X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עסקת המיזוג בקבוצת גאון אחזקות אושרה ברוב של 77% מבעלי המניות בוצע לפי שווי של כ-194 מלש"ח - פרמיה של 68% היקף המכירות המצרפיות של הקבוצה צפוי לגדול לכ-700 מלש"ח בשנה
▪  ▪  ▪
גיא רגב, מנכ"ל גאון אחזקות [צילום: סיון פרג']

חברת צינורות המזרח התיכון הודיעה (יום ג', 26.5.15) לבורסה כי האסיפה הכללית של החברה אישרה ברוב של 76.9% קולות את מתווה העסקה, במסגרתה תרכוש צינורות המזרח התיכון מחברת גאון אחזקות, בעלת השליטה בצינורות, את מלוא מניותיה של חברת גאון אגרו תעשיות. גאון אגרו הינה בעלת אחזקות במספר חברות הפועלות בתחום התשתיות הזורמות, ביניהן הכוכב, מדי ורד, שגיב ומצרפלס.
רכישה זו הינה בהמשך לאיחוד המטות שבוצע בקבוצה ולאסטרטגיה עליה דיווחה צינורות המזרח התיכון אשתקד, במסגרתה היא מתכוונת להרחיב את פעילויות הליבה של החברה בתחום התשתיות הזורמות באמצעות בין היתר, רכישת פעילויות סינרגטיות להרחבת סל מוצריה.
העסקה תתבצע לפי שווי של 116 מיליוני שקל לגאון אגרו ושווי של 194.6 מיליוני שקל לצינורות המזרח התיכון (פרמיה של כ-68% על מחיר השוק) וזאת על בסיס הערכת שווי חיצונית ובלתי תלויה אשר בוצעה לגאון אגרו ולצינורות המזרח התיכון. עם השלמת העסקה צפוי היקף המכירות המצרפיות של הקבוצה (לרבות חברות כלולות) לצמוח לכ-700 מיליוני שקלים.
התמורה תשולם במניות ובמזומן, כאשר כ-98 מיליוני שקל (כ-84.5% מהתמורה) ישולמו באמצעות הנפקה של 15,491,106 מניות חדשות של צינורות המזרח התיכון לגאון אחזקות, ויתרת התמורה (כ-15.5%) תשולם במזומן בסך של כ-18 מיליון שקל. עם השלמת העסקה, יגדל שיעור האחזקות של גאון אחזקות בצינורות המזרח התיכון לכ-67.38%. העסקה כפופה גם לאישורי צדדים שלישיים, לרבות אישור מוסדות בנקאיים, ככל שיידרש.
בהמשך לנימוקיה של צינורות לעסקת המיזוג, צוין כי המיזוג עשוי למקסם את יתרונותיה של החברה במתן פתרונות לאורך שרשרת הערך בתחום התשתיות הזורמות באמצעות מעבר למודל של חברה תפעולית אחת, הרחבת סל המוצרים של צינורות באמצעות פעילויות סינרגטיות משלימות בתחום התשתיות הזורמות, העצמת הקבוצה ובניית הצעת ערך תחרותית עבור לקוחות הקצה.
"צינורות רואה במהלך המיזוג פוטנציאל עסקי חשוב, המאפשר לה אופק אסטרטגי ומתן מענה רחב לצרכי הלקוחות באמצעות סל מוצרים ופתרונות רחב ומגוון. בהמשך, תוכל צינורות להיכנס לתחומים בעלי מקדם צמיחה גבוה ולפעול גם בשוק הבינלאומי ולנצל סינרגיות רוחביות", נמסר מהחברה.
צינורות, חברה אופרטיבית, עוסקת ישירות ובאמצעות חברות בת, בייצור ושיווק של צינורות פלדה ופלסטיק מסוגים שונים, אשר רובם משמשים לצורך תשתיות מים, ביוב, גז, דלקים ולתעשיה מבנים וכן להולכת דלק וגז. כמו-כן מספקת צינורות שירותי גילוון של מוצרים כגון - עמודי חשמל, תאורה, גדרות, מעקות, צינורות ופרופילים. לחברה שלושה תחומי פעילות: ייצור, ייבוא, מיגון ושיווק של צינורות פלדה, ייצור, ייבוא ושיווק מערכות צנרת פלסטיק וגילוון מוצרי מתכת. השלמת העסקה כאמור מציבה את צינורות כקבוצה הגדולה והמובילה בתחומי התשתיות הזורמות בישראל עם מקדם צמיחה משמעותי לשוק הבינלאומי.
יו"ר גאון אחזקות הוא הראל בית-און, שותף מנהל בקרן ויולה, בעלת השליטה בגאון אחזקות. קרן ויולה מתמקדת בחברות בשלות הנמצאות בשלבי צמיחה, ושלהן פעילות גלובלית.

תאריך:  26/05/2015   |   עודכן:  26/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צינורות המזרח התיכון תרכוש את גאון אגרו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההזמנה בוצעה עבור מספר מערכות תקשורת לוויניות ימיות של החברה בתדר Ka, שיותקנו בספינות נופש
עופר וולפסון
זאת לעומת הפסד של 156 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד    ההכנסות ירדו ב-10% ל-5.7 מיליארד שקל, על-רקע ירידה בתעריפי החשמל    עומדת לגייס לראשונה מזה 13 שנה חוב ללא ערבות מדינה
עידן יוסף
מוחה על כך שהנושא הוצא ממשרד ראש הממשלה כדי לפצות את השר אלקין    מאשים את ראש הממשלה בהעדפת שיקולים פוליטיים צרים
מחלקה ראשונה
בכיר בעירייה חשוד בניצול יחסי מרות, בשימוש בכספי הרשות למתן טובות הנאה ובשיבוש מהלכי חקירה
עידן יוסף
מעשי הרצח, כמו גם שני ניסיונות רצח נוספים בוצעו בתחילת שנות האלפיים    6 חשודים מובאים להארכת מעצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il