X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: רכבת ישראל]
מחלוקת על הקופה
האם שער הרכבת בעזריאלי צפוי להיסגר
רכבת ישראל טוענת כי הנהלת הקניון דורשת ממנה לסגור את שער הכניסה בו עוברים אלפי נוסעים מדי יום הנהלת הקניון: השער יישאר פתוח ועוד: מועצת בנימינה נגד עבודות במבנה לשימור

רכבת ישראל הודיעה (יום ה', 7.5.15) כי היא נערכת לסגירת השער שבין תחנת תל אביב (השלום) לקניון עזריאלי. לטענת ההנהלה, היא עושה זאת לנוכח דרישת הנהלת הקניון.
בהודעת הרכבת נאמר כי לאחרונה נדרשה רכבת ישראל לסגור את שער הכניסה והיציאה לנוסעים מתחנת רכבת השלום לקניון עזריאלי הסמוך לתחנה. מדובר בשער שבו עוברים מדי יום כעשרת אלפים נוסעים.
מקניון עזריאלי נמסר כי, "הנהלת הקניון מכחישה מכל את הנאמר. שער הקניון יישאר פתוח לרווחת הנוסעים ומבקרי הקניון". עוד נאמר בתגובה כי גשר הרכבת פועל ברציפות 17 שנים וימשיך לפעול גם מעתה ואילך. "הנהלת עזריאלי ורכבת ישראל פועלות למציאת פתרון למיקום קופת התחנה", לשון התגובה.
ברזלים במבנה לשימור
בהודעה אחרת של רכבת ישראל, היא מאשימה את המועצה המקומית בעתלית בכך שהיא מונעת המשך שיפור השרות לנוסעי הרכבת. לדברי הרכבת, היא החלה בשדרוג של התחנה בעתלית במטרה לשפר את השירות לתושבי האזור הנוסעים ברכבת ולהביא את התחנה לסטנדרט גבוה יותר. למרות טרם תחילת העבודות התבצע סיור בשטח עם אנשי המועצה, כולל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים. מהנדס המועצה הוציא צו הפסקת עבודה ולמעשה קטע את העבודה בתחנת הרכבת, "ללא כל סיבה". לדבריה, כל העבודות מבוצעות בהתאם לחוקי התכנון והבנייה. הבקשות החוזרות ונשנות של רכבת ישראל להידברות בנושא - לא נענו.
"רכבת ישראל משקיעה תשומת לב רבה בשרות לנוסעיה ונוחותם, הן בתכנון, בביצוע ובמשאבים, תוך הקפדה על מבנים לשימור. צר לנו כי יש גורמים שמעכבים זאת ולא מסייעים לדבר", נאמר בהודעת הרכבת.
דובר המועצה, אבי ברומברג, מסר בתגובה כי המחלוקת היא לגבי מבנה היסטורי שנועד לשימור בתחנה בעתלית. לדבריו, החלה רכבת ישראל לבצע עבודות בלי היתרים, ולכן קיבלה צו הפסקת עבודה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. ביום ראשון, הוסיף, יתקיים דיון בנושא. "ברכבת ישראל אמרו שהם לא צריך היתרים. אנחנו אומרים שאי-אפשר להתחיל עבודות תוך תקיעת ברזלים במבנה עתיק מבלי לשמור על רגישות ההיסטוריה תוך פגיעה בצביון הישוב".

[צילום: רכבת ישראל]
תאריך:  08/05/2015   |   עודכן:  08/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם שער הרכבת בעזריאלי צפוי להיסגר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מערך התחבורה הציבורית למירון פגע קשות בשירות הסדיר    נוסעים המתינו בתחנות האוטובוס בצפון הארץ, אבל איש לא טרח לעדכן אותם על השינויים
עידן יוסף
מחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב מגלה כי צוות במשרד התחבורה פועל לאשר בקרוב הארכת מוניות השירות הקיימות בשבת ולהרחיב את מסלול הנסיעה שלהן    משרד התחבורה מכחיש את הדברים: "לא היה ולא נברא!"
עידן יוסף
זכתה במכרז משרד התחבורה להפעלת קווים באזור שדרות, נתיבות, אשקלון, קריית גת, אופקים וקרית מלאכי    הציעה 220 מלש"ח תמלוגים למדינה
עידן יוסף
עד אוגוסט צפויים להתוסף עוד קווי אוטובוס בהם תונהג עלייה מן הדלתות האחוריות    עוד השנה: שיפור במערכות הכרטוס, הרחבת מרכזי השירות, טעינת רב-קו באמצעות האינטרנט וקווים מהירים
מירב מורן
חניוני הרכבת מתמלאים מוקדם בכל בוקר עד אפס מקום בנוסעים שמחנים את מכוניתם ליום שלם (לפחות)    כעת החליטה הרכבת להכשיר חניה לעוד אלפי מכוניות, אולם עלויות הקרקע והוצאות הפיתוח מחייבות לבחון מחדש את התלות של נוסעי הרכבת בחניוני הענק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il