X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל לשעבר של משרד האוצר קורא להקים מוקד, שירכז נתוני כל הגופים, ויקבע מהם שינויי המחירים בשוק הדירות דיבר בכינוס השנתי של חברת הייעוץ אקסנצ'ר-ישראל - שלוחה של החברה העולמית "הביורוקרטיה עולה 30 מיליארד"
▪  ▪  ▪
שני. דרוש מוקד מרכזי [צילום: יח"צ]

המנכ"ל-לשעבר של משרד האוצר, חיים שני טוען כי יש להקים מוקד, שירכז את נתוני כל הגופים, וידווח בדייקנות על תנודות מחירי הדירות בכל תקופה. הוא דיבר (יום ג', 12.5.15) בכינוס השנתי של אקסנצ'ר-ישראל, שהיא שלוחה של חברת היעוץ הבינלאומית הגדולה אקסנצ'ר. הכינוס נערך בכפר הירוק, בהשתתפות כ-150 אנשי עסקים ופעילי היי-טק.
כיום, מפרסמים ארבעה גופים נתונים על השינויים במחירי הדירות: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, השמאי הממשלתי, ומשרדי האוצר והבינוי. הנתונים סותרים לעתים קרובות זה את זה, ומציגים מגמות סותרות על תנודות מחירי הדירות. גם השמאי הממשלתי טל אלדרוטי קרא בעבר להקים מוקד מרכזי כזה.
בהונג-קונג לוחצים על כפתור - ויש מגרשים
שני מכהן כיום כשותף בקרן השקעות מקומית, וכן מכהן כיו"ר גוף בריטי-ישראלי לעידוד השקעות בטכנולוגיה. בנאומו, התריע על "הביורוקרטיה העודפת", העולה לדבריו למשק 30 מיליארד שקל בשנה.
כדוגמה לאפשרות להתגבר על הביורוקרטיה, לפחות בענף הנדל"ן, סיפר שני: "נפגשתי בהונג-קונג עם שרת הבינוי המקומית. היא סיפרה לי, שברגע שמגיעים נתונים על עלית הביקוש לדירות, "אני לוחצת על הכפתור הזה, כאן במשרדי, ומיד ניתן אישור לשורת תוכניות לבניה על מגרשים במדינה".
בכינוס הרצו גם נציגי אקסנצ'ר, מיכאל בליץ, ג'יונאטה טדנסצ'י ופדריקה רמפוליה, שהגיעו לישראל כדי להשתתף בכינוס. דוברים אחרים היו מנכ"ל אקסנצ'ר-ישראל יעקב בן-אדיבה, מנהל בכיר בחברה משה כהן, מנכ"לית תל אביב גלובל הלה אורן, סמנכ"ל סלקום יניב גרינפלד וסמנכ"ל חברת הביטוח AIG-ישראל גיל שגיב. שלשת האחרונים סיפרו על הסיוע המקצועי שקיבלו מאקסנצ'ר לקידום חברותיהם.
אקסנצ'ר העולמית מעסיקה 323,000 איש. היא פעילה כמעט בכל מדינות העולם. החברה נותנת שירותי יעוץ במיגוון נושאים ל-4,000 חברות בכל העולם, בהן חברות מובילות. החברה אומרת, כי הסיוע שהיא נותנת הביא במקרים רבים לגידול ניכר בפעילות, בהכנסות וברווחים של החברות. הכינוס של היום היה עם דגש על שירותי יעוץ דיגיטליים.

תאריך:  12/05/2015   |   עודכן:  14/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה כהן  משה כהן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני: דרוש מוקד מרכזי לשוק הדירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חשיפה: עו"ד רונאל פישר נהג לשחד את רות דוד כשכיהנה בתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) במתנות רבות בהן תיקים יוקרתיים בשווי של אלפי דולרים כל אחד    כשהעירו לה על כך אמרה: אז מה? זה בסדר. רונאל נותן מתנות גם לשופטים
אלעזר לוין
מכרה בחודש האחרון 90 דירות, לעומת 35 באפריל אשתקד    1.73 מיליון שקל בממוצע לדירה, לכאורה - התייקרות של כ-7%    2.95 מיליון שקל לדירה בנתניה
יוני בן-מנחם
ארצות הברית הצליחה לכפות על סעודיה והמורדים החות'ים הפסקת אש הומניטרית בתימן    המבצע הצבאי של הקואליציה הערבית חיזק את המורדים החות'ים ואת אל-קאעידה
איציק וולף
בליכוד נערכים לחלוקת התיקים המיניסטריאליים לחברי הכנסת מהמפלגה    מירי רגב תמונה לראשונה לשרה, וכן דני דנון וזאב אלקין    ח"כ אקוניס ימונה ליו"ר הקואליציה
אלעזר לוין
היזם: קבוצת ישפרו    דמי השכירות המקובלים במתחם: 80 שקל למטר רבוע לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il