X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שרה נתניהו מעידה בביה"ד לעבודה במסגרת התביעה שהגיש מני נפתלי, אב הבית לשעבר במשרד רה"מ "רוב מה שפורסם מפי נפתלי אינו נכון" "עובדים רבים שלחו לי מכתבי תמיכה אחרי שראו מה מתפרסם עלי"
▪  ▪  ▪
שרה נתניהו [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

"דמי נשפך בראש חוצות. רוב מה שפורסם מפי מני נפתלי אינו נכון" - כך אמרה היום (א') שרה נתניהו בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, לשם הגיעה כדי למסור את גרסתה במסגרת התביעה שמנהל מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד המדינה והמעון.
עוד אמרה נתניהו בעדותה: "אנחנו נרדפים על-ידי התקשורת, ולכן חששתי לפטר את נפתלי". לדבריה, "קשה לחיות ככה. קשה להיות שרה נתניהו".
עוד סיפרה אשת ראש הממשלה כי "עובדים רבים שלחו לי מכתבי תמיכה אחרי שראו מה מתפרסם עליי".
סיידוף: לא פוחד מהגברת נתניהו
קודם לעדותה של נתניהו עלו היום להעיד שורה של עובדים במעון ראש הממשלה, ובראשם עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה.
סיידוף נחקר בחקירה נגדית על תצהירו על-ידי עורכות דינו של נפתלי, נעמי לנדאו ונאווה פינצ'וק. הוא הגן על תוכן הדברים שמסר בתצהירו והכחיש את הטענה כי אנשי המשרד אמרו שנפתלי נקט אלימות במהלך תקופת עבודתו.
עורכות הדין של נפתלי עימתו את סיידוף גם עם דברים שאמר על שרה נתניהו במהלך עדות שמסר בפרשת הקבלן יגאל עמדי לפני יותר שנים רבות. עמדי, נזכיר, היה קבלן הובלות שהגיש תביעה של מאות אלפי שקלים, בטענה כי בני הזוג נתניהו לא שילמו לו עבור עבודות האריזה וההובלה שביצע עבורם. במקביל הגישו בני הזוג נתניהו תביעה בסך 2 מיליון שקל, בטענה כי פרשת עמדי גרמה להם לנזקים. הסכסוך הסתיים בפשרה.
באותו מקרה אמר סיידוף כי שרה נתניהו השליטה טרור בבית ראש הממשלה, וכי היה לו פחד אמיתי ממנה.
"האם אתה פוחד משרה נתניהו?", שאלה עו"ד פינצ'וק את סיידוף, וזה השיב: "לא. מה יש לי לפחד?".
כאשר נשאל ישירות על עדותו בפרשת עמדי, אמר: "עברו מאז 16 שנים, והשתניתי. היום לא הייתי מתייחס לזה (יחסה של נתניהו - ח'.מ'.) כטרור או פחד. אולי התרגשתי לעמוד מולה".
עוד העיד היום סיידוף כי הוא עבד עם ראשי ממשלה רבים, וכי תמיד שמע ריכולים על-אודות נשות ראשי הממשלה. "לא כל ריכול הופך לתלונה", ציין.
נפתלי: שרה נתניהו התעמרה בעובדים
בתביעה שהגיש נפתלי, ואשר זכתה להדים רבים, הוא העלה שורה של טענות באשר ליחס שלו זכה בזמן שעבד בבית ראש הממשלה. התביעה כוללת טענות על העסקה פוגענית וקיפוח זכויות וכן תיאור של מסכת השפלות ואמירות גזעניות יומיומית לכאורה מצד אשת ראש הממשלה.
מני נפתלי שימש כמאבטח האישי של שרה נתניהו וילדיה, ובהמשך, כאמור, הפך לאב הבית במעון ראש הממשלה. הוא התפטר מעבודתו לפני יותר משנתיים והגיש בהמשך את תביעתו על תנאי העסקתו המקפחים לכאורה ובגין הבטחה שניתנה לו לכאורה לתפקיד המשך ראש הממשלה.
בתצהיר שצירף לתביעה טען נפתלי בין היתר כי שרה נתניהו כפתה לכאורה על העובדים כללים נוקשים כדי לשמור על הגיינה אישית, ודרשה מהם להחליף בגדים 3 פעמים במהלך יום עבודה.
לטענתו, העובדים התבקשו לשטוף את גופם לפני שנכנסו לחדרי השינה במעון, ונאלצו להישמע לכאורה לגחמות שונות של רעיית ראש הממשלה, כמו אריזת הביצים במקרר בשקיות נפרדת לכל ביצה.
עוד טען נפתלי, בין היתר, כי שרה נתניהו לא הסכימה לעתים לאכול מזון שהכינה המבשלת בבית ראש הממשלה, משום שהוא לא היה טעים לדעתה. "לזכותה ייאמר", אמר נפתלי, "שלא היו זורקים אוכל במעון. עוגות היו עומדות שבועות, ולא היו זורקים אותן".
בכניסתו לבית הדין לעבודה היום אמר נפתלי כי היום יוכח שלשקר אין רגליים. "באתי להקשיב, עורכות הדין שלי יחקרו. אני מקווה שהגברת נתניהו תגיע", ציין.
במשפחת נתניהו טוענים כי נפתלי מכפיש, משקר ומשמיץ את שרה נתניהו כדי לסחוט כספים שלא מגיעים לו. "מני נפתלי מנצל את העובדה שאי-אפשר לתבוע אותו על דברי דיבה ולשון הרע הנאמרים מעל דוכן העדים, והוא ממשיך במסע ההשחרה של הגברת נתניהו - והכול במטרה להוציא מהמדינה כספים שלא כדין ולפגוע בראש הממשלה ובמשפחתו", מסרה המשפחה אחרי עדותו של נפתלי.
לדבריה, "הציבור הישראלי כבר הביע שאט-נפש מהתנהלות בוטה, אלימה ובלתי מוסרית זו. לאחר שהאמת תתברר בבית הדין לעבודה - יתגלו כל טענותיו של מני נפתלי כעורבא פרח".

מני נפתלי ועזרא סיידוף [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]
תאריך:  10/05/2015   |   עודכן:  10/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"קשה לחיות ככה, קשה להיות שרה נתניהו"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
התצהיר החתום לא היה מספיק ??
יעקב יעקב  |  10/05/15 19:25
 
- צודק בכל מילה כל הכבוד ל"ת
ירדנה  |  10/05/15 21:03
2
למה
שמ  |  10/05/15 21:14
 
- ומה עם אולמרט פושע חובת חקירה
זינגלה  |  10/05/15 23:55
3
דבי
נף  |  10/05/15 22:02
4
לשרה בכלל ל"ת
לא מאמינה  |  11/05/15 00:06
5
שאלה מטרידה
מעורבת  |  11/05/15 06:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
מבקש להכניס תיקונים משמעותיים בפרוטוקול הדיון בתביעתו נגד משרד ראש הממשלה    הבקשה יוצאת דופן ומעוררת תהיות לנוכח מידת הפירוט שיש בה    עורכת דינו: זו תוצאה של עבודה מאומצת
איציק וולף
עו"ד יוסי כהן, מקורבם של בני הזוג נתניהו, מגיב על תביעת לשון הרע שהגיש נגדו אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה    "התובע לא היה זכאי לצפות כי מסע ההכפשות האדיר שבו נקט כנגד בני משפחת נתניהו יוותר ללא מענה"
יואב יצחק
השופטת דיתה פרוז'ינין מנהלת את הליכי תביעתו של מני נפתלי באופן מוזר המעלה שאלות: האם היא מבינה את תפקידה כשופטת, או שהיא פועלת מכוח מניעים נסתרים    השופטת התירה למני נפתלי להעיד באופן מופרע ומופקר, להשתמש בבית הדין כקרקס ולחלל את כבודה של שרה נתניהו תוך הפרחת בדותות
יוסי דר
בית המשפט העליון גורס, שהעמדה הנוקשה שאינה מאפשרת בשום אופן להגיש תביעת לשון הרע בשל הכפשות שקריות שנאמרו במשפט - עמדה זו היא פרי פרשנות נכונה של החוק, ואם המחוקק רוצה לשנות החוק - יתכבד ויעשה כן
איציק וולף
ראש הממשלה פרסם הודעת תמיכה ברעייתו אל מול טענות שהעלה מני נפתלי בבית הדין האזורי לעבודה    "בזמן שהעלילו עליה עלילות שווא, והכל במטרה צינית לזכות בפרסום זול ולהוציא מהמדינה כספים שלא כדין הלכה שרה לעבודתה כפסיכולוגית ילדים והתקבלה בחום"
רשימות נוספות
נפתלי: שרה נתניהו שותה 3 שמפניה ביום  /  איתמר לוין
דנינו: התקדמות בחקירת פרשת בית רה"מ  /  עידן יוסף
נפתלי א': אני נכה ומוגבל נפתלי ב': עבדתי 400 שעות  /  יואב יצחק
תיקים פתוחים (א')  /  אריה אבנרי
הטור של פריצי  /  אברהם פריד (פריצי)
עבירה גוררת עבירה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il