שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו ומשיקה (יום א, 3.5.15) מוצרים ב-4 קטגוריות: חלב טרי 3% ו- 1%; שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים; שמנת להקצפה 38%; גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת.
בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת. מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על-ידי מחלבת רמת הגולן. הגבינות הצהובות מסוג הגאודה, ייבואו מחברת Campina מהולנד, שהיא חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם. גבינות הפרמזן ייבואו מחברת Zanetti מאיטליה, חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז'ן. גבינות האדם ייבואו מחברת Berglandmilch מאוסטריה שהיא החברה הגדולה בתחומה במדינה ומהמובילות בעולם בתחום זה.
קטגוריית החלב והגבינה הצהובה תחת המותג הפרטית כלול 6 מוצרים:
- חלב טרי מהרי הגולן 3% ו- 1% ללא חומרים משמרים - מחיר חלב 3% בקרטון 1 ליטר - 5.40 שקלים, מחיר חלב 1% בקרטון 1 ליטר - 5.30 שקלים.
- שוקו טרי 2% ללא חומרים משמרים, כמו שכל הילדים אוהבים. 1 ליטר- מחיר 9.90 שקלים. מארז שקיות שוקו לדרך 8 יחד' X 225 מ"ל מחיר 16.90 שקלים.
- שמנת להקצפה 38% 250 מ"ל 5.90 שקלים.
- גבינה צהובה חצי קשה וללא חומרים משמרים מתוצרת אוסטריה 22% 200 גרם 11.90 שקלים. גבינה צהובה במעדניה 1 ק"ג 37.90 שקלים.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר היום: "אנו רואים בכניסת המותג הפרטי למוצרי החלב כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל. מחירי מוצרי החלב והגבינה של שופרסל יהיו נמוכים באופן ניכרמהמחירים המפוקחים של מוצרי החלב, ובכך נתרום להוזלה משמעותית בעלות הסל לצרכן תחת הכותרת "אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף".
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אמר היום: "מוצרי החלב מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ומגיעים לכ-15% מהסל, עם הוצאה שנתית של הציבור על מוצרים אלו בכלל השוק בגובה של כ-7.5 מיליארד שקלים. ולכן, הכניסה לקטגוריית החלב עם מוצרי המותג הפרטי מהווה מהפכה של ממש, אשר כל צרכן ירגיש בכיסו באופן מידי. מוצרי החלב של שופרסל יהיו זולים מהמוצרים הממותגים כאשר היעד שלנו הוא להשיג שיעור חדירה של כ-20-25 אחוזים בקטגוריית החלב עד סוף שנת 2015."