X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו צפוי להודיע אם הבית היהודי תקבל את תיק החינוך תיק זה ישמש בידה למניעת מגמות פוגעניות מצד משרד דתות בראשות ש"ס ארדן נאבק לקבל תיק בכיר אפשרות למינוי שטייניץ לשר המשפטים
▪  ▪  ▪
כחלון ובנט. בדרך לממשלה? [צילום: יוסי אלוני]

המגעים להקמת קואליציה. התקדמות של ממש בשיחות בין הליכוד לבין כולנו. אמש (יום א', 26.4.15) נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יושב-ראש כולנו משה כחלון, בהשתתפות צוותי המשא-ומתן של שתי המפלגות.
נתניהו צפוי למסור היום את תשובה לדרישתו של ראש הבית היהודי נפתלי בנט לקבל את תיק החינוך. בכירים בליכוד, בהם גלעד ארדן, מבקשים גם הם את התיק הזה, אך ייתכן שייאבק גם לקבל את תיק החוץ. לארדן הוצע כנראה תיק הפנים וביטחון הפנים וכן חברות בקבינט הביטחוני ולאריה דרעי תיק הכלכלה. ליובל שטייניץ הוצע כנראה תיק המשפטים וחברות בקבינט.
אם ימונה בנט לשר החינוך, תתבקש הבית היהודי למלא את הבטחותיה מלפני הבחירות לתוספת של סייעת שלישית בגני ילדים, להפחתה דרמטית של מספר התלמידים בכיתות הלימוד מ-41 ל-38 ולהקמת 20 מרכזים לגיל הרך בערי הפריפריה שיספקו מענה ל-400 אלף משפחות עם ילדים עד גיל 6, לשיפוץ 200 בתי ספר בכל שנה, להטבות ותמריצים למורים בפריפריה באמצעות תקצוב שעות דיפרנציאלי וחיזוק תרבות שעות הפנאי לאוכלוסיות מוחלשות.
בתוכנית הלימודים מבקשת הסיעה להטמיע את מורשת ישראל בכל הכיתות ולאפשר את השתתפותם של 40 אלף תלמידים נוספים מכיתות י"א במסע הישראלי לחיזוק הזהות היהודית והציונית, תוך הגדלת מספר החניכים בתנועות ובארגוני הנוער ב-100 אלף חניכים.
הבית היהודי אולי תוותר על תיק שירותי הדת שמסתמן כי יוחזק בידי ש"ס, אך תשתמש בתיק החינוך כשוט כדי לרסן מגמות שלדברי הבית היהודי עלולות לפגוע בציבור, באמצעות השפעה על רשת החינוך של ש"ס. במקביל, מבקשת הסיעה את תפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת לנתן נתנזון.
ככל הנראה תוצג בשבוע הבא ממשלה ובה 16 שרים, וכי רק לאחר שינוי חוק יסוד הממשלה תורחב ל-22 שרים. נתניהו מעוניין מאוד בהרחבת מספר השרים בממשלה שיקים.

תאריך:  27/04/2015   |   עודכן:  27/04/2015
+פעילי יחד סופרים קלפיות
21:07 27/04/15  |  

פעילי תנועת יחד שהפסידה בבחירות לכנסת סופרים מחדש כמה עשרות קלפיות. הספירה נועדה לרמה ההצהרתית כדי להוכיח הייתה מגמה של זיוף. בעצת חלק ניכר מעורכי הדין לא יוגש ערר לבית משפט.

+גלאון אחרי הפגישה: נתניהו בעד פסקת ההתגברות
20:52 27/04/15  |  

יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, נפגשה עם רה"מ בנימין נתניהו במשרד ראש הממשלה. בצאתה התייחסה לדברים שאמר לה, לפיהם הוא "שואף לקדם את פסקת ההתגברות". גלאון: "יצא המרצע מן השק- רה"מ הפך לשפוט של הימין הקיצוני. נתניהו מוכן לרסק את בית המשפט העליון, ולערער את אושיות הדמוקרטיה בשל אינטרסים פוליטיים.

+"דרעי מנסה לנטרל את אנשי ישי"
20:09 27/04/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יועץ התקשורת של ח"כ מרגי, שהוא קרוב משפחה של יו"ר יחד, מגלה כי פוטר לאחר שהתברר כי לא יוכל לשמש יועץ למרגי כשׂר  ▪  בש"ס מכחישים מהלך ל"טיהור" הסיעה

דרעי. נקמה מתוקה? [צילום: יונתן סינדל/לע"מ]
+בליכוד רוצים ששקד תהיה שרת התיירות
19:25 27/04/15  |  עידן יוסף

בשעה זו נועדים צוותי המשא-ומתן של הליכוד והבית היהודי. בגלי צה"ל דווח כי מלבד תיקי החינוך והחקלאות, תקבל הבית היהודי תפקיד שר נוסף. גורמים בליכוד מבקשים לוודא שתיק התרבות והספורט יישאר בידיהם ולשותפה הקואליציונית יימסר תיק התיירות, לאיילת שקד. בתוך כך נמסר כי הצבתו של אביגדור ליברמן במשרד החוץ כבר סגורה.

+ש"ס מנסה "לרדת מן העץ"
19:21 27/04/15  |  עידן יוסף

צוותי המשא ומתן של סיעת ש"ס מנסים "לרדת מן העץ" לאחר שתבעו לקבל את מינהל התכנון, שמסירתו תהיה לשר המיועד משה כחלון. רוב דרישותיה של כולנו במו"מ התקבלו ואפשר שחתימה תהיה כבר ביממה בקרובה. לתפקיד שר צפוי להתמנות חבר כנסת יעקב מרגי מש"ס. יו"ר ש"ס אריה דרעי מבין כי לא יוכל לקבל את מלוא מבוקשו, ומחפש פיצויים חליפיים על מינהל התכנון.

+ימי הביניים מתקרבים
11:02 27/04/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה

אם ש"ס תקבל את משרד הפנים, אזי כל תחלואי העבר החשוכים יחזרו, ובגדול. אל לנו להותיר את ראש הממשלה לבדו במאבק במושחתים. הציבור חייב להתעשת ולהגיב למצבים כאלה, בהם המוסר היהודי הנעלה נרמס, ואנו - אי-אנו באים?

אריה דרעי. הטלת קלון עלינו [צילום: פלאש 90]
+עיוות נוסף בענף הדיור יגרום לגל צונאמי
10:03 27/04/15  |  רוני מזרחי   |   לרשימה המלאה

על-מנת שמשהו ישתנה כאן באמת, הממשלה הבאה ובייחוד שר האוצר הבא, חייבים להקצות מדי שנה קרקעות למינימום 50,000 יחידות דיור חדשות, שכן רק הגדלת היצע הקרקעות יכולה להביא לירידת מחירי הדיור

להעניק הטבות לזוגות צעירים [צילום: איתמר לוין]
+נפתלי בנט - המפסיד הגדול
08:28 27/04/15  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

נפתלי בנט נאלץ לוותר על רוב דרישותיו במשא-ומתן הקואליציוני בגלל חולשתו הפוליטית. מפלגת הבית היהודי תאלץ להסתפק בתיקים פחות חשובים - דבר שישליך על מערכת הבחירות הבאה

נפתלי בנט. הסיפור הטרגי של הבחירות [צילום: יוטיוב]
+ש"ס: לא ניכנס לממשלה שלא תבטל מע"מ על מוצרי יסוד
19:18 26/04/15  |  

בש״ס אומרים כי דרישת הבסיס של המפלגה לפני הבחירות הייתה הנהגת מע״מ 0 על מוצרי יסוד. בהודעת הסיעה נאמר: "דרישתנו זו עומדת בעינה, ש״ס לא תכנס לאף ממשלה שלא תקבל דרישה זו שנועדה לשרת שני מיליון ישראלים החיים מתחת לקו העוני".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כולנו לקראת סיכום סופי עם הליכוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שמחת
שמ  |  27/04/15 22:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
יוני בן-מנחם
נפתלי בנט נאלץ לוותר על רוב דרישותיו במשא-ומתן הקואליציוני בגלל חולשתו הפוליטית. מפלגת הבית היהודי תאלץ להסתפק בתיקים פחות חשובים - דבר שישליך על מערכת הבחירות הבאה
עו"ד חיים שטנגר
נתניהו לא רק שהוא לא סופר את בנטשקד ושקדבנט ממילימטר, הוא אפילו לא מדבר ועוסק בפומבי בקשר לתיקי שרים שהוא משאיר להם בצד. עכשיו מדברים שתיק החינוך שהם דחו קודם בשאט נפש ועכשיו הם מוכנים להתפשר עליו, ילך למחוזות של גלעד ארדן וגם/או למחוזות של יובל שטייניץ
גיא דויטש
החוקים שהליכוד מאותת על רצונו להעביר - שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים והוספת "פסקת ההתגברות" - עלולים לאפשר לממשלה לפגוע בזכויות יסוד של המיעוט. האם משה כחלון יעמוד בהתנגדותו לחוקים אלו ובכך ימנע פגיעה קשה בדמוקרטיה?
עופר וולפסון
בפגישת מו"מ קואליציוני, הציע נתניהו ליו"ר הבית היהודי 3 תפקידי שרים שיחזיקו ב-4 משרדים, ותפקידי סגן שר ויו"ר ועדה חשובה בכנסת    ההצעה - על-רקע הישארותו הצפויה של ליברמן במשרד החוץ, למרות שזכה לפחות מנדטים מבנט, שחשק במשרד
אליהו קאופמן
הליכוד חייב לשים במשרד הפנים אדם שיכול להיות גם איש ביצוע מעולה, גם בעל ניסיון אדמיניסטרטיבי, ובמיוחד איש בעל פקחות פוליטית
רשימות נוספות
סגן שר לבית היהודי; מנכ"ל לש"ס  /  עידן יוסף
ריבלין האריך בשבועיים את זמן הרכבת הממשלה  /  איציק וולף
בנט: תיק הדתות לש"ס? - אין מו"מ!  /  עידן יוסף
עיקר וטפל  /  איתמר לוין
אולי תתייחסו קצת גם אלינו  /  עו"ד חיים שטנגר
רק הליכוד יכול   /  הרב אליהו קאופמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il