X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודיע לבורסה כי המיזוג יושלם רשמית בימים הקרובים לאחר קבלת אישור שר התקשורת
▪  ▪  ▪
בזק. חברת הבת תמוזג במלואה

+ נתניהו אישר עסקת המיזוג הפיננסי יס-בזק
חברת בזק הודיעה (יום ד', 24.6.15) לבורסה כי אתמול (ג’) התקבל אישור שר התקשורת להעברת אמצעי השליטה ביס באופן שבו החברה תשלוט ביס ותחזיק את מלוא ההון המונפק והנפרע של יס, וזאת ללא תנאים.
בזאת הושלם מילוים וקיומם של כל התנאים המתלים שנקבעו בעסקת הרכישה עם יורוקום די.בי.אס בע"מ אשר אושרה על-ידי האסיפה הכללית ביום 23.3.2015. השלמת העסקה (CLOSING) תבוצע בימים הקרובים בהתאם להסכם.
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו אישר אתמול את עסקת המיזוג הפיננסי יס-בזק, לאחר שקיבל את המלצת המועצה לשידורי כבלים ולווין כי אין מניעה לאשר את העסקה. בשלב זה מדובר בשינוי אחזקות בלבד, וככל שתעלה בקשה למיזוג תפעולי ולביטול ההפרדה המבנית היא תיבחן בנפרד.

תאריך:  24/06/2015   |   עודכן:  24/06/2015
נתניהו אישר עסקת המיזוג הפיננסי יס-בזק

בזק תחזיק ב-100% בעלות על YES
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו אישר (יום ג', 23.6.15) את עסקת המיזוג הפיננסי יס-בזק וזאת לאחר שקיבל את המלצת המועצה לשידורי כבלים ולווין כי אין מניעה לאשר את העסקה.
המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין דנה בבקשה לאישור עסקת בזק - יורוקום, לפיה רוכשת בזק מיורוקום את מלוא החזקותיה של יורוקום די.בי.אס ביס. (מיזוג פיננסי בין החברות "יס" ו"בזק"). בכך הופכת בזק לבעלת המניות היחידה ביס, ואילו יורוקום די.בי.אס חדלה מלהחזיק בה.
בישיבת המועצה שהתקיימה הבוקר (23.6.15) הוצגה לחברי המועצה חוות דעת כלכלית שהזמינה המועצה באמצעות חברת הייעוץ "ADALYA" התומכת באישור הבקשה, וכן החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים באותו עניין ונימוקיה, שאישרה את המיזוג הפיננסי בתנאים.
המועצה בחנה ודנה במכלול השיקולים הנוגעים לעסקה ולהשלכותיה בטווח המיידי והרחוק, בשוק שידורי הטלוויזיה, לרבות היבטים של תחרות, טובת הציבור, מחיר לצרכן, תחום התשתיות, תחום התוכן ואיכותם הטכנית של השידורים.
בשים לב לכלל ההיבטים, החליטה, כאמור, המועצה להמליץ לשר לאשר את העסקה בתנאים המגבילים שקבע הממונה על ההגבלים העסקיים, אשר נועדו להבטיח קיומה של תחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית.
יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן חי-שגב, הדגישה כי בשלב זה מדובר בשינויי אחזקות בלבד, וכי ככל שתעלה בקשה למיזוג תפעולי ולביטול ההפרדה המבנית היא תיבחן בנפרד וזאת גם לנוכח ההשלכות בפועל של המיזוג הפיננסי.
בנימוקים שפרסם הממונה להגבלים עסקיים, הוא כותב כי החליט להסיר את התנגדויותיו הקודמות למיזוג לנוכח השינויים הטכנולוגיים שהתרחשו בתחום התקשורת ובפרט שיפור תשתית האינטרנט של בזק באופן המאפשר כיום כניסתם של מתחרים בתחום שידורי הטלוויזיה הרב ערוצית על גבי רשת האינטרנט הפתוחה.
המועצה אימצה את המסקנות שהציגה חברת "עדליה" בפני המועצה, וביניהן השפעה מהותית על המחיר לצרכן צפויה (אם בכלל) אך ורק אם וכאשר יאושר לבזק ביטול ההפרדה המבנית. כמו-כן, נקבע, ככל שיאכפו התנאים שקבע הממונה, לא צפויה פגיעה מיידית בתחרות בתחום התשתית.
עוד נאמר בהחלטה כי אישור המיזוג הפיננסי, מהווה פוטנציאל להפחתת מחירים ושיפור השירות לצרכן; משפר את האפשרויות ליישום רפורמת השוק הסיטונאי ומבטל את הבלעדיות ברכישת תכנים.
עוד מוצע לבחון את אפקטיביות התנאים שקבע הממונה בחלון הזמן שבין אישור השלמת עסקת המניות לבין הדיון בהסרת ההפרדה המבנית.
המועצה דנה בבקשה לאחר שנתבקשה על-ידי שר התקשורת לחוות דעתה בנידון, וזאת לאחר שבין היתר הוצגה בפניה חוות דעת כלכלית התומכת באישור הבקשה ולאחר שבחנה את החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים באותו עניין; בשים לב לכלל ההיבטים, החליטה, המועצה להמליץ לשר כי אין מניעה לאשר את העסקה בתנאים המגבילים שקבע הממונה על ההגבלים העסקיים, אשר נועדו להבטיח קיומה של תחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית.
חברת די.בי.אס שרותי לווין ("יס") פנתה ב-14.07.2014 בבקשה לשר התקשורת לאישור שינוי שיעור ההחזקה של חברת בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ בחברת יס.
בזק ויס נימקו את בקשתן בשינויים החלים בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל לרבות שוק מקומי קטן, קיומם של גורמים המאיימים על שיעורי החדירה של הטלוויזיה הרב ערוצית המקומית כמו כניסת מתחרים מחו"ל (נטפליקס, אפל וכו'), פרטיות מבוססת פס רחב, מיתון ועליה ביוקר המחיה, הקונסולידציה בתחום התקשורת המביאה להקמתם של קבוצות נוספות שצפויות להציע סלי שירותים (חבילות טריפל) כמו סלקום, פרטנר, גולן טלקום רמי לוי וכו', היתרון המובנה של מתחרים המוחזקים ע"י חברות בינלאומיות (כמו הוט וגולן טלקום) - הנובע משילוב של גב פיננסי עם יתרונות לגודל בתחומי הרכש של ציוד ותוכן ומערכת עידן +.
די.בי.אס שירותי לווין או בשמה המסחרי -יס - היא חברה פרטית שהוקמה בשנת 2002 ועוסקת באספקת שידורי טלוויזיה רב ערוצית באמצעות לווין תחת המותג "YES". מראשיתה הוקמה יס כחברה בבעלותה החלקית של בזק.
בזק מחזיקה כעת ב100% ממניות בזק בינלאומי בע"מ, 100% ממניות פלאפון תקשורת בע"מ ועתה ככל ותאושר בקשת המיזוג ע"י שר התקשורת תחזיק ב-100% ממניות יס.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק: התקיימו כל התנאים המתלים למיזוג עם יס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חברת הנדל"ן הנפיקה אגרות חוב משלוש סדרות על-פי דוח הצעת מדף שהגישה
איתמר לוין
המדינה: גיא כהן סחט רבבות שקלים תמורת הסרת תגוביות פוגעניות לפרסומים שקריים שהועלו לאתר
עידן יוסף
המועצה לשידורי כבלים ולווין קנסה את ערוץ מורשת בגין שידור עצרת הימין בניגוד לרישיון הערוץ שאינו מתיר שידורי חדשות
איתמר לוין
המדינה הגישה כתב אישום נגד בעלי חברת בניין שמונה שנים לאחר שביצעו את העבירות המיוחסות להם    בית הדין הורה על ביטולו בשל התיישנות והגנה מן הצדק
עידן יוסף
אם ושני ילדיה נרצחו בידי מחבלים שחדרו מן הים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il