X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אהרון וגילה רחמים חשודים בהעלמת הכנסות של 3 מיליון שקל מהשכרת דירות מאיר קרט מרעננה הודה בהעלמת הכנסות של 1.5 מיליון שקל, גם הוא מהשכרת דירות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אהרון וגילה רחמים מיהוד משתכרים 16,000 שקל לחודש, אבל רכשו ב-16 השנים האחרונות 15 דירות, במיליוני שקלים. הם השכירו את כל הדירות (חוץ מאחת שבה הם דרים), והעלימו הכנסות בכ-3 מיליוני שקלים. אתמול (יום ב', 6.7.15) הובאו לבית משפט השלום בתל אביב, כחשודים בהעלמת הכנסות. הם לא הצהירו עד עתה על הכנסותיהם, אף שנדרשו לעשות זאת.
אהרון עובד בחברת שיווק מוצרי החשמל ישפאר, ומשתכר 7,000 שקל לחודש. אשתו גילה עובדת כפקידה בבנק הפועלים, ומשתכרת 9,000 שקל לחודש. עם זאת, קנו דירה ב-1999, ו-10 דירות נוספות בין 2003 ל-2011. חלק מהדירות פוצלו, כך שבסך הכול בבעלותם 15 דירות. מנין הכסף לרכישתן? יש להניח שרשות המיסים תבדוק גם נושא זה; ייתכן שיש להם הסברים טובים, כגון קבלת ירושות או זכיה בהגרלת מפעל הפיס.
רשות המיסים מתרכזת כרגע בהכנסות שהיו להם משכר דירה, 3 מיליון שקל, על-פי הערכה, במשך השנים. הרשות מעריכה, שהכנסותיהם משכר דירה עמדו על 35,000 שקל לחודש לפחות. ייתכן שזו הערכה-בחסר, מאחר שהיא מבוססת על שכר דירה ממוצע של כ-3,000 שקל בלבד לחודש לדירה.
"אנחנו עובדים עד מאוחר, לא היה זמן לדווח"
בני הזוג נחקרו ברשות המיסים, ונדרשו לתת הסברים לאי-הדיווח, למרות שהרשות דרשה זאת. אהרון רחמים: "רצינו לטפל בנושא, אבל אנחנו עובדים עד שעה מאוחרת". גילה רחמים: "חוסר מודעות. היינו עסוקים בעניינים אחרים".
שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אפרת בוסני, הורתה לשחרר את שניהם בערבויות של 600,000 שקל. כן הוצא נגדם צו עיכוב יציאה מהארץ.
תושב רעננה העלים 1.5 מיליון שקל
אותה שופטת דנה אתמול גם בעניינו של חשוד נוסף, בפרשה דומה: מאיר קרת מרעננה. הוא רכש במשך השנים 10 נכסים, ועל-פי הערכות שלו, הפיק מהם הכנסות בכ-1.5 מיליון שקל משכר דירה. חוקר מטעם הרשות שאל אותו מדוע לא דיווח. קרת: "לא ידעתי שצריך לדווח". הוא אמר עוד, שזוהי הכנסתו היחידה. קרת שוחרר בערבויות בסך 550,000 שקל, וגם נגדו הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ. מעצרים אלו, וגם מעצרו של תושב החוץ, כפי שדווח ב-News1 אתמול, הם חלק ממערכה שרשות המיסים מנהלת נגד מצלימי הכנסות, בעיקר בענף הנדל"ן.
המעלימים יפסידו הרבה כסף
מי שמעלים הכנסות משכר דירה ונתפס, יפסיד גם הרבה כסף, לא רק בתשלום שכר טירחה לעורך דין: החוק קובע שיעור מס מוגבל של 10% על הכנסות משכר דירה, בתנאי שבעל הדירה יצהיר וישלם את המס תוך חודש מתום שנת המיסים. אם לא ישלם במועד זה, יהיה חייב בשיעורי המס הרגילים, העשויים להגיע ל-30% עד 40%, ואולי יותר. ברור, שמי שהעלים הכנסות במשך שנים, יחויב בבוא העת לשלם את כל המס בשיעור המלא הרגיל, בתוספת רבית והצמדה.

תאריך:  07/07/2015   |   עודכן:  07/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קנו 15 דירות מ-16,000 שקל לחודש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
15 דירות איך?
כהן צדק  |  7/07/15 16:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקרים רבים מצאו שתושבי הדרום סובלים מתסמיני פוסט טראומה גבוהים במיוחד לאור ירי הטילים הבלתי פוסק, אולם אף מחקר עד כה לא התמקד בתושבים המבוגרים    המחקר החדש שנערך באוניברסיטת חיפה התמקד בסוגיה זו בפעם הראשונה
איתמר לוין
השופטים רומזים שלא יתערבו במינויו של גלנט לשר הבינוי למרות פרשת הקרקעות במושב עמיקם    מלצר: אין ממצא שיפוטי נגד גלנט    נאור: אנחנו לא נהיה ועדת חקירה
יפעת גדות
נציב פניות הציבור ברשות השנייה השיב לפניית ארגון נעמת כנגד אופיין השוביניסטי של פרסומות גולדסטאר: "שוביניזם בהתגלמותו- לא היה מקום לשדר את הפרסומת במתכונתה הנוכחית"    יו"ר נעמת גליה וולוך: "קוראת לציבור לחשוב פעמיים האם הוא מוכן להמשיך ולצרוך את מוצרי החברה"
יפעת גדות
יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי: יש להקים מנהלת פרויקט יעודית להקמת מעונות סטודנטים    ח"כים: שוק הדיור נפגע כולו מהיעדר מעונות מסובסדים למגורי סטודנטים
עופר וולפסון
יפנה לבעלי הזכויות במטרה לקבל פירוט מלא של כל בעלי השליטה והעניין במשק הגז    תיבחן אפשרות לפרסום המידע לציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il