X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קונצרן רב-לאומי מקוריאה הדרומית מערער על החלטה המורה לו לקצר ל-8 עמודים בלבד את בקשתו לביטול היתר המצאה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

LG DISPLAY קונצרן רב-לאומי שבסיסו בקוריאה הדרומית הנמנה עם 5 הקונצרנים הרב-לאומיים נגדם הוגשה בנובמבר 2013 בקשה לאישור תביעה ייצוגית בטענה להשתתפותם בקרטל גלובלי בתחום הפנלים למסכים דקים ושוטחים מסוג LCD, מערער על החלטת הרשם אבי פורג מבית המשפט המחוזי בלוד, לפיה עליה לקצוץ ולקצר את בקשתה לביטול היתר המצאה כך שזו תותאם לסד בן שמונה עמודים בלבד.
המערערת מציינת כי הגישה בקשה לביטול היתר שניתן לעמותת הצלחה תנועה צרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת להמציא לידיה מחוץ לתחום המדינה את בקשתה לאישור התביעה הייצוגית הנאמדת בסכום עתק של 277-208 מיליוני שקלים. לדבריה בקשת האישור אוחזת 55 עמודים ומצורפת לה חוות דעת מומחה מפורטת בת 32 עמודים ומעל ל-1000 עמודי נספחים נוספים.
המערערת מציינת כי היא כופרת בסמכותו של בית המשפט הישראלי לדון בבקשה וכי הבקשה רחוקה ותלושה מן הפורום הישראלי, וכי הדין הישראלי אינו חל על עניינה, וכי לא ראוי הן מבחינת הצדק בין הצדדים והן לאור שיקולי הנימוס הבין-מדינתיים כי בית המשפט הישראלי ידון בה.
בערעור שהוגש לבית המשפט המחוזי בלוד נאמר כי הבקשה לביטול היתר המצאה שניתן כנגד המערערת אחזה ב-33 עמודים שבנסיבות העניין מהווים היקף טיעון סביר לחלוטין, ואולם הרשם הורה לה לקצרה ולהגיש תחתיה בקשה חדשה בת שמונה עמודים בלבד.
לטענת המערערת החלטתו של הרשם מפלה אותה לרעה ויוצרת חוסר שוויון דיוני ומהותי משווע בינה לבין עמותת הצלחה בנושא חשוב ורגיש מאין כמותו, שהינו סמכות השיפוט של בית המשפט הישראלי על נתבע זר.
לדבריה הרשם לא קצב לעמותה מספר עמודים כלשהו להגשת בקשה להיתר המצאה, ולא הגביל אותה בעניין זה בשום צורה, וכך היא הייתה משוחררת מכל מגבלה על היקף הטיעונים שהיא מעלה.
לדברי המערערת באמצעות משרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' אין כל אפשרות לקיים דיון רציני וממצה בשאלת הסמכות בהיקף העמודים שנקבע על-ידי הרשם, וכי החלטת הרשם מפלה ויוצרת אי-שוויון דיוני ומהותי חמור בינה לבין עמותת הצלחה, פוגעת פגיעה חמורה בזכות הטיעון העומדת לה ובעיקרי הצדק הטבעי, ואינה מקדמת מנגד יעילות דיונית וחיסכון במשאבים שיפוטיים.
לטענתה אין כל הצדקה להגבלת מספר העמודים בבקשתה לביטול היתר המצאה, מאחר שאורכה של הבקשה שהוגשה על ידה נמצא עמוק בתחום הסביר, ומכיוון שאין כל אפשרות להציג את הטיעונים והאסמכתאות הנוגעים לעניין בשמונה עמודים בלבד, מבלי לפגוע חמורות בזכות הטיעון ובזכויותיה המהותיות.

ע"ר 30711-06-15
תאריך:  16/06/2015   |   עודכן:  16/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הדרומית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערעור על קיצור כתבי בית דין ל-8 עמודים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סטארט-אפ אבטחת הסייבר מבדל את עצמו באמצעות מיקוד בקצה שרשרת התקיפה של ארגונים, השלב בו נגנב מידע מהארגון    החברה צפויה להכפיל פי 4 את מצבת כוח האדם בשנתיים הקרובות
עופר וולפסון
ארגון הסגל האקדמי הזוטר ישבית הלימודים כשלב נוסף במאבק מול הנהלת האוניברסיטה בעקבות הכוונה לפטר למעלה מ-80 מחבריו    האוניברסיטה: "תוכנית ייעול טבעית בת שלוש שנים"
איציק וולף
צה"ל הכריז על מרחב צפון מזרח רמת הגולן כשטח צבאי סגור    הוגבלה תנועת אזרחים שאינם תושבי האזור    החשש: התקהלויות אזרחים סמוך לגדר המערכת יקשו על פעילות צה"ל השוטפת    לאחר כמה שעות נפתח האזור לתנועה
עופר וולפסון
מנהלת יחידת סיכונים תפעוליים בבנק ישראל מזהירה מפני קלות השימוש במידע    נציגת משרד על טיוטה שהוגשה לשרה שקד: "חברות האשראי יוכלו לומר לבית עסק - לא נעבוד אתך אם רמת האבטחה שלך לא מספקת"
איציק וולף
ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, הורה לבדוק את עדויות הנשים שטענו בתחקיר 'הצינור' כי ח"כ אורן חזן הטריד אותן מינית בעת שהיה בעלים של בר בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il