X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המגרש בן 1.5 דונם נמצא ברחוב שבזי בשכונת נווה צדק המוכרים - גיא וירון ורסנו המיליארדר האנגלי יהרוס את הבניינים הקטנים שעל המגרש, ויבנה וילה מפוארת לשימושו השקעה ראשונה בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המיליארדר הרוסי-אנגלי רומן אברמוביץ' (49) רכש מהאחים גיא וירון ורסנו מגרש בן 1.5 דונם ברחוב שבזי, נווה צדק, תל אביב. הוא ישלם 104 מיליון שקל. על המגרש עומדים כיום שני בניינים קטנים, אחד מהם מלון בוטיק. אברמוביץ' מתכנן ככל הנראה להרוס את שני הבניינים, ולבנות על מגרש וילה מפוארת לשימושו.
יודגש, כי המחיר הגבוה, לפי 70 מיליון שקל לדונם, ישולם בעד המגרש. לבניינים עצמם אין ערך, חוץ מאשר אם העירייה תקבע, שאחד מהם מיועד, כולו או חלקו, לשימור. במקרה כזה יהיה צורך להתאים את תוכניות הבנייה להוראות השימור. בנווה צדק יש כמה בניינים היסטוריים, מראשית ימיה של תל אביב, שנקבעו כמיועדים לשימור.
זוהי השקעתו הראשונה של אברמוביץ' בנדל"ן בישראל. המיליארד היהודי מבקר בארץ, בדרך כלל, אחת לשנה, בעיקר לאירועים חברתיים. אשתקד הגיע לפסח, כולל לליל הסדר. בביקור אחר בילה עם ידידים באילת.
אברמוביץ' נחשב לאדם ה-38 בעושרו בעולם. הונו האישי הוערך באחרונה בכ-11.5 מיליון דולר. בין היתר, הוא בעליה של קבוצת הכדורגל האנגלית המובילה צ'לסי.
האחים ורסנו פעילים בעסקי נדל"ן, ואחד מהם פתח בעבר מסעדה בנווה צדק.
המלון הקטן ביותר בארץ
על המגרש, ברחוב שבזי 11, עומד המלון הקטן ביותר בארץ, מלון ורסנו, שנפתח לפני כחמש שנים. יש בו ארבע סוויטות - ותו לא. שתי סוויטות לזוג עולות בין 1,265 ל-1,580 שקל ללילה. שתי סוויטות גדולות יותר, למשפחות, עולות 2,480-1,800 שקל ללילה. המחירים כוללים ארוחת בוקר. הבעלים אומרים שמדובר בסוויטות מעוצבות בקפידה וברמה גבוהה. במלון גם ספא.
האחים ורסנו, ילידי הולנד, נכנסו לעסקי נדל"ן בנווה צדק ב-2001. העסקה הראשונה הייתה קניית בית שלוש ההיסטורי. לאחר מכן רכשו גם את בית החרושת של שלוש. ב-2007 מכרו את שני הבניינים, וקנו את "בית הטמפלרים" בשכונה. במקביל, פתחו בנווה צדק מוזאון לתולדות השכונה, גלריה ומסעדה, כולם בבניינים שרכשו.
ירון ורסנו נשוי לדוגמנית-שחקנית גל גדות.
המגרש נשוא העסקה עומד על מגרש שזרח ברנט קנה מערבים מקומיים בשנת 1890. ברנט, עסקן ציוני, היה ממקימי פתח תקוה, ואחר כך ממקימי ומראשוני שכונת נווה שלום, הסמוכה לשכונת נווה צדק.

תאריך:  13/04/2015   |   עודכן:  13/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גל גדות / Gal Gadot
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אברמוביץ' רכש מגרש בת"א ב-104 מיליון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סגן אלוף בדימוס אלי דקל מגלה ששטח הקריה הגרעינית המצרית ליד קהיר גדל פי ארבעה מאז הוקם ב-1961, והפיתוח נמשך    "מדאיג שמפקדים בכירים באמ"ן מופתעים מכך כשהסבתי את תשומת לבם"
אלעזר לוין
רכשה מיעקב מזרחי ארבעה מגרשים ב-99.2 מיליון שקל    תשקיע 283 מיליון שקל בבניית 228 דירות    תמכור את הדירות ב-378 מיליון, כולל מע"מ    שיכון ובינוי ויתרה על זכות סירוב    לאומי ירוויח 15 מיליון שקל בריבית ועמלות
עידן יוסף
ח"כ תמר זנדברג הגישה הצעת חוק לפיה שרים וסגניהם לא יוכלו לעשות שימוש ברכבי שרד כל עוד לא תוסדר תחבורה ציבורית בשבת    מינהל הרכב: הוקפאה התקנת מערכות ניטור השימושים ברכב לנוכח התנגדות העובדים לפגיעה בצנעת הפרט
איתמר לוין
הבקשה בסך 178 מיליון שקל נגעה לדילוגים בקריאת המונים    ביהמ"ש: החברה רשאית לבצע את הדילוגים, לא הוכח שהיא מרוויחה מהם ולא הוצגה שיטה טובה יותר להערכת הצריכה
יצחק דנון
הסכום המבוקש: 1.3 מיליארד שקל    הטענה: החברה שינתה את תנאי המימוש של נקודות הנוסע המתמיד ובכך גרמה נזק ניכר לנוסעיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il