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההלוואה תילקח בפועל בחודש יוני 2016, ותיפרע פרעון בחמישה תשלומים שנתיים שווים מ-2019 ועד 2023 ההלוואה - מהבנקים לצורך מיחזור חוב
▪  ▪  ▪
שאול אלוביץ' [צילום: איל יצהר/באדיבות גלובס]

חברת בזק משריינת מזומנים לצורך מיחזור חוב ענק. החברה הודיעה אתמול (ה') לבורסה כי קיבלה מגופים בנקאיים התחייבות להעמדת אשראי בשנת 2016 בהיקף כולל של 600 מיליון שקל למיחזור חוב עתידי.
ההלוואה תילקח בפועל בחודש יוני 2016, במח"מ של כ-4.6 שנים (פרעון בחמישה תשלומים שנתיים שווים החל מ-1 ביוני 2019 ועד 1 ביוני 2023), ובשיעור ריבית כוללת של כ-3.7% (ריבית קבועה, שקלית ולא צמודה).
בגין ההלוואה לא ייווצרו שעבודים נוספים על נכסי בזק (במגבלות מסוימות), והחברה קיבלה התחייבות כי במקרה בו היא תתחייב כלפי גורם כלשהו בקשר עם עמידה באמות מידה פיננסיות, תתחייב החברה בהתחייבות זהה גם ביחס לאשראי זה (בכפוף לחריגים מסוימים), וכן תנאי פרעון מיידי מקובלים (כגון ארועי הפרה, חדלות פרעון, הליכי פירוק או כינוס נכסים וכיוצ"ב, וכן Cross default במגבלות מסוימות), אשר יחולו בשינויים המחויבים גם ביחס לתקופת ההתחייבות להעמדת אשראי.
בסוף ינואר 2014 הודיעה בי קומיוניקיישנס, החברה האם של בזק, על גיוס חוב ענק של 775 מיליון דולר בישראל ובאירופה באמצעות הנפקת אג"ח, גם כן לצורך מיחזור חוב.
בזק, שבשליטת שאול אלוביץ' ובניהולה של סטלה הנדלר, סיימה את 2014 עם ירידה של 5.3% בהכנסות לכ-9.1 מיליארד שקל, בעיקר בשל הירידה בתוצאות פלאפון. ה-EBITDA עלה ב-9.1% ל-4.5 מיליארד שקל והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה ב-19.2% ל-2.1 מיליארד שקל - בעיקר בזכות רווחים ממכירת אתר יד-2 לאקסל שפרינגר ב-806 מיליון שקל. התזרים החופשי הסתכם בכ-2.8 מיליארד שקל.
ב-2015 בזק צופה רווח נקי של 1.5 מיליארד שקל, EBITDA של 4.2 מיליארד שקל ותזרים חופשי של 2 מיליארד שקל. הסכם קיבוצי שעומד על הפרק, עם השלכות פוטנציאליות גדולות, לא נכלל עדיין בתחזית.

תאריך:  03/04/2015   |   עודכן:  03/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק תקבל הלוואה של 600 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית משפט השלום בירושלים האריך ב-4 ימים את מעצרו של ניב אסרף, שיחד עם חברו הציג מצג שווא שעל פיו כביכול נחטף על-ידי פלשתינים    גורמים במשטרה: הנזק הכספי שנגרם כתוצאה מדיווח השווא נאמד במיליוני שקלים
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח הלילה עם נשיא ארצות הברית והביע את ההתנגדות הישראלית להסכם המסגרת בין המעצמות לאירן    "ההסכם - סכנה חמורה לישראל, לאזור ולעולם; עסקה המבוססת על מסגרת זו תאיים על קיום ישראל"
איתמר לוין
התביעה - בטענה להטעיית משקיעים ב-2003    גרוניס אישר הסכם פשרה מתוקן, לאחר שבית המשפט המחוזי דחה הסכם לפיו החברה תשלם 3 מיליון שקל ודרש שתשלם 5.9 מיליון שקל
יצחק דנון
החברה תובעת 3 מיליון שקל, בטענה לפרסומים שקריים ושגויים במסגרת השוואת מחירים בין חנויות הדיוטי פרי שלה לבין חנויות אחרות
שירות גלובס
השבוע עצרה הרשות את עומרי ויסמן, מנהל באקסלנס נשואה, חברת בת של אקסלנס שבשליטת הפניקס, בחשד שביצע עסקות תרמיתיות ביותר מ-100 מיליון שקל    אקסלנס: "פעולות אלו בוצעו בקשר עם עסקות בני"ע עם הפניקס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il