X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיקר הגידול מקורו בהרחבת הפעילות הריאלית שביצעה החברה אשר באה לידי ביטוי ברכישת 7 נכסים חדשים ההכנסות עלו ב-25%
▪  ▪  ▪
קניון ביג פאשן אשדוד [צילום: יח"צ]

הרווח הנקי של קבוצת ביג ברבעון הראשון של 2015 הסתכם בכ-35.7 מיליון שקל, זאת לעומת 15.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 132%. כך עולה (יום ה’, 28.5.15) מפרסום תוצאותיה הכספיות של החברה לרבעון.
עיקר הגידול מקורו בהרחבת הפעילות הריאלית שביצעה החברה אשר באה לידי ביטוי ברכישת 6 נכסים חדשים בארה"ב במהלך 2014 ונכס נוסף במהלך 2015.
קבוצת ביג מרכזי קניות מנהלת והמפתחת נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב וכן עוסקת בייזום ופיתוח של קרקעות שבבעלותה בישראל, בסרביה ובהודו.
הכנסות החברה האפקטיביות ברבעון הראשון של 2015 הסתכמו בכ-138.6 מיליון שקל לעומת כ-110.8 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 25%. עיקר הגידול מקורו ברכישת הנכסים כאמור וכן מהחלפה טבעית של שוכרים וחידוש חוזי שכירות בדמי שכירות גבוהים יותר.
ה-N.O.I האפקטיבי (הכנסה נטו מהשכרת נכסים והפעלתם) הסתכם בתקופת הדוח בכ-104.5 מיליון שקלים, זאת לעומת 84.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 24%.
ה-FFO עלה ב-11% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ה-FFO הסתכם ברבעון בכ-39 מיליון שקלים מיליון לעומת כ-35.1 ברבעון המקביל אשתקד וזאת למרות העלייה בהוצאות המס בעקבות ירידת המחירים לצרכן בשיעור חד של 1.6% ברבעון.
הוצאות המימון הראליות בתקופה הסתכמו בכ-39 מיליון שקל לעומת כ-30.5 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול בהוצאות נובע מהרחבת היקף הפעילות כארה"ב.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 50 מיליון שקלים.
אסף נגר, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ביג מרכזי קניות, ציין כי "לקראת תום הרבעון הראשון של השנה, החברה פתחה לקהל הרחב את ביג פאשן אשדוד, אשר מהווה את המרכז ה-20 של ביג בישראל ואשר צפוי להוות אחד מנכסי הדגל של החברה. בנוסף, ביג פאשן אשדוד הינו עדות נוספת ליכולת הייזום ויצירת הערך הגבוהה של החברה. כמו, כן, במהלך הרבעון ביצענו הנפקה של מניות, אופציות ואגרות חוב בסכום כולל של כ-385 מיליון ש"ח אשר מחזקות את האיתנות והגמישות הפיננסית של החברה. במקביל לכל האמור, החברה ממשיכה בהרחבת הפורטפוליו בארה"ב ובייזום פרויקטים עתידיים".

תאריך:  28/05/2015   |   עודכן:  28/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביג: הרווח הנקי עלה ב-132% לכ-36 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מגדילה ההחזקות ברישיון הימי ללמעלה מ-40% על חשבון החזקותיהן של פרנדום ופלסידה שבשליטת טדי שגיא    על-פי דוח המשאבים, ברישיון כ-2.5 טריליון רגל מעוקב גז טבעי וכ-255 מיליון חביות נפט
יפעת גדות
לאחר שבנאום הכניסה קבע שר החינוך כי ירידת מספר נבחני 5 יחידות במתמטיקה היא "סכנה אסטרטגית" שר החינוך בנט העביר הבוקר שיעור במתמטיקה - "אנחנו מאבדים את המוחות הבאים של מדינת ישראל    זוהי סכנה אסטרטגית"
עופר וולפסון
ה-NOI ברבעון הראשון - 257 מיליון שקל    ה-FFO גדל בכ-6.4% ל-117 מיליון שקל    החברה תחלק בחודש יוני דיבידנד בסך 50 מיליון שקל
איתמר לוין
גלעד חיון טען שאין להטיל עליו קלון, כי גם אלימות כלפי ילדים אינה נושאת קלון - ובית הדין הגיב: טענה נואלת שעצם העלאתה מלמדת על הפגם המוסרי הקשה שדבק בחיון
יפעת גדות
משרד החקלאות מפרסם את הסקר השנתי לבדיקת התוצרת האורגנית בישראל: איפה נמצאו חומרי הדברה במוצרים אורגניים? האם הצרכן יוכל למצוא תוצרת אורגנית במדפי החנויות? כמה חקלאים מגדלים תוצרת אורגנית בישראל? כמה דונמים מגודלים? ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il