X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחליף את אלוף יואב הר-אבן אחרי שלוש שנים בתפקיד
▪  ▪  ▪
איזנקוט ואלון [צילום: דו"צ]

במחנה הקריה החליף אלוף ניצן אלון בתפקידו כראש אגף המבצעים את אלוף יואב הר-אבן, אשר כיהן בתפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות.
הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט: "יואב, בשלוש השנים האחרונות הבאת לידי ביטוי את יכולותיך וחריפות מחשבתך. הענקת לאנשיך מיכולותיך האישיות, דוגמה אישית, וכן את היכולת לטפל בסוגיות סבוכות ומורכבות באופן ברור, פשוט וחד. אני בטוח שכישוריך, אנושיותך, והן החברות והקולגיאליות בהן אתה דוגל, יביאו אותך להצלחה בכל שתבחר. ראש אגף המבצעים נושא באחריות המטה על הפעלת הכוח של הצבא, והינו תפקיד מרכזי לתפקודו של צה"ל. ניצן, אתה מביא לתפקיד זה ניסיון מבצעי רב עם הצלחות מבצעיות ראויות לציון, שהביאו לידי ביטוי את היכולת האישית שלך. אני משוכנע שתביא לתפקיד את היכולות המבצעיות והאנושיות שלך, כדי להוביל קדימה בתקופה מורכבת זו ולסייע לנו כצבא למלא את הייעוד שלנו".
ראש אגף המבצעים היוצא, אלוף יואב הר-אבן: "זכות גדולה נפלה בחלקי שלאורך כל שנות שירותי זכיתי להיות בחזית העשייה - אם בתפקידי פיקוד, אם בתפקידי הדרכה ואם בתפקידי מטה. לאורך השנים זכיתי להיות נוכח ומשפיע על העשייה בפורום הבכיר ביותר של צה"ל, ונפלה בחלקי הזכות להיות שותף לתהליכי קבלת ההחלטות במגוון תחומים ובכל קשת העשייה של צה"ל. זכות נפלה בחלקי, להיות ראש אגף המבצעים בשלוש השנים האחרונות, שנים של עשייה מבצעית רבת היקף. למדתי על חשיבות התכנון ופיתוח הכלים, אך לא פחות חשוב, על הצורך לדון בכל נקודת זמן על מה נכון לעשות, ולאו-דווקא מה ניתן לעשות. בקיץ האחרון נפלה בחלקי הזכות להיות שותף לניהול מערכה מתמשכת, זכיתי לראות ולהיות שותף לניהול מתמשך של הפעלת כוח באופן מושכל, של איזונים ובלמים ושל מנהיגות מאפשרת. זכיתי לפקד על אנשים מצוינים בסדיר ובמילואים, שהוכיחו לי בכל תפקיד כי האיכות האנושית שקובעת תוצאות היא מציאות ולא סיסמא. את ניצן שמחליף אותי אני מכיר כבר 17 שנים. ראיתי אותו במגוון תפקידים, ואין לי ספק שניסיונו עתיר השנים יהווה תרומה משמעותית לאגף המבצעים ולצה"ל. אני סמוך ובטוח שצה"ל, בפיקודו של הרמטכ"ל ימשיך להיות ממוקד, דרוך ושקול בהפעלת הכוח".
ראש אגף המבצעים הנכנס, אלוף ניצן אלון: "יואב, בהחלט סייעת ועזרת לי להבנות את הלמידה והחשיבה המעמיקה לקראת תפקיד זה. זכיתי לראות מעבר לתבונה המבצעית שלך, גם את תבונתך המקצועית מעוררת ההשתהות. מדובר בתפקיד בהחלט מורכב, המכיל סוגיות של סנכרון בתוך המטה הכללי ובין הפיקודים והמפקדות הראשיות מצד אחד, וזווית הסתכלות על הדרג המדיני וסנכרון של תכנון אסטרטגי ומבצעי, מצד שני".
שר הביטחון, משה יעלון: "אני מכיר את יואב שנים רבות, ומה שמאפיין אותו זו חוכמת המעשה, הבחנה בין עיקר לטפל ובחירה בעיקר. יואב עבר, באופן נדיר, מחיל התותחנים לפיקוד על אוגדה, ועד לתפקידו הנוכחי. כולנו נהנינו מהיכולות שלך יואב, ואתה יכול להביט בסיפוק על מה שעשית עד עכשיו. ניצן, הוכחת בתפקידיך האחרונים את יכולותיך, וכאלוף פיקוד ניווטת במציאות לא פשוטה. זה לא דבר מובן מאליו. ראש אגף המבצעים הוא תפקיד מרכזי במטה הכללי, ותצטרך להביא את כל הניסיון והיכולות שלך אליו. תצטרך להוביל את האגף להתמודד עם האתגרים, ואני בטוח שיכולותיך מתאימות לכך".

תאריך:  22/05/2015   |   עודכן:  22/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצן אלון - ראש אגף המבצעים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מינוי ניצן אלון -מינוי נאות
ולדמיר   |  26/05/15 00:09
2
ניצן אלון - הוחזר בפקודת הקרן
בן הארץ  |  26/05/15 13:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטשל א' לוין
בסוריה היו היהודים מרוצים מההתנקשות בשליט המוסלמי
איתמר לוין
כחלון הוא משפטן ולא עורך דין    הועדף על פני שרים עורכי דין מהליכוד - סילבן שלום ויריב לוין
עידן יוסף
14 חשודים נוספים נעצרו ושלוש פרשיות חדשות נחשפות במסגרות הפרשה שמטלטלת את עולם הפשע    אחת מהן: ניסיון הרצח של ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול ב-2004 בפראג ואחרת נוגעת לרצח העבריין גיא יחזקאל בגרמניה ב-2003
איתמר לוין
רשימת העדים מטעם המדינה כוללת גם את ראשי היחידה הארצית לחקירות כלכליות בהווה ובעבר, את מנהלת משרדו של פישר ואת אלון חסן    עפר נמרודי לא יוזמן למרות ששמו מופיע בכתב האישום
עידן יוסף
אלי גרונר היה כתב כלכלי, ציר כלכלי בוושינגטון ויועץ בכיר בחברת מקינזי    רה"מ: אלי יסייע לי בקידום רפורמות, תחרות במשק, קיצוץ הביורוקרטיה, ייעול המנגנון הממשלתי ושיתוף הפעולה עם המגזר הפרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il