X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד מיכאל דעואל תבע 1.6 מיליון שקל על טיפולו בבוררות מול אשטרום - אך ביהמ"ש קבע שאין לתביעתו בסיס נדחתה תביעת-הנגד של העירייה לאחר שנקבע שדעואל לא התרשל
▪  ▪  ▪
מחלוקת על הקמת בניין העירייה

עיריית ראשון לציון תשלם 500,000 שקל לעו"ד מיכאל דעואל, שייצג אותה עשרות שנים ותבע ממנה 1.6 מיליון שקל. תביעתה של העירייה נגד דעואל, בסך 5.4 מיליון שקל, נדחתה.
דעואל ייצג את העירייה בהליך בוררות מול קבוצת אשטרום, שהקימה את בניין העירייה. אשטרום תבעה מהעירייה 140 מיליון שקל, התביעה נדונה בפני השופט בדימוס ישי לויט ובסיומה חויבה העירייה לשלם לאשטרום 24 מיליון שקל; תביעת הנגד של העירייה, בסך 25 מיליון שקל, נדחתה.
שכרו של דעואל בגין טיפולו בבוררות עמד על 66,000 שקל לחודש בתוספת אחוזים מהפער בין תביעתה של אשטרום לבין הסכום בו תחויב העירייה. דעואל קיבל 5.5 מיליון שקל, אך טען שאת האחוזים יש לחשב מהסכום המשוקלל של התביעה ולא מהסכום הנומינלי שלה (שעמד על 76 מיליון שקל).
שופט בית משפט השלום בהרצליה, יעקב שקד, קבע שאין בסיס לטענה זו של דעואל. הוא שניסח את הסכם שכר הטירחה עם העירייה, ובהסכם מפורט זה - המשתרע על פני ארבעה עמודים - אין כל זכר לשערוך תביעתה של אשטרום כבסיס לשכר הטירחה. שקד הורה לעירייה לשלם לדעואל רק את הסכום שגם לדבריה נותרה חייבת לו.
בתביעת-הנגד של העירייה נטען, כי דעואל גרם לה ברשלנותו נזקים במיליוני שקלים כאשר הסכים על דעת עצמו להכנסת תיקונים בפסק הבורר של לויט. שקד דחה תביעה זו באומרו, כי מדובר היה בתיקונים שלויט היה רשאי להכניס ושלא היה כל טעם להתנגד להם. עוד הוא מציין, כי דעואל יידע את בכירי העירייה על כוונתו להסכים לתיקונים, והם לא הגיבו. את דעואל ייצגו עוה"ד דוד דעואל ואלי שטיינר, ואת העירייה - עוה"ד צבי חוברס ושניר יולזרי.

תאריך:  30/04/2015   |   עודכן:  30/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ישי לויט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במסמך הדרישות המדיניות של מפלגת ישראל ביתנו, שהועבר לידי הליכוד, נאמר כי אחד מן היעדים האסטרטגיים של הממשלה צריך להיות הפלת שלטון חמאס בעזה    ליברמן דורש לבטל את משרד התפוצות, שכבר הובטח לבנט, ולהכפיף את סמכויותיו למשרד החוץ
מחלקה ראשונה
יחד עם פרופ' מרדכי שגב נבחרו עוד 84 מדענים וחוקרים לאקדמיה האמריקנית    עד היום נבחרו לאקדמיה 14 ישראלים, ובהם הפרופסורים יעקב זיו, אברהם הרשקו ואהרן צ'חנובר מהטכניון
איציק וולף
תמלול העימות שהתקיים במשטרה בין תת-ניצב אפרים ברכה לבין הרב יאשיהו פינטו חושף את עוצמת הרגשות שבין הרב לתלמידו לשעבר    פינטו האשים את ברכה בשקרים - "נודר בקדוש ברוך הוא שלקחת ממני כסף שלוש-ארבע פעמים"; "לך תעשה... אתה שפכת את דמי בשביל דרגה"    ברכה: "מתבייש שבאתי אליך, אם נתת לי כסף אני שם את הראש תחת הגרדום ומתאבד"
אביתר בן-צדף
הותקפה פעמיים בפצצות עומק    באוקטובר ניהל חיל הים השוודי מרדף אחרי צוללת מסתורית - כנראה רוסית - שחדרה למימי המדינה
אביתר בן-צדף
ג'ונתן בנק הודח לפני כשנה מתפקיד מנהל הפעולות של הסוכנות נגד אירן עקב אווירה לא-נאותה במחלקתו    מונה לסגן-מנהל הריגול הנגדי במרכז ללוחמה בטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il