X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכב חולף מדגם קיה בצבע לבן הגיח מהחשיכה ירה אל ארבעה צעירים ישראלים שעמדו על ציר אלון מערבית לבקעת הירדן בואכה השומרון
▪  ▪  ▪
[צילום ארכיון: פלאש 90]

בפיגוע ירי ליד שילה, ירו מחבלים אל רכב ישראלי שנסע בציר אלון (60) לכיוון שבות רחל. מן הירי נפצעו ארבעה בהם אחד במצב אנוש ושלושה בדרגות פציעה בינונית-קשה. מסוק צבאי של חיל-האוויר הוזנק כדי לפנות את הפצוע לבית חולים תל השומר. יתר הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים.
רכב חולף מדגם קיה בצבע לבן הגיח מהחשיכה ירה אל ארבעה ספורטאים מקבוצת כוכב השחר שעמדו ליד הכביש מערבית לבקעת הירדן בואכה השומרון, ליד הישוב קידה.
לפני שבוע וחצי נרצח צעיר ישראלי סמוך למעיין ליד הישוב דולב. פיגוע דקירה נוסף של שוטרת צבאית בוצע הבוקר באזור מעבר רחל בירושלים, וגרם לפציעתה הקשה. פיגוע דקירה נוסף גרם לפציעתו הקשה של לוחם מג"ב בשער שכם.
הסלמה זו בפיגועים נתפשת כקשורה לחודש הרמדאן המוסלמי. כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי מחפשים אחר מבצעי הפיגוע.
  • יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הגיב לגל הפיגועים: "מתוניס ועד השומרון עובר קו אחד של טרור איסלאמי. ישראל חייבת לראות ברשות הפלשתינית חלק מציר הטרור - אבו מאזן תומך במשפחותיהם של המחבלים ביד אחת ומכין את הקרקע לקשירת ישראל מלפעול באמצעות תביעות בהאג ביד השנייה, הוא לא פרטנר לשלום הוא פרטנר לטרור".
  • ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), שהגיע לבקר את הפצוע הקשה, אמר: "על מערכת הביטחון לעשות הערכת מצב מחודשת ולשאול עצמה: מה יגביר ביטחון וישיב הרתעה. מעשי הטרור הללו ייפסקו רק אם ננקוט ביד קשה כלפי המחבלים, משפחותיהם, ארגוניהם ומקומות מגוריהם. לא ייתכן שבעוד שלפלשתינים ניתנות הקלות לכבוד חגם, הם מנצלים זאת לרציחות ופגיעות ביהודים".
  • ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "אם לכחלון ולדרעי מותר למשבר את הקואליציה בכלל החשש מהתגובה הציבורית על מתווה הגז, לבית היהודי מותר והוא חייב לעשות את זה על הפקרת הביטחון והפגיעה בהתיישבות. הכתובת לפיגועי הימים האחרונים נכתבה על הקיר באותיות קידוש לבנה מרגע ששר הביטחון אישר את ה'הקלות' לפלשתינים לרגל חודש הרמדאן. כמי שיושבים בממשלה אנחנו נושאים באחריות לכך ולכן איננו יכולים לעבור על כך לסדר היום.
על הבית היהודי לדרוש את ביטולן לאלתר של ההקלות ולנקוט ביד קשה נגד הטרור וסביבתו. בנוסף וכדרישה מעשית ומדודה עלינו לדרוש כי תאושר באופן מידי התב"ע בישוב שבות רחל הסמוך למקום הפיגוע וכי ייחתם תחום השיפוט של ישובי עמק שילה.
לדרוש ולהודיע כי לא נשתתף בהצבעות עם הקואליציה עד שיינקטו הצעדים הנדרשים״.
  • השרה מירי רגב (ליכוד): ״אני קוראת לג'יבריל רג'וב לגנות את הפיגוע נגד ארבעת הספורטאים. אבו מאזן ורג'וב מחויבים לגנות כל פיגוע טרור ולפעול על-מנת למנוע פיגועים אלו בעתיד. אין מה לצפות מהנהגה פלשתינאית שפועלת בצביעות ובכפל לשון, הם שמבעירים את השטח, מסיתים לטרור ובמקביל פונים לגורמים בינלאומיים ודורשים מוסר וצדק! בוודאי, בצום הרמדאן אני מצפה מכל ההנהגה הערבית ובכלל חברי-הכנסת לגנות פיגועים. מדובר במשחק כפול של פלשתינאים. מצד אחד, רג'וב מלין על פגיעה לכאורה בשחקני ספורט פלשתינאים וחופש הפעולה והתנועה שלהם, ומהצד השני הפלשתינים לא בוחלים בשום מעשה טרור כזה או אחר שפוגע בספורטאים ישראלים. אני מצפה שמי שדורש שמירה, חופש תנועה והוגנות כלפי שחקנים פלשתינאים לא יפתח במסע טרור. אני קוראת מכאן לחזק את שחקני קבוצת הכדורסל של כוכב השחר, אשר חזרו ממשחק כדורגל. אעשה הכל על-מנת שספורטאים, ולא רק ספורטאים, יגיעו לכל אירוע ספורט ולכל מקום בארץ שלנו באופן בטוח. עלינו להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל בכל מחיר!״.

תאריך:  29/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
ראש הממשלה: אירן תקבל אפשרות לבנות כמות בלתי מוגבלת של סרכזות. שיאפשרו לה לפרוץ לפצצה גרעינית בתוך זמן קצר    על הפלשתינים: "התפישה שחזרה לגבולות 67' תפתור את הבעיה הוכחה כלא-נכונה"
עופר וולפסון
כלכלת הרשות הפלשתינית תרוויח 2.2 מיליארד דולר ותגדל ב-23% אם הרש"פ תקבל גישה לפעילות כלכלית בשטחי C בגדה המערבית, ותרוויח 1.044 מיליארד דולר בשנה אם יזמים פלשתיניים יקבלו גישה לחופי ים המלח, לפי נתוני הבנק העולמי
איציק וולף
מחבלת שלפה סכין במעבר רחל, דרומית לירושלים, ודקרה שוטרת במשטרה הצבאית    הדוקרת נלכדה על-ידי כוחות הביטחון
איתמר לוין
צופה שישראל תוכל לנצל אפשרויות להידוק היחסים עם שכנותיה המתונות - אך שיתוף פעולה פומבי יצריך הסדר עם הפלשתינים, שיכלול הסדרי ביטחון נוקשים ביותר
אליקים העצני
מהו ההבדל בין המפגע הזה למפגע המאורגן? שאצל המפגע המאורגן - בין המניע לבין המעשה עומדת הפקודה, וזו ניתנת - או אינה ניתנת - על ידי הארגון. אצל המפגע הבודד לעומת זאת, בין המניע לרצח ולרצח עצמו אין כלום
רשימות נוספות
חיל-הים השתלט על ספינה בדרכה לרצועה  /  עידן יוסף, איציק וולף
ישראל תמנע מעבר תושבי עזה להר-הבית  /  איציק וולף
כלי טיס פגע במשגר בצפון הרצועה  /  איציק וולף
המשט לעזה: זכרו את העיקר  /  צ'לו רוזנברג
משט של צביעות והתחסדות   /  רבקה שפק ליסק
קורבן שלום 6.7.94   /  אורי שרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il