חברת פלאפון וחברת הום
סלולר - קיבלו את הציון הנמוך ביותר בדרוג אמון הציבור לענף הסלולר בעוד שהמותג 012 מובייל וחברת Youphone מובילים עם את הציון הגבוה ביותר בדירוג - כך עולה (יום ד', 17.6.15) מדוח דירוג ענף הסלולר שערך ארגון "אמון הציבור". יצוין כי זהו הדוח הראשון של אמון הציבור שנערך מאז שחלו שינויים מרחיקי לכת בשוק הסלולר והוא כולל לראשונה דירוג של השחקנים החדשים בשוק.
מהדוח עולה כי מהירות המענה הממוצעת לתלונות בענף עומד על 8.1 ימים. בעוד שהחברות שזמן המענה שלהן ארוך משבוע הן - פלאפון והמותג של פרטנר 012 מובייל.
עוד עולה מהדוח עולה כי שיעור התלונות הלא מוצדקות עומד על 2% בלבד מתוך כלל התלונות שהתקבלו בענף, אחוז התלונות שלא נענו עומד על 1% בלבד ושיעור התלונות שיש בהן טענה חמורה עומד על 12.21%.
דפוסי הליקוי העיקריים בענף הם בעיות עם חיובים (22%), הטעיה ופער בין הבטחה למימוש (01%), שירות לקוחות לקוי ושירות טכני לקוי (18%), קושי בהינתקות ובביטול עסקה (1%). אצל כל החברות שנבדקו דפוס הליקוי של בעיות עם חיובים הוא הדומיננטי ביותר, אצל שלושת החברות הגדולות (פלאפון, סלקום ופרטנר) ואצל גולן טלקום דפוס הליקוי של הטעיה ופער בין הבטחה למימוש הוא הסוגיה השנייה בה נצפו חלק נכבד מהבעיות.