X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אימפקט פירסט, הפועלת בהובלת השותפים בקרן פיטנגו, תשקיע בחברת Intendu המפתחת טכנולוגיה לשיקום קוגניטיבי של מטופלים
▪  ▪  ▪
ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה-מנהלת של אימפקט פירסט [צילום: אלי דסה]

הקרן הפרטית אימפקט פירסט (IFI) הודיעה (יום ד', 27.5.15) על השקעה ב-Intendu, סטארט-אפ ישראלי המפתח טכנולוגיה חדשנית לשיקום קוגניטיבי של מטופלים עם לקויות בתפקודי מוח. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לאמן את המוח בעזרת משחקי וידאו המערבים פעילות פיזית, ביניהם משחקים ייעודיים למיומנויות קוגניטיביות כגון זיכרון, בקרת התנהגות, קשב, יזימה ועוד.
המנוע הנוירו-קוגניטיבית של Intendu מנטר בזמן אמת את תנועות הגוף הטבעיות ואת ביצועיו של השחקן במהלך המשחק. על בסיס ביצועי השחקן והמשוב הביולוגי, משנה המשחק באופן דינאמי את האתגר הקוגניטיבי של המשחק על-מנת לגרות את מוח המטופל באופן אופטימלי ומסייע להשיג את מטרות שיקומו. מאגר הנתונים של Intendu מאפשר להפוך את השיקום למדע ולבצע שיקום יעיל ביותר עבור המטופלים. פלטפורמה זו יכולה לשמש לתרגול רציף למטופלים עם לקויות בתפקודי מוח, הן בקליניקה והן בבית.
איפקט פירסט מוכוונת השקעה בחברות היי-טק בעלות טכנולוגיה חברתית. מוקדם יותר החודש, הודיעה החברה על השקעתה בחברת Catalyst Agtech, חברה ישראלית המפתחת טכנולוגיה לצמצום הנזק הסביבתי הנגרם משימוש בחומרי הדברה.
אמרה ד"ר סון פרמינגר, מייסדת ומנכ"לית Intendu, אמרה כי "ההשקעה של אימפקט פירסט תאפשר לנו לשפר משמעותית את שיקום החולים הסובלים מפגיעות מוח (Traumatic Brain Injury) ושבץ, ובעתיד גם שיקום מטופלים עם ליקויים קוגניטיביים בעקבות גיל מתקדם, מחלות נפש ומחלות נוירולוגיות. הפתרון שלנו מאפשר הליך שיקום איכותי במחיר שווה לכל נפש לכל מטופל בכל מקום".
פרמינגר הוסיפה כי "בימים אלו אנו עורכים ניסויים קליניים על-מנת למדוד את השפעת האימון בעזרת התוכנה שלנו, וחתמנו על חוזים מול מוסדות שיקומיים אמריקנים מובילים שבחרו להיות הראשונים לאמץ את הטכנולוגיה שלנו. אחת הבעיות המרכזיות בשיקום מוח היום נובעת מהעובדה שמטופלים מקבלים טיפול שיקומי לזמן קצר מאוד ואז משוחררים הביתה ללא כל טיפול המשך. בכוונתנו לעבוד בשיתוף עם קהילת הקלינאים על-מנת לאפשר לפגועי מוח להיעזר בטכנולוגיה החדשה שלנו באופן עצמאי בבית".
ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה-מנהלת של אימפקט פירסט, סיפרה על ההשקעה בחברה: "Intendu מהווה דוגמה טובה לשילוב טכנולוגיה מודרנית עם הרמה הגבוהה ביותר של חקר מדעי המוח. ככל שהשימוש בטכנולוגיה אינטראקטיבית ממשיך להיות מרכזי בכל היבט של חיינו, כך הכרחי שנאמץ יכולות אלו עבור הנזקקים להן במיוחד. הטכנולוגיה של Intendu נתמכת במדע ובמחקרים המתקדמים ביותר לחקר המוח, ונועדה להיות נגישה לכל נזקק ובכל מקום. אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד ישירות עם סון ועם הצוות המנוסה שלה".
אימפקט פירסט פועלת בהובלת השותפים בקרן פיטנגו. חמי פרס הנו יו"ר הוועדה המייעצת בקרן.

תאריך:  27/05/2015   |   עודכן:  27/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חמי פרס / Hemi Peres
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
IFI משקיעה במפתחת טכנולוגיה לשיקום המוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי: המדינה יכולה לכל היותר להסתייע בחברה פרטית לניהול המכרז ולא להפריט את ביצועו; לכן היא אחראית למתרחש במסגרתו והסמכות לדון בערעור עליו היא בביהמ"ש לעניינים מינהליים
עופר וולפסון
רשות החברות הממשלתיות ליוותה את חברת החשמל בפרסום תשקיף להנפקת אגרות חוב סחירות לציבור לראשונה מאז 2002    בכוונת חברת החשמל לגייס כמיליארד שקל
עידן יוסף
עבודת עובדי חטיבת התשתיות, הפקידים, המוסכים והמטענים הסתיימה מוקדם מן הרגיל    מחאה על ניוד עובדי מוסך לבאר שבע והסבת מכונאים לתפקיד ניהוג
יצחק דנון
החברה שבנתה את "צמרת הפארק" בנתניה תובעת את היזם בטענה שלא קיבלה את מלוא התשלום ואף נאלצה לפצות את הדיירים על מחדלים של משהב
עופר וולפסון
העיתונאי הבכיר של ידיעות אחרונות באוניברסיטת אריאל: "העיתון שלי איבד ממעמדו הרבה לפני ישראל היום"    "ידיעות אחרונות חרת על דגלו את עיקרון האי-התערבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il