X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בקטע כביש חדש, באורך של 10 קילומטרים ממולדה לכסייפה, המצטרף לכביש באורך של חמישה קילומטרים בין גשר מרעית לנחל באר שבע שנפתח לתנועה לפני כחודשיים
▪  ▪  ▪
סטנדרטים גבוהים [צילום: חברת נתיבי ישראל]

בשורה טובה לתושבי הדרום. הלילה (19.4.15) יפתח לתנועה, קטע דרך חדש, באורך של 10 קילומטרים, בין מולדה לכסייפה, בכביש 31 החדש. זאת, במסגרת תוכנית של משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל לשדרג את כביש 31, משוקת ועד ערד, בעלות של כמיליארד שקלים.
הכביש החדש מצטרף לקטע כביש באורך של כחמישה קילומטרים, שנפתח לפני כחודשיים לתנועה, בין גשר מרעית לנחל באר שבע וכן לקטע נוסף, באורך של 10 קילומטרים, הצפוי להיפתח בחודש הבא במסגרת הפרויקט.
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי הכביש שנבנה בסטנדרטים גבוהים ומודרניים, ישפר באופן משמעותי את רמת הבטיחות של כביש 31, ויקצר את משך הנסיעה מערד לבאר שבע באופן ניכר. לדבריו, הכביש המשודרג ייתן מענה גם לנפחי התנועה הגדולים הצפויים בכביש, בעקבות תוכניות הפיתוח, המתכוננות באזור.
החל מחודש הבא תתאפשר נסיעה רציפה ובטיחותית, לאורך 25 קילומטרים של כביש 31 המשודרג, בקטע שבין ערד למולדה. מדובר בכביש דו-מסלולי, בעל שני נתיבים לכל כיוון, שנכלל בעבר ברשימת הכבישים האדומים של ישראל.
המכרז האחרון
יצוין כי כל קטעי הדרך החדשים ששודרגו בכביש 31, הם ברוחב של ארבעה נתיבים וכוללים מפרדה באמצע הכביש, שוליים רחבים ותקניים, מעקות בטיחות, תאורה ומעברים בטיחותיים להולכי רגל ובעלי חיים.
במסגרת המיזם, הוסדרו הכניסות ליישובי הפזורה הבדואית, ונבנו מחלפונים ומעגלי תנועה, במקום צמתים וכניסות בלתי מורשות, זאת במטרה להגביר את הבטיחות בכניסות לישובים אלה.
חברת נתיבי ישראל פרסמה השבוע את המכרז האחרון לשדרוג כביש 31, בקטע שבין שוקת למולדה, באורך של שישה קילומטרים. עם בחירת הקבלן וסיום העבודות בקטע זה, תושלם הרחבת כביש 31 משוקת לערד, באורך של 33 קילומטרים.
כביש 31 מצומת ערד מהווה ציר חיבור עיקרי מדרום ים המלח, דרך העיר ערד, למרכז הארץ. לאורך הכביש קיימים ריכוזי אוכלוסייה של בדואים, חלקם בישובים מוסדרים וחלקם בפזורה. במסגרת הפרויקט, כביש 31 משודרג לדרך ראשית דו-מסלולית, בעלת שני נתיבים, הכוללת שישה מפרידנים.

תאריך:  19/04/2015   |   עודכן:  19/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בעקבות תקנה חדשה שמגבש משרד התחבורה יקבלו פקחים עירוניים סמכויות אכיפה מיוחדות כנגד בעלי אופניים חשמליים וכלי רכב דו-גלגליים הפועלים בניגוד לחוק    מנכ"ל משרד התחבורה מינה צוות מקצועי מיוחד לכתיבת תיקוני החקיקה הנדרשים
איתמר לוין
הדואר אמור להעביר למדינה חלק מהמקרקעין שבידיו תמורת הזרמת ענק למימון פרישת עובדים - אך ביהמ"ש קבע שיש להמתין עד שיתברר שהחברה יצאה מ"אזור חדלות הפרעון"
איציק וולף
ראש הממשלה ציין כי ישראל גם רואה בחומרה רבה את העובדה שאין שום אזכור לתוקפנות האירנית בהסכם הגרעין המתגבש בין המעצמות לאירן    "הטילים האירנים גדלים ונעשים מדויקים, מה שלא משתנה היא הכתובת 'מוות לישראל' שרשומה עליהם
עידן יוסף
רשת בתי הקפה הגדולה תשנה את המיתוג העברי שלה ותפנה ללקוחותיה באנגלית    תפתח השנה עשרה סניפים ופיתחה אפליקציה שתייתר את הצורך בכרטיס מועדון
חן מענית
עם התחדשות החקירה הנגדית נגד יו"ר אי.די.בי לשעבר, החל "קרב חפירות" בינו לבין התובעת    התובעת: "אנחנו יודעים על השיחות והסמסים, לצערי"; דנקנר: "גם לצערי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il