X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההתאחדות הבינלאומית לכדורגל תצביע היום על ההצעה הפלשתינית להחרים את ישראל ראש הממשלה מזהיר כי פגיעה בישראל תמוטט את פיפ"א
▪  ▪  ▪
הפגנה להתפטרות נשיא פיפ"א ספ בלטר [צילום: ג'יאן ויטל/AP]

על-רקע פרשיית השחיתות הגדולה בפיפ"א, הארגון יכונס היום (ו', 29.5.15) וידון בהצעה הפלשתינית להשעות את ישראל מהכדורגל הבינלאומי. ישראל ממשיכה במאמצים להפיל את ההצעה להחלטה. ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש נגד ההצעה ואמר כי "פגיעה בישראל תמוטט את פיפ"א".
"המהלך של הרשות הוא פוליטיזציה בוטה בתחום הספורט", הוסיף נתניהו, "החלטה להוציא את ישראל מהליגה הבינלאומית עלולה להפוך למטבע דרכו מדינות יסגרו חשבונות עם מדינות אחרות".
יו"ר התאחדות הכדורגל עופר עיני הביע תקווה כי קונגרס פיפ"א יצביע על הפתרון שהציעה ישראל לפלשתינים וייתר את ההצבעה על השעיית ישראל. אולם יו"ר ההתאחדות הפלשתינית ג'יבריל רג'וב דורש להוסיף שני סעיפים שישראל מתנגדת להם בתוקף.
ראש האופוזיציה יצחק הרצוג אמר כי החרמת ישראל תהיה כרטיס אדום לפיפ"א ונפילה למלכודת מסוכנת של צביעות. "אני מציע לאנשי הארגון להתעשת ולהתרחק מרעיונות הזויים שפוגעים בספורט העולמי וביכולת שלו להיות כלי מקרב ומחבר בין אנשים ומדינות.
ברגע שהתברר האיום המסוכן הזה שוחחתי עם ראש הממשלה ועם יו"ר ההתאחדות לכדורגל והבהרתי להם שאני מוכן להתגייס למערכה הזו באופן מלא. חרם או צעדים חד-צדדים הם רעיונות גרועים. מדינת ישראל לא תתקפל ולא תיבהל מפני מהלכים מהסוג הזה, איומים לא יובילו אותנו להסדר אלא ירחיקו אותנו מהמטרה של השגת ביטחון ושקט למאות אלפי ילדים שחולמים יום אחד לשחק בגביע העולם בכדורגל".
יו״ר הפורום הבינלאומי בלשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד גדעון פישר, נפגש עם כמאה עורכי דין מצרפת, שהגיעו לביקור בישראל, בראשות נשיא לשכת עוה"ד בצרפת, עו"ד פייר אוליביה סור. פישר ביקש מעמיתיו לשמור על המשך הפעילות הא-פוליטית של פיפ"א. הוא הזכיר שכאשר שרת הספורט דאז לימור לבנת, ביקשה לפעול נגד מהלכים מסוימים של התאחדות הכדורגל הישראלית, איימה פיפ"א שתדיח את ישראל מהארגון.
בתוך כך, פיפ"א גם תבחר נשיא חדש לארגון על-רקע פרשת השחיתות שנחשפה השבוע. נשיא הארגון ספ בלאטר אמר כי מדובר בבושה ובהשפלה לכדורגל וכי ההתאחדות צריכה לעשות הכל כדי להשיב את האמון בה. הוא ינסה להיבחר לכהונה חמישית בארגון.

תאריך:  29/05/2015   |   עודכן:  29/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאמצים למנוע השעיית ישראל מפיפ"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קצין המשטרה הבכיר לשעבר נפגש עם העובדת לשעבר לבקשתו    חיבק ונישק אותה, הבהיר כי אינו כועס עליה ואמר לה: "במקומך הייתי עושה אותו הדבר"
עידן יוסף
נחתם אחרי שלושה חודשים וחצי של מאבק    כ-100 עובדים ייאלצו לפרוש לפנסיה מוקדמת ו-38 המפוטרים יקבלו הזדמנות נוספת עד סוף השנה להוכיח את עצמם
עידן יוסף
שרת התרבות עלתה לנאום לפני הופעתו של שלום חנוך וזכתה גם לתשואות מן הקהל
אלעזר לוין
רשות מקרקעי ישראל פרסמה תוצאות "מעודכנות" של 100 מכרזים למכירת מגרשים בכ-450 מיליון שקל לבניית כ-2,000 דירות בקריית מוצקין, ביקנעם, בנהריה ובבית שמש    האמת: התוצאות נקבעו ופורסמו כבר לפני חודשים    רמ"י: טעינו
עידן יוסף
כ"ץ איים בצווי חרום והודיע כי עובדים שלא יתייצבו לעבודתם יואשמו בפגיעה בכלכלת ישראל    התעשיינים: השביתה גורמת נזק יומי של 75 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il