X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חשיפה ב-News1 / חומרי החקירה (חלק שלישי)

פישר לחסן: אתה לוקח אחריות על הילדים שלי

האזנת סתר חושפת כיצד לחץ פישר על חסן להסכים למסור לו 150,000 דולר פישר הבטיח להחזיר לחסן את הכסף אם לא תושג המטרה - סגירת שניים מהתיקים נגדו
▪  ▪  ▪
פישר. "תן לי בדרך שלי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
"כפרה, תקשיב"
"כפרה, כפרה, תקשיב, תקשיב. זה לא מסוג הדברים שמשחקים איתם, זה חיי אדם. אמרתי לך: אתה לא משחק אתי, עם הילדים שלי, לא כל בן אדם נכנס פה בחדר... אני מייצג הרבה מאוד בני אדם, אתה חושב שכל בן אדם שנכנס פה אני מציע לו פתרונות גם אם אני מסוגל? אני צריך לדעת בתוך הלב שלי, לא ב-100%, ב-101% שהבן אדם שאני עושה איתו, תולשים לו את הכושלאימא של הציפורניים שלו, הוא לא מדבר"

"אני עומד מולך"
"אני עומד מולך. לא עומד מולך שום בן אדם, רק אני... ההצעה שלי שתהיה רגוע, אל תעשה את זה. אתה רוצה לעשות את זה? זו הדרך. אתה שואל אותי אם הדרך הזו היא 101%, התשובה היא כן, אין זיגזגים, אין רב איתם, אין כלום, אין מצב כזה. היחידי שיכול לחרבן את זה, זה רק אתה"

"בובת זומבי בפרקליטות"
"מבלי שקראנו חומר חקירה, מבלי שראינו, מבלי שבדקנו, מבלי שכלום, הייתי אומר לך ככה, במצב דברים רגיל, 50% במצב דברים של האווירה הציבורית, יותר... אני אומר לך מה דעתי, מה זה, אל תבין אותי בתור אחד שלא נלחם, אלא תקח אותי יעני אני לא מאמין בך, או אני חושב שנפסיד, כי אנחנו פראיירים שעשו לנו. אתה לא ראית אותי נלחם, אתה עוד לא ראית אותי במלחמה... יש בובת זומבי שלי בפרקליטות, שכל היום עושים לה ככה"

רונאל פישר פעל נמרצות לשכנע את אלון חסן למסור לו 150,000 דולר, שלדברי פישר נועדו להבטיח סגירת שניים מהתיקים נגדו. כאשר העלה חסן את החשש שמא לא יקבל את התמורה, הבטיח פישר שיחזיר לו את הכסף אם כך יקרה. פישר אף אמר לחסן, שבמעשהו נוטל האחרון אחריות על ילדיו של פישר.
שתי שיחות בין פישר וחסן, ערב פגישת העוקץ בתחילת יולי 2014 בסיומה נעצר פישר, הוקלטו בסתר. תמליליהן מצויים בחומר החקירה הנחשף ב-News1. הראשונה התקיימה בסוף חודש יוני.
חסן אמר לפישר שארגן 150,000 דולר אותם קיבל מאביו. "אני רוצה להיפגש, לדעת שמה שנקרא הסיפור הזה אחרַי, אתה יודע, ויש מאזן אימה, אין להם מה לפחד ממני, כמו שלי, אני לא לא מפחד מהם, יש מאזן אימה. מה אני אלך להגיד, נתתי זה כמו שקיבלתי".
פישר: "תקשיב, אין גם וגם, אז אני יוצא מהתמונה, אין גם וגם. ככה זה. אני לא יכול להבטיח לך שיסכימו, ננסה לשאול, אני יכול לתת לך התחייבות".
...חסן: "תראה, זה לא 100,000 שקל, רונאל".
פישר: "חמוד, תן לי בדרך שלי".
חסן: "זה לא מעט כסף".
פישר: "חמוד, תן לי בדרך שלי, תקשיב".
חסן: "רגע, עלי אתה סומך? אני סומך עליך ב-100%, אבל מחר אתה תריב איתם, לא יודע, יהיה לך איזה סיפור איתם, יתהפכו עלינו, אתה מבין, אני רוצה לדעת ולהיות רגוע שהסיפור הזה לא, אחרי, הסיפור הזה אחרי".
...פישר: "כפרה, כפרה, תקשיב, תקשיב. זה לא מסוג הדברים שמשחקים איתם, זה חיי אדם. אמרתי לך: אתה לא משחק אתי, עם הילדים שלי, לא כל בן אדם נכנס פה בחדר... אני מייצג הרבה מאוד בני אדם, אתה חושב שכל בן אדם שנכנס פה אני מציע לו פתרונות גם אם אני מסוגל? אני צריך לדעת בתוך הלב שלי, לא ב-100%, ב-101% שהבן אדם שאני עושה איתו, תולשים לו את הכושלאימא של הציפורניים שלו, הוא לא מדבר".
חסן: "ברור".
פישר: "בסדר? אין לי אפשרויות אחרות".
חסן: "אז מהבחינה הזאת, אתה יכול להיות שקט".
...פישר: "תקשיב, חסן, אתה הכל חוץ ממפגר, אתה איש מאוד חכם".
חסן: "נכון".
פישר: "אז אתה מבין שזו לא הפעם הראשונה שעובדים איתי ושסומכים עלי, אז אני אומר לך: ככה זה עובד. אתה יכול להחליט שאתה סומך על זה, או יכול להחליט שאתה לא סומך, אתה מחליט, אבל אין דרך אחרת, אין דרך אחרת".
...פישר: "תקבל החלטה".
חסן: "יש לי את הכסף, הכסף נמצא אצלי, אני מצידי עוד שעה".
פישר: "אז תקבל החלטה, כן כן, לא לא".
חסן: "עוד שעה הכסף פה".
פישר: "חסן, כפרה, תקבל החלטה כמו ילד גדול, מה נראה לך שאני אעשה? שמה? שאני אברח? מה? מה עובר לך?".
חסן: "לא תברח, חס וחלילה, מחר מחרתיים תריב איתם".
פישר: "שששששש, מה נראה לך? אז תקבל את זה חזרה. אני פה, אני נראה לך עני?".
חסן: "אתה לא עני, חס וחלילה".
פישר: "אז מה?".
חסן: "אבל אני לא רוצה שגם אתה".
פישר: "אני עומד מולך. לא עומד מולך שום בן אדם, רק אני... ההצעה שלי שתהיה רגוע, אל תעשה את זה. אתה רוצה לעשות את זה? זו הדרך. אתה שואל אותי אם הדרך הזו היא 101%, התשובה היא כן, אין זיגזגים, אין רב איתם, אין כלום, אין מצב כזה. היחידי שיכול לחרבן את זה, זה רק אתה".
חסן: "איך אני יכול לחרבן את זה?".
פישר: "עם פה גדול, עם שטויות".
חסן: "איך? מה זה?".
פישר: "אפילו מה שאמרת לי בטלפון ביום שישי".
חסן: "מה אמרתי לך?".
פישר: "אמרת לי 'וואלה היה בדיוק מה שאמרת'. לא צריך את זה".
חסן: "אתה עו"ד שלי, סליחה".
פישר: "אבל אתה לא צריך להגיד את זה".
חסן: "אבל אתה עו"ד שלי".
פישר: "לא משנה, לא צריך להגיד... אתה רוצה שאתן לך את זה כתוב? אתה רוצה את זה ממני בהתחייבות? שאתה לא תחטוף אישום על שני דברים, על דנה ועל קלייר. אני אתן לך את זה כתוב בכתב, אני אגיד לך מה יהיה כתוב שם ואני אתן לך את זה לפני כולם. איך אני, אני אתן לך את זה ביד שהמדינה עוד לא קיבלה את זה, איך אני?".
...חסן: "התחלת להגיד לי מה הסיכויים שלהם".
פישר: "מבלי שקראנו חומר חקירה, מבלי שראינו, מבלי שבדקנו, מבלי שכלום, הייתי אומר לך ככה, במצב דברים רגיל, 50% במצב דברים של האווירה הציבורית, יותר... אני אומר לך מה דעתי, מה זה, אל תבין אותי בתור אחד שלא נלחם, אלא תקח אותי יעני אני לא מאמין בך, או אני חושב שנפסיד, כי אנחנו פראיירים שעשו לנו. אתה לא ראית אותי נלחם, אתה עוד לא ראית אותי במלחמה... יש בובת זומבי שלי בפרקליטות, שכל היום עושים לה ככה".
... חסן: "בכל מקרה, בוא מחר".
פישר: "זה לא אני, הילדים שלי, הילדים שלי, אלון, הילדים שלי, אל תתעסק עם הילדים שלי".
חסן: "מה זה הילדים שלי?".
פישר: "אתה לוקח אחריות על הילדים שלי. למה אני נשבע לך, תסתכל, אני מוכן ללכת איתך לפוליגרף. הכיס שלי לא רואה שקל, שקל, לא 10%, לא 12%. שקל אחד, אתה מבין את זה, אני אמות".
חסן: "לא, אני מאמין לך".

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
+חסן: פישר אמר שהוא נותן כסף
לאנשים שהורגים את הפרשה
08:33 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

"הבנתי שיש לי בעיה, ויש לי בעיה עם מישהו שעובד עם המשטרה, תופר תיקים וגוזר קופונים איתה"  ▪  פישר: הבנתי שיש לי לקוח חזיר; טוען שמכר לחסן סיפור על תשלום שוחד לגורמים במשטרה כדי לקבל ממנו את השכר שהגיע לו

חסן. "מציע לך פעם שנייה" [צילום: פלאש 90]
+מלכה: התחננתי בפני פישר שלא יפעל מול חסן
08:32 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מספר שהזהיר את פישר שלא לקבל כסף מחסן, מחשש שהלה ישתמש בכך כדי להשיג לעצמו הקלות, ושלא ייפגש איתו בבית קפה בו עלולות להיות מותקנות מצלמות

מלכה. "לזרום איתו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בשיחה עם חסן: פישר האשים את המשטרה בשחיתות
08:31 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

שעות אחדות לפני פגישת העוקץ בסיומה נעצר, טען פישר באוזניו של חסן שהשר ישראל כץ הוא שעמד מאחורי החקירה נגדו  ▪  מתח ביקורת על המעצר בעילה של חשש לשיבוש הליכים: "זה עונש על עבירה שלא בוצעה"

כץ. "זה מאפיה" [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פישר לחסן: אתה לוקח אחריות על הילדים שלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רונאל פישר
איתמר לוין
מספר שהזהיר את פישר שלא לקבל כסף מחסן, מחשש שהלה ישתמש בכך כדי להשיג לעצמו הקלות, ושלא ייפגש איתו בבית קפה בו עלולות להיות מותקנות מצלמות
איתמר לוין
שעות אחדות לפני פגישת העוקץ בסיומה נעצר, טען פישר באוזניו של חסן שהשר ישראל כץ הוא שעמד מאחורי החקירה נגדו    מתח ביקורת על המעצר בעילה של חשש לשיבוש הליכים: "זה עונש על עבירה שלא בוצעה"
איתמר לוין
האשים את חוקרי מח"ש בסילוף במזיד של דבריו, בהפרת זכות ההיוועצות ובניהול חקירה נקמנית נגדו    טען שאינו יודע כמה שילמו לו האחים נחמיאס    הכחיש שקיבל מידע ממלכה: "יש בינינו מידור תוקפני"
איתמר לוין
פונה לבית החולים במהלך שתיים מן החקירות    בחקירותיו באוקטובר-נובמבר שעבר טען פישר שמעשיהם של החוקרים אינם חוקיים    "לא קיבלתי מידע משום שוטר; מאנשי שלטון כן קיבלתי מידע לפעמים"
איתמר לוין
מחזור שכר הטירחה הממוצע: 580,000 שקל לחודש, ללא מע"מ    בין הלקוחות: ארקדי גאידמק, גלעד ארדן, דנקנר השקעות, עופר אחזקות, עיריית ירושלים, הליכוד והטלוויזיה החינוכית    יאיר ביטון שילם לפישר עד 100,000 שקל בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il