X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / פַּנְדוֹרָה
בבחירות שנערכו בבנק החברתי נבחרו תשעה חברי ועד מנהל חדשים עו"ד טלמון, נשיא ל.ה.ב לשעבר, נבחר ליו"ר טלמון: "מדובר בעיתוי חשוב של הקמת הוועדה להגברת התחרותיות בשירותים הבנקאיים והיא גם מהווה מענה להתחייבות שר האוצר בפני עם ישראל להביא לשבירת המונופול בתחום זה"
▪  ▪  ▪
יהודה טלמון [צילום: יח"צ]

149 חברי אופק שהם כ-31% מבעלי זכות הבחירה הצביעו בבחירות לוועד המנהל שנערכו במשך שלושה ימים באינטרנט. מתוך 31 מתמודדים נבחרו תשעת חברי הועד החדשים של הבנק החברתי.
הוועד המנהל החדש כולל את עו"ד יפעת סולל, אלונה ליפשיץ, עו"ד חגית גניש- גיל, טלי בהט, עו"ד אפרת פריימן, עו"ד יובל אלבשן, עו"ד יהודה טלמון, פרופ' ראובן חורש וד"ר רן חכים. עו"ד יהודה טלמון, לשעבר נשיא ל.ה.ב - לשכת הארגונים העצמאיים והעסקים בישראל וכיום נשיא המועצה הכלכלית- חברתית בישראל, נבחר ע"י חברי הועד המנהל ליו"ר אופק.
הבחירות התקיימו לאחר שלפני כחודשיים הודיעו כל חברי הוועד המנהל על התפטרותם בתגובה לסחבת שבה נוקט המפקח על הבנקים, דודו זקן, באישור מתווה ההקמה ולאור הקשיים שלטענתם מערים המפקח על הבנקים על האגודה בהם העדר הסדרה חוקית של אפשרות הקמת בנק, העדר הסדר מס, העדר הסדרי נתוני אשראי, העדר הסדרי ביטוח פיקדונות ועוד. זאת בנוסף לדרישה להון עצמי של 75 מיליון ₪ טרם פתיחת הבנק. כחודש לאחר התפטרות הועד פורסם בנק ישראל את המתווה הסופי אשר כולל את הדרישות להקמת בנק חברתי-שיתופי בישראל.
יהודה טלמון, יו"ר אופק: "אני מבקש להודות לחברי הוועד המנהל שזה מקרוב נבחרו בהליך דמוקרטי מרשים באחוז השתתפות גבוה ונתנו בי את אמונם בבחירתם בי כיו״ר. המדובר בקבוצה איכותית, כל אחד ברוך כישרונות בתחומו, ושביחד וכצוות נבקש להוביל לכינונו של הבנק החברתי הראשון בישראל ולהביא לשבירת המונופול הכי משפיע על חיינו - הבנקאות. בחירת הוועד המנהל החדש ובחירתי כיו״ר נעשים בעיתוי חשוב של הקמת הוועדה להגברת התחרותיות בשירותים הבנקאיים והיא גם מהווה מענה להתחייבות שר האוצר, משה כחלון, שהתחייב בפני עם ישראל להביא לשבירת המונופול בתחום זה.״אופק״ כבנק חברתי, בנק בבעלות בעלי מניותיו, הינו צו השעה ומהווה מענה מתבקש למשקי הבית ולעסקים הקטנים בישראל. אני קורא לציבור הישראלי להצטרף לאופק באמצעות רכישת מנית חברות באתר האינטרנט של אופק ולהצטרף למהלך של קידום בנקאות חברתית-שיתופית בישראל."
בנוסף, עו"ד תום דרומי חכים (33), ישמש כראש מטה אופק וירכז את פעילות האגודה. תום הינו ממייסדי אופק, שימש בשלוש השנים האחרונות כחבר הוועד המנהל ובשנה האחרונה פעל באופק בהיבטים שונים של רגולציה, אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מחשוב בנקאי, דמוקרטיה וקהילות.
באופק שמספר החברים בו עומד כיום על כ-3,700 חברים אופטימיים ומשוכנעים כי שר האוצר החדש משה כחלון, שהתבטא לא פעם במהלך הבחירות נגד ריכוזיות הבנקים ובעד פתיחת שירותי הבנקאות לתחרות, יסייע לבנק החברתי הראשון בישראל לעמוד על רגליו.

תאריך:  04/06/2015   |   עודכן:  04/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
איתמר לוין
סניגוריו של אהוד אולמרט מוצאים את עצמם משני צדי המתרס בסכסוך קשה על הזכיינות במצדה - ושניהם ספגו ביקורת קשה מהשופטת חיות
אלעזר לוין
פטרישה אוקיאולה הגיעה לארץ והוצגה בפני יזמים, מעצבים ואשי תקשורת
איתמר לוין
היועץ המשפטי של הוועדה, יצחק מירון, התפטר תוך העלאת האשמות קשות - ובעקבותיו התפטר יו"ר הוועדה, ציון אמיר
עופר וולפסון
ברוקמאייר יחליף בתפקידו את מוטי קרן שהודיע לאחרונה על פרישתו    כיהן בשלוש השנים האחרונות כמנכ"ל נעמן גרופ ולפני כן בתפקידי ניהול בקבוצת פישמן
יפעת גדות
משמר הכנסת והסדרנים הכריזו ברחבי המשכן על הדרישה מכל הנוכחים להיכנס מידית למרחבים מוגנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il