X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"צריך להסתכל עליה לא כעול אלא כעל אמצעי להגדיל את מספר הלקוחות ואת המכירות", אמרה דוידוביץ', מנכ"לית החברה
▪  ▪  ▪
להנגיש [צילום אילוסטרציה: AP/Altaf Qadri]

"הנגשת אתרים היא דבר מוסרי, חברתי, כלכלי ומחויב על-פי החוק. צריך להסתכל על זה לא כעול אלא כעל אמצעי להגדיל את מספר הלקוחות ואת המכירות", כך אמרה נילי דוידוביץ', מנכ"לית דעת.
דוידוביץ' דיברה בכנס Real eCommerce 2015 שנערך באחרונה ב-yes Planet בראשון לציון, בהפקת 'אנשים ומחשבים'.
היא הקדישה את דבריה לצורך בנגישות של אתרים לאנשים עם מוגבלויות וציינה כי "40% מהם לא יכולים לקנות באינטרנט הרגיל ובין 10% ל-15% נוספים מתקשים לעשות זאת".
מה זה הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות? שאלה דוידוביץ' והשיבה: "מדובר בשינוי גדלים של פונטים, נראות, צבעים, פונקציונאליות ועוד. איך עושים את זה? יש הנגשה ידנית - נכנסים ומתחילים לקודד, לשנות תמונות, תוכן, נראות ופונקציונאליות, ומתקנים באגים. יש גם הנגשה אוטומטית, שמתאימה יותר לאתרים בינוניים וגדולים".
היא ציינה כי "דעת מציעה פתרון User first, שמאפשר הנגשה אוטומטית כשירות ענן. אנחנו אומרים לארגונים: אתם תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב - השיווק והמכירה, בלי שום שינוי, ואנחנו נבצע את ההנגשה".
"קיים חוסר במידע על לקוחות"
אורי לביא, סמנכ"ל מכירות בכיר ב-Dynamic Yield, ציין כי "75% מהלקוחות לא יעשו שום דבר בעל ערך באתר המסחר המקוון. 5% מהלקוחות הם אלה שעושים את עיקר הדברים. 86% מעריכים חוויה מותאמת אישית כשהיא נעשית נכון - לא לתת ללקוח להרגיש כאילו מדובר באח הגדול ולתת לו ערך".
הוא אמר כי החברה עוסקת בין השאר בפרסונליזציה וסגמנטציה. "פרסונליזציה דורשת כוח אדם איכותי, אנשי שיווק שמבינים את זה ושיודעים לקשר בין המערכות", אמר לביא. "כיום יש עשרות מערכות שלא מדברות האחת עם השנייה".
"כמו-כן, קיים חוסר במידע על לקוחות", הוסיף. "צריך לאסוף את המידע ולראות איך הופכים אותו לדבר שמאפשר להניע את הלקוח לפעולה. כשעושים פרסונליזציה, צריך לקחת בחשבון גם עד כמה הלקוח סומך על המותג. מדובר במשתנה קריטי".
פרט מעניין אותו ציין לביא הוא שהסיכויים שאנשים שנכנסים לאתרי eCommerce ממחשבי Mac יבצעו רכישה גבוהים יותר מאשר אלה שנכנסים אליהם ממחשבים מבוססי Windows.
איך מבצעים המרה לרכישה?
עילי אבני, מנכ"ל WebScience, אמר כי "יש שלושה שלבים בתהליך ההמרה לרכישה: Best practices, התנהגות צרכנים וקולם של הצרכנים. השניים האחרונים הם בעלי פוטנציאל משמעותי אבל דורשים הרבה יותר זמן ואנרגיה".
לכן, הוא בחר להתמקד בדבריו בשלב הראשון. "כל אחד יכול להעלות רעיונות איך אפשר לשפר את האתר של הארגון שלו ודרושה לכך רק דקה", אמר אבני.
אבני הציג את פתרון VWO, ש-Webscience משמשת כנציגה הבלעדית שלו בישראל. הוא ציין כי באמצעות הכלי ניתן לשפר את יחס ההמרה כך שיהיו לו יותר מכירות ולידים כבר אחרי חודש. לדבריו, מדובר בפתרון קל ופשוט ושיפור ממוצע של עד 50% בהמרה. ניתן להשתמש בכלי בשימוש עצמאי או בעזרת מומחה מטעם החברה.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (14.4.15)
תאריך:  15/04/2015   |   עודכן:  15/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הנגשת אתרים היא מוסרית וכלכלית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב הלפרין
החברה הנרכשת פיתחה מצלמה שקטנה ממצלמות סלולר רגילות ועדיין מסוגלת להפיק תמונות באיכות גבוהה    מדובר ברכישה שלישית של אפל בישראל
יפעת גדות
צפייה בטועם הבירה חווה תחושה אישית של לגימת בירה טובה הממלא את החיך, שיוצרת רגע של אושר
עופר וולפסון
בחודש מרס 2015 נרשם יבוא בהיקף של 19,362 כלי רכב    ברשות המיסים מסבירים כי הירידה הייתה צפויה לאור היבוא הגבוה מאוד בחודש דצמבר    מגמה מעורבת ביבוא מוצרי חשמל
עופר וולפסון
בדיקת CofaceBdi מגלה כי ענף הביומד ממשיך להיות הענף המסוכן ביותר להשקעה בבורסה - החברות בענף מהוות כשליש מסך החברות שלדוחותיהן צורפה הערת עסק חי לדוחות 2014 למרות שהן מהוות רק 9% מסך החברות המפרסמות דוחות
עופר וולפסון
במקום השני והשלישי בהיקף חלוקת הדיבידנדים - כימיקלים לישראל ובזק    נמשכת מגמת הירידה בתשואת הדיבידנד, זו השנה הרביעית ברציפות    תשואת הדיבידנד של בזק היא הגבוהה ביותר מבין חברות ת"א-100 עם כ-12%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il