X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חתם על צו המפחית את מחיר החלב ב-4.62% פנה במכתב לחברות שיווק המזון: "דורש הוזלה גם על המוצרים שאינם בפיקוח, אחרת אפעל לכפות עליכם"
▪  ▪  ▪
שר החקלאות, אורי אריאל [צילום: פלאש 90]

ימים ספורים לאחר הפחתת מחיר החלב הגולמי (מחיר המטרה) על-ידי המחלבות בשיעור של 6.48%, ובעקבות המלצת ועדת המחירים המשותפת למשרדי החקלאות והאוצר, חתם (יום ב', 6.7.15) שר החקלאות, אורי אריאל, על צו פיקוח על מחירי מוצרי החלב, להפחתת מחירי מוצרי החלב שבפיקוח בשיעור ממוצע של 4.62% לצרכן. הצו ייכנס לתוקפו בימים הקרובים לאחר חתימת שר האוצר משה כחלון.
בעקבות החתימה על הצו והפחתת מחיר החלב הגולמי פנה השר אריאל במכתב תקיף לחברות שיווק המזון בדרישה שלצד הוזלת המוצרים שפיקוח יוזלו מוצרי החלב שאינם מפוקחים: "אני דורש ותובע באופן חד-משמעי כי לצד הפחתת המחיר למוצרים שבפיקוח תביאו לידי ביטוי מובהק את הפחתת מחיר החלב גם על מוצרי החלב שאינם בפיקוח. מדובר בהפחתה שכל מטרתה נועדה להגיע לכיסו של הצרכן ולא על-מנת להעשיר את קופתכן".
השר אריאל הוסיף ואמר כי "מתוקף תפקידי כשר החקלאות אני מודיע כי בכוונתי להפעיל יחידת פיקוח שתבדוק כי אכן הוזלו המחירים גם במוצרים שאינם בפיקוח. במידה ואמצא כי לא נעשה כן וכי הרווח מהפחתת מחיר החלב מגולגל לידי החברות אפעיל את מלוא סמכויותיי בכדי לכפות על החברות המשווקות את הוזלת מוצרי החלב שאינם בפיקוח ואשקול הכנסת מוצרים נוספים לפיקוח"
לצד זה פנה השר אריאל לממונה על ההגבלים דיויד גילה בדרישה לבחון מיידית חשש לתיאום מחירים בין המחלבות וזאת לאור פרסומים וציטוטים מפי "גורמים במחלבות" כאילו הם מתכוונים להוריד את מחירי המוצרים המפוקחים בלבד.
ההוצאה הממוצעת של משק בית בישראל על מוצרי חלב הינה אלפי שקלים בשנה והורדת המחירים משמעה חיסכון של מאות שקלים לכל משק בית, והרחבת מגוון המוצרים למשפחות בעשירונים הנמוכים.

תאריך:  06/07/2015   |   עודכן:  06/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר יש עתיד ציין כי המערכת הפוליטית הישראלית מאוחדת בדרישה להימנע מחתימה על הסכם בין המעצמות לאירן אך החל כבר להפנות אצבע מאשימה לעבר נתניהו    "חתימה תהיה כישלון ששמו של נתניהו מתנוסס עליה לאורך ולרוחב"
איתמר לוין
דחה ערעור על אישור תביעה ייצוגית בשל פגמים בחיתולי "האגיס" בשנת 2010    מותח ביקורת על חוגלה שלא פעלה במהירות לאחר גילוי התקלה ואף נמנעה מאיסוף החיתולים הפגומים מהחנויות
איתמר לוין
המחלקה מכחישה את הפרסומים בחלק מאמצעי התקשורת לפיהם הוציאה הודעה בה נמסר שלא נמצאו חשדות לפלילים במעשיו של ברכה
עידן יוסף
התכוונו לשבות ממחר ב-10    מאשימים את הממונה על השכר באוצר בכך שלא אישר הסכמות אליהן הגיעו ההנהלה והעובדים    הנהלת הרכבת: משאירים לכל אזרח במדינה לשפוט את ערכיות הצעד הזה ואת נחיצותו
יצחק דנון
העירייה דורשת מהחברה היטלי פיתוח על מפעל אסיא    טבע: המפעל הוקם בשנות ה-40 ומחובר לתשתיות מזה עשרות שנים, כך שאין עילה לחיוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il