X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישלם למוכר, עדי קייזמן, 61 מיליון שקל עסקה או אופציה? מבקש מהעירייה לשנות את התב"ע, כך שיוכל לבנות על המגרש כ-50 דירות יוקרה, ולשווקן מראש לקבוצת רוכשים סגל שותף עם דוד זהבי ויצחק אמסלם בחברות יזמיות
▪  ▪  ▪
קייזמן. מוכר תמורת 61 מיליון [צילום: בוצ'צ'ו]

היזם יאיר סגל רוכש מאיש העסקים עדי קייזמן את בנין קולנוע דקל, בשיכון בבלי בתל אביב, ב-61 מיליון שקל. למעשה, רוכש סגל את המגרש, כי הבניין הישן מיועד להריסה. על-פי אחד המקורות, מדובר בחוזה אופציה לששה חדשים, שבהם יארגן סגל קבוצת רוכשים לדירות שיבנה על המגרש. ייתכן שדוד זהבי, שותפו של סגל לפרויקטים בנדל"ן, שותף גם לרכישה.
תב"ע מאושרת קובעת,שניתן לבנות על המגרש בית דיור מוגן בן 100 דירות קטנות, בשטח כולל של 5,700 מ"ר. סגל נמצא במגעים עם העירייה לשינוי התב"ע, כך שאפשר יהיה לבנות על המגרש כ-50 דירות יוקרה, בעיקר בנות 2 עד 4 חדרים. ייתכן שאחת ממטרות האופציה היא לממש את העסקה רק אם הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אכן תשנה את התב"ע.
4 חדרים בכ-3.5 מיליון שקל
במקביל, יארגן סגל את קבוצת הרוכשים. הוא מעריך, שניתן יהיה למכור את הדירות ב-200 מיליון שקל. דירות 2 חדרים ימכרו בכ-1.7 מיליון שקל, ודירות 4 חדרים ימכרו בכ-3.5 מיליון שקל. בראש הבניין יהיו פנטהאוזים, שימכרו במחירים גבוהים בהרבה.
המוכר, עדי קייזמן, 41, רכש את בנין הקולנוע בדצמבר 2007 מחברת א.ד. מטלון ב-28 מיליון שקל. מטלון, יבואנית ומשווקת סרטים, בנתה את הקולנוע לפני כ-45 שנה והפעילה אותו שנים רבות, עד לסגירתו לפני 19 שנים. מאז עומד הבניין ריק, חוץ מקומת הקרקע המסחרית.
רווח ברוטו של 118% ממכירת הבניין
קייזמן ירשום רווח הון ברוטו של 31 מיליון שקל, שהם 118%, ממכירת הבניין. הרווח נטו נמוך יותר, משום שיש להביא בחשבון הוצאות אחזקה ואחרות. רווח ההון חייב במס בשיעורים המקובלים. הרווח נובע בעיקר מהעלייה המהירה בשווי ירות בתל אביב בשנים האחרונות.
יאיר סגל פעיל בעיקר באמצעות חברת "מיזמים", ששמה הוסב באחרונה ל"אורבן". דוד זהבי שותף בחברה זו. סגל שותף או דירקטור בחברות נוספות בתחום הנדל"ן. אחת מהן היא חברת "מיזמים חוף תל אביב".
אחד השותפים ב"מיזמים חוף תל אביב" הוא הקבלן יצחק אמסלם, מראשי התאחדות בוני הארץ ובעל השליטה בחברת הנדל"ן אלמוג כ.ד.א.י. .אשתקד נחקר אמסלם במשטרה בחשד, שנתן טובות הנאה לאיש מפתח בתחום הנדל"ן, בקשר לבניית פרויקט מגורים בראשון לציון. מאז, לא נמסר על התפתחות כלשהי בחקירה זו. אמסלם עצמו הכחיש בתוקף את כל החשדות נגדו.

תאריך:  20/04/2015   |   עודכן:  20/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מדובר בהסכם שיתוף הרשתות הראשון שאושר בישראל על-ידי משרד התקשורת    ההסכם צפוי להקטין העלויות התפעוליות של שתי החברות בעשרות מיליונים
עופר וולפסון
המפקח על הבנקים אישר הגדלת הדיבידנד לאחר שעמד קודם לכן על 15% מהרווח הנקי    בנוסף, יוגדל יחס ההון העצמי ל-10.75% החל מ-2018
אורי חודי
טל אלדרוטי: "מה שהייתי ממליץ לממשלה החדשה זה קודם כל לקחת מנגנון כמו קבינט הדיור, לעבות אותו ולשים בראשו את השר הכי משפיע בממשלה"
יפעת גדות
משרד הכלכלה השיק בשבועות האחרונים חוברת מידע המאגדת מידע רב על זכויות עובדות (ועובדים) במהלך תקופת ההריון, תקופת טיפולי הפוריות, שמירת הריון, הלידה, חופשת הלידה והחזרה לעבודה    הזכותון מספק מענה לשאלות כגון: האם ומתי עובדת נדרשת לדווח למעסיק/ה שהיא בהריון?\האם עובד רשאי להיעדר מעבודתו עקב טיפולי פוריות? וכו'
איציק וולף
בית המשפט לעניינים מקומיים קיבל את בקשת בז"ן לעיכוב ביטול רישיון העסק של החברה ושל חברות-בנות שלה    הרישיונות בוטלו על-ידי ראש עיריית חיפה במסגרת המאבק בזיהום האוויר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il