בחודשים ינואר-מרס 2015 נרשמה עלייה של 3.9% במחירים קבועים בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 7.0% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2014. כך עולה (יום ה', 30.4.15) מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בחודשים ינואר-מרס חלה גם עלייה של 4.9% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, בהמשך לעלייה של 6% בחודשים אוקטובר-דצמבר 2014.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, בהן פתיחת וסגירת סניפים, ורכישה של חנויות קיימות.