X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההפסד התפעולי גדל בחדות ל-2.1 מיליון דולר: המנכ"ל דב בהרב: "מאשררים את היעדים ל-2015 כולה. המחצית השנייה תהיה טובה בהרבה"
▪  ▪  ▪
דב בהרב, מנכ"ל ויו"ר גילת [צילום: תע"א/יח"צ]

חברת גילת רשתות לויין הדואלית, שבשליטת קרן פימי (35%), הנסחרת הן בנאסד"ק והן בבורסת ת"א, רשמה הכנסות של 45.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2015, בהשוואה ל-50.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2014.
החברה רשמה הפסד תפעולי של 2.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2015, בהשוואה לרווח תפעולי של 0.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014.
ההפסד הנקי הסתכם ב-3.7 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 0.6 מיליון דולר או 1 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2014.
"המחצית השנייה של 2015 תהיה חזקה משמעותית"
דב בהרב, מנכ"ל זמני ויו"ר גילת, אמר כי החברה מאשררת את היעדים הפיננסיים של החברה לשנת 2015 עם הכנסות בהיקף של 250-260 מיליון דולר ו-EBITDA של 26-28 מיליון דולר. "אנו צופים כי המחצית השנייה של 2015 תהיה חזקה יותר משמעותית לעומת המחצית הראשונה", אמר בהרב.
בהרב הוסיף: "שמחנו לראות, במהלך הרבעון הראשון, התקדמות באסטרטגיה שלנו להרחבת שירותי האינטרנט בפס רחב באזורים מרוחקים עם הזכייה בפרויקט הגדול עבור Fitel בפרו. אנו צופים כי פרויקט זה יתרום לצמיחה שלנו ב-2015 ואף יותר מכך ב-2016. נוסף על כן, אנו רואים מומנטום חיובי בתחום התקשורת לווינית בפס רחב (HTS) עם מספר עסקות חדשות כמו JCP בברזיל ובתחום התשתית הסלולרית עם Ruralcom בקנדה ועוד".
"במבט לעתיד, אני בטוח שנראה ב-2015 צמיחה הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה, ובהמשך לחוזים האחרונים שחתמנו, אנו צופים צמיחה נוספת גם ב-2016", אמר בהרב.
הכרזות בולטות של החברה ברבעון: גילת זכתה בפרויקט תשתית תקשורת אזורית בהיקף של 285 מיליון דולר עבור קרן פיטל בפרו; פתרון HTC של גילת הופעל בהצלחה ב-JCP הברזילאית; שיתוף פעולה של גילת עם Intelsat יאפשר פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G באיכות גבוהה לאזורים בעולם ללא חיבור סלולרי; החברה נבחרה על-ידי הספק הסלולרי RuralCom כקבלן הראשי להקמת רשת תקשורת בכבישים המהירים באלסקה ובחוף קולומביה הבריטית.

תאריך:  20/05/2015   |   עודכן:  20/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי-אור אברבך
החלטת נתניהו לדרוש תשלום חוב בסך 16.8 מיליון שקל הרחיקה את לן בלווטניק מרכישת הערוץ; גם אילן שילוח מתלבט    המנכ"ל יוסי ורשבסקי: "מצפה מכחלון לקבל מנהיגות ולהיכנס לעובי הקורה"
עופר וולפסון
בעלי החברה המפעילה את מועדוני הלילה SELFIE, FAMOUS ו-CENTER, המוכרים בחיי הלילה של חיפה והקריות, נעצרו    אחד המעורבים בפרשה נמלט והסגיר עצמו רק בשעות הערב המאוחרות
איתמר לוין
הנימוקים של וינשטין: קשיים ראייתיים מסוימים בחשד לפיו מנדלבליט שיבש את החקירה בכך שלא הנחה מיידית את אשכנזי להודיע למשטרה שמסמך הרפז מצוי בידיו
אלעזר לוין
עו"ד שחר שוורץ מדווח על שלוש עסקות נדל"ן מוצלחות של ישראל בקליבלנד    תשואה של 13% מהשכרת בתים
איתמר לוין
ביהמ"ש קיבל כמחצית מתביעתו של ליפקה נגד הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית של ירושלים בשל הטיפול בפרויקט אנדרומדה, תביעת פינוי של כנסייה והדחת הפטריארך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il