X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בפנייה למשרד החקלאות דורשים הארגונים להגנת בעלי-חיים לסגור את בית-המטבחיים וליישם לקחים שנדרשו עוד לפני שנתיים כשנחשפה פרשת "אדום אדום"
▪  ▪  ▪
[ עגל תלוי ממסוע בהכרה מביט למצלמה [צילום מסך]

"זה האח התאום של אדום אדום" אומרים בארגונים להגנת בעלי-חיים על ההתעללות הקשה בבעלי-חיים שנחשפה בבית-המטבחיים דבאח, בית-המטבחיים הגדול בישראל.
עמותות תנו לחיות לחיות ואנונימוס לזכויות בעלי-חיים הגישו לד"ר נדב גלאון, מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, תלונה על התעללות בבעלי-חיים בבית המטבחיים "דבאח" - הגדול בישראל. הארגונים דורשים לסגור את המשחטה, להשעות את הווטרינרים המועסקים בה ולשלול את הסמכתם, וכן להציב מצלמות פיקוח בכל בתי המטבחיים, שישדרו לאתר אינטרנט ייעודי הנגיש לפקחים ולנציגי ארגונים למען בעלי החיים.
צילומים שנחשפו (יום א', 7.6.15) בחדשות ערוץ 2 מגלים התעללות שיטתית והפרות חוק לכאורה בבית המטבחיים "דבאח" בדיר אל-אסד, שבו נשחטים יותר מ-120 אלף בעלי-חיים בשנה. התחקיר חושף כי בעלי החיים נותרים חיים ונושמים אחרי שיסוף גרונם, ולעתים הם אף נעמדים על רגליהם ומנסים ללכת. בנוסף, נחשף שימוש שיטתי במכות, בעיטות ושוקרים חשמליים - כשבעלי החיים חוששים לזוז או לא מסוגלים לנוע במסלול השחיטה הצר, מחשמלים אותם בשוקרים פעם אחר פעם בכל חלקי גופם, לרבות בראשם, או מנחיתים על גבם בחוזקה שער ברזל אנכי.
עו"ד יוסי וולפסון מ"תנו לחיות לחיות" כותב במכתב לשירותים הווטרינריים כי "כל המעשים האלו מהווים עבירות חמורות על סעיף 2(א) לחוק צער בעלי-חיים, כמו גם על תקנות מחלות בעלי חיים (שחיטת בהמות), תשכ"ד-1964 וחלקם גם עבירות על תקנות צער בעלי-חיים (הגנה על בעלי-חיים) (הובלת בהמות), התשס"ו-2006. כמו-כן מפרים כל המעשים המתועדים את נוהל השירותים הווטרינרים ביחס לבתי מטבחיים".
בתחקיר מעורב הארגון האוסטרלי Animals Australia, שפנה לרשויות האוסטרליות בבקשה לחקור את הפרשה. חלק מהעגלים והכבשים שנשחטים ב"דבאח" מגיעים מאוסטרליה במסעות ימיים מפרכים, ובתי המטבחיים בישראל כפופים לכללים מינימליים הקבועים בחוק האוסטרלי.

תאריך:  08/06/2015   |   עודכן:  08/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פתחו בצעדים ארגוניים על-רקע טענותיהם על העסקה והמעבר לחברת ההודית טק מהינדרה    יו"ר איגוד ההיי-טק בהסתדרות: "לא ניתן יד לביצוע העסקה מבלי שיוסדרו תנאי העובדים"
יפעת גדות
עוף גוזל, אהבת פועלי בניין, יושב בסן פרנסיסקו על המים, אצו רצו גמדים ועוד שיריו האהובים של אריק אינשטיין היוו השראה לסטודנטים לאריטקטורה בעיצוב כרכרות ובמרוץ תחרותי    סטודנטים עיצבו כרכרות מרהיבות וניהלו מרוץ תחרותי בסגנון הסרט "בן חור"
עופר וולפסון
וועדת החוקה של הכנסת אישרה תיקון לחובת מכרזים יצרנים במרחק של 7 ק"מ מהרצועה ייהנו מהעדפה באמת המידה של המחיר בשיעור של 20% לעומת רמה של 15% בשאר הארץ    ההטבה תינתן ל-5 שנים
איתמר לוין
שישה קבלני כוח אדם מואשמים שיצרו מארג עברייני מתוחכם כדי לקבל במרמה היתרים לייבוא עובדי בנייה מסין, ביצעו עבירות הלבנת הון ומיסים ואף עשקו עשרות מיליוני שקלים מהעובדים
עמירם ברקת
לפי מחקר, החרם על ישראל יעלה 50 מיליארד דולר בעשור    המשך האלימות יוביל לנזק של 250 מיליארד דולר לישראל, והתמ"ג לנפש של הפלשתינים יצנח ב-46%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il