X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות תקנה חדשה שמגבש משרד התחבורה יקבלו פקחים עירוניים סמכויות אכיפה מיוחדות כנגד בעלי אופניים חשמליים וכלי רכב דו-גלגליים הפועלים בניגוד לחוק מנכ"ל משרד התחבורה מינה צוות מקצועי מיוחד לכתיבת תיקוני החקיקה הנדרשים
▪  ▪  ▪
אופניים חשמליים [צילום: AP]

צעד משמעותי להגברת האכיפה על אופניים חשמליים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מקדם חקיקה שתאפשר להעניק לפקחים עירוניים של הרשויות המקומיות סמכויות אכיפה מיוחדות כנגד בעלי אופניים חשמליים ורכב דו-גלגלי, הרוכבים בניגוד לחוק.
מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, מינה צוות מקצועי מיוחד לכתיבת תיקוני החקיקה הנדרשים, לצורך הסמכת פקחים עירוניים, לאכוף בתחומם עבירות תעבורה של אופניים חשמליים וכלי רכב דו-גלגלי. מינוי הצוות התאפשר בעקבות סיכום בין משרדי התחבורה, המשפטים, ביטחון הפנים, משטרת ישראל ומרכז השלטון המקומי.
בצוות שותפים היועצת המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד מלי סיטון, המפקח על התעבורה במחוז חיפה והצפון, הראל דמתי, הממונה על מיסוי מוניציפלי במשרד הפנים, עו"ד אורית מלמד, היועץ המשפטי של המשרד לביטחון פנים, עו"ד חיים אמיגה, היועץ המשפטי במשטרת התנועה, עו"ד קלוד גוגנהיים ועו"ד שחר פרלמוטר ממשרד הפנים.
הצוות המקצועי התבקש להגיש למנכ"ל משרד התחבורה את תיקוני החקיקה הנדרשים, עד ל-14 במאי 2015. עם קבלתם, הם יועברו לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת ולאחר מכן, לקריאה שנייה ושלישית.
משרד התחבורה הסדיר את כל נושא האופניים החשמליים, בתקנות שנכנסו לתוקף בספטמבר 2014. על-פי התקנות, ניתן לרכוב על אופניים חשמליים, בעלי הספק מירבי עד 250 ואט ומהירות נסיעתם אינה עולה על 25 קמ"ש. כמו-כן, המנוע אמור להפסיק את פעולתו כאשר מהירות האופניים עולה על 25 קמ"ש.
עוד נקבע, כי באופניים החשמליים יותקנו אביזרי בטיחות, הכוללים בין השאר צופר או פעמון, פנס קדמי ואחורי ומחזיר-אור. על-פי התקנות, מגיל 14, ניתן לרכוב על אופניים חשמליים, בשבילי אופניים בלבד ומגיל 16 בכבישים. חל איסור על נסיעת אופניים על המדרכות.
האופניים נדרשים לשאת סימון רשמי של המילים "אופניים עם מנוע עזר" שימוקם במקום מרכזי וגלוי לעין על גבי שלדת הכלי. בסימון המיוחד יצוין שם הדגם, היצרן וכתובתו, ארץ יצור ושם היבואן וכתובתו.

תאריך:  19/04/2015   |   עודכן:  19/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פקח עירוני ירשום דוח נגד אופניים חשמליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הדואר אמור להעביר למדינה חלק מהמקרקעין שבידיו תמורת הזרמת ענק למימון פרישת עובדים - אך ביהמ"ש קבע שיש להמתין עד שיתברר שהחברה יצאה מ"אזור חדלות הפרעון"
איציק וולף
ראש הממשלה ציין כי ישראל גם רואה בחומרה רבה את העובדה שאין שום אזכור לתוקפנות האירנית בהסכם הגרעין המתגבש בין המעצמות לאירן    "הטילים האירנים גדלים ונעשים מדויקים, מה שלא משתנה היא הכתובת 'מוות לישראל' שרשומה עליהם
עידן יוסף
רשת בתי הקפה הגדולה תשנה את המיתוג העברי שלה ותפנה ללקוחותיה באנגלית    תפתח השנה עשרה סניפים ופיתחה אפליקציה שתייתר את הצורך בכרטיס מועדון
חן מענית
עם התחדשות החקירה הנגדית נגד יו"ר אי.די.בי לשעבר, החל "קרב חפירות" בינו לבין התובעת    התובעת: "אנחנו יודעים על השיחות והסמסים, לצערי"; דנקנר: "גם לצערי"
עופר וולפסון
הצליחו לחדור לרשתות מחשבים הקשורות לצה"ל כחלק ממהלך ריגול רחב היקף שכלל תוכנות תקיפה זדוניות יחד עם הונאות דוא"ל    לא ברור אם מידע חיוני נגנב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il