X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יועצת פרסום לשעבר בחברת ניידלי תקשורת טוענת כי פוטרה בבושת פנים כאשר מנכ"ל החברה הזעיק למשרדיה שוטר על-מנת לאלצה לעזוב את המקום
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

נאווה רומנו (לביא), שהועסקה כיועצת פרסום בחברת ניידלי תקשורת מתל אביב, המנהלת עסק למתן שירותי פרסום בעיתונות מקומית, טוענת כי לאחר שהודיעה למנכ"ל החברה שלא תעזוב את משרדי החברה ללא קבלת מכתב פיטורים, הוזעק למקום שוטר שדרש ממנה לעזוב את המשרד וכך עשתה בבושת פנים, פגועה, ומושפלת עד עמקי נשמתה.
בתביעה שהגישה רומנו כנגד החברה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי היא הועסקה בחברה למשך 41 חודשים רצופים בתקופה שבין מרס 2005 ליולי 2008 וכי במקרים רבים נהגה החברה לקזז מחצית מהעמלות המגיעות לה מסיבות שאינן תלויות בה אלא לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. באחד הימים טוענת התובעת היא זומנה לשימוע בטרם פיטורים. בשימוע הועלו כנגדה טענות כאלה ואחרות והיא הביעה את עמדתה ונתבשרה כי תקבל תשובה באשר להמשך העסקתה.
כעבור זמן מה הודיע לה מנהל החברה יהודה נאור כי בקשתה להתפטר מתקבלת, וכי עליה לחתום על מכתב ההתפטרות. אולם היא טענה כי מעולם לא ביקשה להתפטר וסירבה בתוקף לחתום על כל מסמך שהוא. בתגובה היא נדרשה לעזוב את משרדי החברה ולא לשוב אליהם, ולדבריה במעמד זה היא הודיעה כי מעולם לא התפטרה, וכי ככל שמעוניינים לסיים את העסקתה היא מבקשת מכתב פיטורים, וזאת בהתאם לייעוץ טלפוני שקיבלה מהסתדרות העובדים.
למחרת בבוקר שבה רומנו לעבודה משלא קיבלה מכתב פיטורים, וכאשר נתקל בה מנכ"ל החברה הוא דרש ממנה לעזוב לאלתר את משרדי החברה תוך שהוא מסרב בתוקף לתת לה מכתב פיטורים וטוען בפניה כי ככל ולא תעזוב את המקום הוא יזמין לה משטרה. ואולם התובעת עמדה על שלה ודרשה מכתב פיטורין, בלעדיו לא תעזוב.
אמנם כעבור זמן מה הגיע שוטר למשרדי החברה ודרש מרומנו לעזוב את המקום, וכך היא עשתה "בבושת פנים, פגועה, ומושפלת עד עמקי נשמתה". לטענתה הנתבעת אף הגדילה לעשות ושיגרה לה מכתב לפיו היא מקבלת את התפטרותה כביכול, בעוד בפועל היא מעולם לא התפטרה מעבודתה, אלא סולקה ממקום עבודתה בבושת פנים.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד קרן יניב, נאמר כי הנתבעת פעלה בעזות מצח כאשר ניסתה להימנע מתשלום פיצויי פיטורים כשהיא ממציאה הודעת התפטרות שמעולם לא ניתנה. לדברי התובעת, חרף פיטוריה עד היום טרם שילמה לה הנתבעת את פיצויי הפיטורים וכן דמי הודעה מוקדמת.
רומנו, אם לשני פעוטות, מציינת כי לאחר פיטוריה המבישים אשר לוו ביחס משפיל נקלעה למשבר אישי קשה ואף חוותה משבר גירושין קשה וכי נקלעה למשבר נפשי שהובילה לדיכאון עד כדי טיפול תרופתי וטיפול במוסדות פסיכיאטריים. לדבריה הסיבה בגינה התעכבה זמן כה רב עם הגשת התביעה נעוצה במצבה הנפשי הקשה אליו נגררה לאחר פיטוריה המבישים אשר לוו ביחס משפיל, תלונה במשטרה ועגמת נפש קשה מנשוא.
התובעת מבקשת מבית הדין לחייב את חברת ניידלי תקשורת לפצות אותה בסכום של כ-90,000 שקלים מתוכם סך של 50,000 שקלים בגין עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לה והפגיעה הקשה בכבודה ובנוסף לשלם לה פיצויי פיטורין, דמי הודעה מוקדמת, עמלות, ופיצוי בגין שלילת דמי אבטלה.
  • ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר נמסר בתגובה: בשל אופיה המיוחד, במועד הקמת יחידת הפיצו"ח, נקלטו העובדים בחוזים מיוחדים, שכללו תנאי העסקה מיטביים בהרבה, ביחס לעובדי מדינה אחרים. ברבות השנים, בעקבות טענות שהעלו העובדים, שופרו עוד תנאי השכר המיטביים של העובדים מלכתחילה. המדינה דוחה את כל הטענות המועלות שוב כעת, לאור היותן משוללות כל בסיס. נימוקים מפורטים לעמדת המדינה הוצגו בפני העובדים ובאי-כוחם, אם בהליך המשפטי המתנהל ואם בתכתובות אין-סופיות.

סע"ש 19207-06-15
תאריך:  10/06/2015   |   עודכן:  11/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוטר הוזעק למקום עבודה לפינוי העובדת מהמקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הפטנט האמריקני מגן על שיטת ייצור מיוחדת ל-CF101 שעשויה להגדיל את פוטנציאל הרווחיות של תרופה במכירות עתידיות
עופר וולפסון
nנהל הרשות, אורי יוגב, אומנם תיאר בדיון בוועדת הכספים תחילת מגמה חיובית בהתייעלות החברות, אך הנתונים שהציג מבטאים תמונה עגומה על ביצועי החברות והתשואה הנמוכה שהמדינה מפיקה מהן, למרות ששכר העובדים בחברות גבוה כמעט פי שלושה מהשכר הממוצע במשק
איתמר לוין, עופר וולפסון
אלון חסן, דוד חסן, בן-דודו, האחים יניב ואורי בלטר, בעלי חברת דנה שירותי נמל ולוגיסטיקה ומנכ"ל נמל אשדוד לשעבר, שוקי סגיס, זומנו לשימוע לפני העמדה לדין בפרשת נמל אשדוד    חשודים בהפקת טובות הנאה אסורות במיליוני שקלים מפעילות אסורה בנמל
עופר וולפסון
בדיון בנושא שקיפות המחירים בוועדת הכלכלה נחשף כי רשת ברכל הגישה עתירה לבג"ץ נגד הגדרתה כקמעונאי גדול המחויבת בתקנות השקיפות, רשת סטופ מרקט עדיין לא ערוכה ורשת נוספת ננטשה על-ידי חברת המחשוב    הרשות להגנת הצרכן: "הציון של רשתות השיווק על שקיפות המחירים - 6"
אלעזר לוין
קנה מחברת דיזנגוף סחר פנטהאוז בן 286 מ"ר    ישלם כ-28,000 שקל למ"ר    אחת מדירות היוקרה האחרונות מול חוף הים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il