X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשלב זה תוקפו של הצו הוא עד ליום שלישי האחרון, המועד שקבע בית המשפט להמשך הדיון בבקשה להקפאת הליכים
▪  ▪  ▪
עבודות שרברבות [צילום: ריץ' פדרונסלי/AP]

לבקשת עובדי חברת א.מ.י התקנות ושירות מפתח תקוה, ניתן צו הקפאת הליכים כנגד החברה, שהינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ביצוע עבודות האינסטלציה. לדברי העובדים, לחברה יש סיווג קבלני בדרגה הגבוהה ביותר הקיימת בארץ בתחום ביצוע עבודות אינסטלציה דבר המאפשר לה להשתתף בכל המכרזים המתקיימים בארץ ללא הגבלה, וכי סיוג זה הינו בעל ערך רב והוא למעשה הנכס המרכזי של החברה, ולמיטב ידיעתם רק לחברה נוספת בארץ יש את אותה דרגת סיווג.
בבקשה להקפאת הליכים, נאמר עוד כי החברה פעילה כיום בלפחות 14 פרויקטים, ואולם במשך השנה האחרונה היא נמצאת בבעיות כספיות קשות ובמצוקה תזרימית שבעטיים קיים חשש ממשי לפיו מזמיני העבודה בפרויקטים הללו ינסו לסלק את ידה, דבר שיגרום לה לנזק בלתי הפיך.
נכון להיום, נאמר בבקשה שהוגשה לפני יותר משבוע, כי בשל מצבה הקשה של החברה היא עומדת בפני קריסה טוטאלית ב-14 הפרויקטים בהם היא מעורבת ואשר צבר העבודות בהם הוערך על-ידי מנכ"לה בכ-40 מיליון שקלים. כמו-כן יש חשש שהספקים והנושים הנוספים יעשו דין עצמי וייקחו לעצמם מכל הבא ליד מתוך הרכוש והמטלטלין של החברה.
לדברי העובדים, החברה לא העבירה בשנה האחרונה לקופות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, וקרנות השתלמות של העובדים את ההפרשות שניכתה משכרם. לטענתם, חובות החברה כלפי עובדיה מסתכמים בלמעלה מ-4 מיליון שקלים, ולבנקים היא חייבת כ-14.5 מיליון שקלים, לספקים כ-4 מיליון שקלים, ושני מיליון שקלים נוספים היא חייבת לקרנות הפנסיה ולרשות המס.
עוד נאמר כי מצבה של החברה החמיר לאחרונה וכתוצאה מכך היא נאלצה לפטר במהלך תקופת 3 החודשים האחרונים כ-70 עובדים, ונכון להיום נותרו לעבוד בחברה כ-70 עובדים. למיטב ידיעת העובדים, החברה דוחה בתקופה האחרונה את התשלומים אותם היא חייבת לספקים שלה, שיקים של ספקים בסך כ-180,000 שקלים החלו לחזור, ובימים הקרובים אמורים לחזור שיקים בסכומים של בין מאות אלפים למיליוני שקלים.
בתנאים הקיימים, נאמר בבקשה, חלק מספקי החברה אינם מוכנים להמשיך ולעבוד עמה בשל חובותיה הכבדים כלפיהם ולנוכח העובדה ששיקים שלה החלו לחזור.
לסיכום נטען כי הפעלת החברה הנמצאת על סף קריסה טוטאלית והינה חדלת פירעון במסגרת הליכי הקפאת הליכים, הינה כורח המציאות עקב העובדה שרק על-ידי שמירתה כעסק חי יוכלו הנושים ליהנות ממקסום התמורה שתתקבל ממכירתה.
שופטת בית המשפט המחוזי בלוד עירית וינברג-נוטוביץ' החליטה לפני שבוע וחצי על מתן צו הקפאת הליכים לחברה למשך שבוע ימים וקבעה כי המשך הדיון בבקשה יתקיים ביום שלישי האחרון. השופטת הוציאה צו האוסר על סילוק ידה של החברה מכל האתרים והפרויקטים בהם היא משמשת כקבלן, וקבעה כי החברה רשאית להמשיך בביצוע העבודות באותם אתרים ופרויקטים.

פר"ק 13872-06-15
תאריך:  14/06/2015   |   עודכן:  14/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקפאת הליכים לחברת א.מ.י. התקנות ושרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בצעד שלא נראה מאז תום המלחמה הקרה, מתכוון הפנטגון לשלוח אלפי חיילים ואמצעי לחימה רבים למדינות הבלטיות כדי להרתיע את הרוסים    וושינגטון טרם אישרה את פריסת הכוחות
עידן יוסף
בפנייה לרמטכ"ל ולפצ"ר טוענת התנועה למדינה יהודית כי העונש לחייל שהכניס כריך עם חזיר ליחידה צבאית ניתן כדין, אך ביטולו הוא צעד פופוליסטי שנעשה בניגוד לפקודות המטכ"ל
עידן יוסף
הוקמה הוועדה לאנרגיה אטומית ומושבה היה ליד רחובות
יצחק דנון
בתביעה נטען כי העובד מעל באמון מעסיקיו וחיבל במודע בסדרי העבודה התקינים למען השאת רווחיו הכספיים האישיים
יצחק דנון
לטענת התביעה הנאשמים הגישו דוחות שנתיים כוזבים לשנים 2004-2006 ועשו שימוש בחשבוניות מס פיקטיביות בהיקף מיליוני שקלים על-מנת להתחמק מתשלומי מס הכנסה ומע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il