X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההסכם כולל בין היתר: תוספות שכר, מענק חתימה, מסלול פנסיה מוקדמת בתנאי פרישה מיטיבים ותוספות שכר נוספות המותנות בביצועי החברה יו"ר ההסתדרות: "הסכם משפר את תנאי העובדים מבלי לפגוע באיתנות החברה"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל אל על דוד מימון, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות - אבי אדרי ויו"ר ועד עובדי אל על - שרון בן יצחק, חתמו (יום ב', 22.6.15) על הסכם קיבוצי חדש לעובדי אל על. תוקפו של ההסכם - עד ליום 31.08.2018.
במסגרת ההסכם החדש, עובדי אל על יהיו זכאים לתוספת שכר של 3% מכלל רכיבי השכר הנקובים ב-CARD 1 (משכורת הבסיס של עובדי החברה). כמו-כן, העובדים יקבלו תוספת רטרואקטיבית בגובה 2% מ-CARD 1, החל מה-1.1.2015 ועד לחודש הנוכחי.
במקביל לתוספות השכר, העובדים יקבלו גם מענק חתימה חד-פעמי בסך כולל של 3 מיליון דולר. סכום זה יחולק בין כל עובדי החברה פי מנגנון חלוקה שייקבע על-ידי נציגות העובדים וההסתדרות.
ההסכם הקיבוצי מתייחס גם לתוספות שכר מותנות בכפוף לביצועי החברה. בכל אחת משנות ההסכם שבהן הרווח הנקי של אל על לאחר ניכוי המס, יהיה גבוה מ-10 מיליון דולר, החברה תשלם לכלל עובדיה תוספת שכר בשיעור 0.5%. בשנים רווחיות במיוחד, בהן הרווח הנקי של החברה יהיה מעל 30 מיליון דולר, העובדים יקבלו תוספת שכר בגובה 1%. מנגנוני תוספות השכר המותנות ימשיכו ויחולו על הצדדים גם לאחר מועד תפוגת ההסכם הנוכחי.
בנוסף לכך, ההסכם הקיבוצי מסדיר את פרישתם של 50 עובדים קבועים באל על במסלול פנסיה מוקדמת. מדובר בעובדים שאינם טייסים והוותק שלהם בחברה הוא לפחות 20 שנות עבודה. בנוסף לפנסיית הגישור ותנאי פרישה מיטיבים, העובדים הפורשים יהיו זכאים לפיצויים מלאים בשיעור 100% מהמשכורת הקובעת.
בהקשר זה, הוסדר בין הצדדים כי לפחות מחצית מתקני העובדים הפורשים, לרבות דרגות התקן, לא ייגרעו ממצבת התקנים והדרגות במשך כל תקופת ההסכם.

תאריך:  23/06/2015   |   עודכן:  23/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם קיבוצי באל על
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הזמן שביתות, מחאות, הפגנות
תתחילו לעבוד!  |  23/06/15 07:36
 
- גם בזמן משברים כמו-צוק אייתן
ראיס-פוטין-טיל400  |  23/06/15 15:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קבוצת מפגינים דרוזים תקפה אמבולנס צבאי שהוביל שני פצועים קשה מסוריה לטיפול רפואי בישראל    לפחות אחד מהפצועים מת    כוחות היס"מ של המחוז הצפוני הוקפצו לצפון הגולן
איציק וולף
רכישת אלאנה מקנה לכיל זיכיון כרייה באתר עתיר אשלג באזור אפאר שבאתיופיה    כיל בוחנת אפשרות להרחיב את יכולות הייצור באתר, ובכלל זאת ייצור אשלגן גופרתי ואשלגן כלורי
נדב נוימן, הדי כהן
שר הכלכלה אמור לאשר את ההסכם במקום הממונה על ההגבלים    עומד על כך שהאישור לחברות לשווק יחד את הגז מלוויתן ייבחן מחדש עוד 10 שנים    לוח הזמנים למכירת כריש ותנין - שנה וחודשיים    דרעי: "לא אשמש כחותמת גומי"
יפעת גדות
דיון מיוחד התקיים בוועדת הכלכלה בנוגע לעלייה במספר ההרוגים בתאונות הדרכים: ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה: היעד של הממשלה לעמוד על פחות מ-200 הרוגים עד שנת 2020 הופך לצערנו ללא ריאלי    עו"ד יניב יעקב: "העלייה החדה במספר ההרוגים בתאונות הדרכים היא כישלון של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים"
אלעזר לוין
לא נמסר כיצד ישווקו מגרשים לבניית דירות ציבורי    ההחלטה טעונה אישור מועצת מקרקעי ישראל    הבאת פועלים ומנהלי עבודה מחו"ל לא נדונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il