X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה תוקע את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית בשל מחלוקת מול האוצר על מקורות המימון לסבסוד הנסיעה ברכבות בדרום האוצר מוכן לסבסוד אם תעריף הנסיעה בגוש-דן יעלה ל-7.30 ש"ח
▪  ▪  ▪
זנדברג, כ"ץ, מקלב וטרכטנברג בישיבת השדולה
רמלוד מעכבות את רפורמת התעריפים הארצית
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית אמורה לצאת לדרך עד ספטמבר * יש הסכמה בעניין תחנות הרכבת בפריפריה אך לא בעניין צירוף רמלה ולוד לרפורמה * באוצר סקפטיים באשר ליישום מהיר
לרשימה המלאה

סיטיפס תוקעת את רפורמת התעריפים בי-ם
עידן יוסף
זמן רב מבקש משרד התחבורה להנהיג תעריפי נסיעה זולים המאפשרים מעבר בין אמצעי תחבורה במטרופולין ירושלים, אולם מערכות הכרטוס של הרכבת הקלה אינן מאפשרות יישום * 35 מיליון שקל מציעה המדינה לסיטיפס, אך שנה וחצי חלפה וכלום לא זז
לרשימה המלאה

נמשכת ההעדפה לרכב פרטי
לקראת דיון השדולה לתחבורה ציבורית, אסף מרכז המחקר של הכנסת את הנתונים הרלוונטיים בנושא ההשקעה בתחבורה ציבורית. מן הדוח עולה כי פיתוח הכבישים מהווה את החלק העיקרי של תקציב משרד התחבורה. לפי הצעת התקציב לשנת 2015 יעמוד סעיף זה על 7,787 מיליון שקלים המהווים כ-42% מתקציב המשרד, זאת לעומת כ-39% מתקציב המשרד ב-2014 וכ-35% ב-2013. תקציב פיתוח התחבורה הציבורית יסתכם ב-3,445 מיליון שקלים המהווים כ-18% מתקציב המשרד, בתוספת של כ-1,900 מיליון שקל המהווים כ-10% מהתקציב ממקורות חוץ תקציביים, לעומת 28% מהתקציב בשנת 2014 ו-1% ממקורות חוץ תקציביים. בחוברת התקציב של משרד התחבורה מוסבר שהקיטון נובע מאומדן יתר בהכנת התקציב לשנת 2014 אשר לא נוצל וכי תקציב 2015 מהווה גידול ביחס לתקציב בפועל בשנת 2014.
סבסוד התחבורה הציבורית עלה בשיעור של כ-86% מ-2,684 מיליון שקל בשנת 2010 ל-5,000 מיליון שקל בשנת 2015. בדברי ההסבר לחוברת התקציב הוסבר כי בשנים האחרונות משרד התחבורה ומשרד האוצר מובילים קו מדיניות היוצר תעדוף של תחבורה ציבורית על פני נסיעה ברכב פרטי. אולם, כך לפי דברי ההסבר, קשיי תכנון, תיאום וביצוע בתחום התחבורה הציבורית גורמים להסטת תקציב לא מנוצל מפרויקטים של תחבורה ציבורית ומטרופולינים לפרויקטים של כבישים.

שר התחבורה, ישראל כ"ץ, מאשים (יום ג', 7.7.15) את משרד האוצר בכך שגורם לו לתקוע את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית בשל מחלוקת בשאלה מהיכן יגיע הכסף לסבסוד ההנחות ברכבות לפריפריה אותן מבקש האוצר להנהיג.
בכינוס היסוד של השדולה לתחבורה בת קיימא בכנסת, גילה השר כי פקידי האוצר אומרים שעליהם לייקר את תעריף הנסיעה בגוש-דן ב-40 אגורות, מ-6.90 ש"ח ל-7.30 ש"ח. כ"ץ: "בכל הנוגע להוזלת תעריפי הנסיעה ברכבת, האוצר עושה טעות. פקידי האוצר רוצים שהנוסעים ברכבות בדרום (שדרות, אופקים ונתיבות) ישלמו מחיר מלא ולא מאפשרים הנחה של 50% בערי הפיתוח בשנים הראשונות. זה מצטרף לכך שהם בכלל לא רצו את הרכבות האלה מלכתחילה. אני טוען שאם אנחנו מקימים בערי פיתוח ומביאים תשתיות במיליארדים אני לא רוצה מחירים יקרים שיגרמו לחלק לא להשתמש בזה. אני רוצה לעודד נסיעה בתחבורה הציבורית ולא להפך, אבל במחירים כל כך גבוהים זה לא יקרה. פקידי האוצר לא מוכנים לתת 50% הנחה כדי שנמצה את ההשקעה האדירה שלנו בתחנות שם. בעיני זו טעות מוחלטת ואני אאבק בזה".
מוקדם יותר, בדיון בוועדה המיוחדת לפניות הציבור של הכנסת, התברר כי הבטחת מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי להתחיל בהרצת הרפורמה ביולי 2014 טרם מומשה עד היום וכי היא תקועה כבר 8 שנים! יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר התפלא על שר התחבורה כ"ץ שלדבריו ואמר כי יודע לפרוץ מנהרות לכבישים אך שמונה שנים אינו מצליח לקדם את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית.
בראש השדולה לתחבורה בת קיימא עומדים חברי הכנסת תמר זנדברג (מרצ) ואורי מקלב (יהדות התורה). זנדברג תקפה את מדיניותו של כ"ץ להשקיע בתשתיות לכלי רכב פרטיים ופחות בתחבורה ציבורית. לדבריה, הכוונות הטובות של משרדי הממשלה בנושא שיפור התחבורה הציבורית נשארות ברובן בגדר כוונות בלבד. היינו יכולים להיות בעיצומה של מהפכה משנת מציאות בתחום התחבורה הציבורית, אבל אנחנו מדשדשים במקום ואפילו הולכים אחורה. הנתונים מוכיחים כי המדיניות המעשית של הממשלה היא המשך השקעה אדירה בכבישים ומחלפים שישרתו את הרכב הפרטי, והשקעה נמוכה בהרבה בתחבורה ציבורית. הפער של ישראל מהעולם במדדי התחבורה הציבורית מצביע על פער גדול בתקציב השוטף אך מעבר לזה על פער אדיר של השקעה בתשתיות".
בתגובה, אמר כ"ץ: "אני רואה קשר ישיר בין כל סוגי התחבורה. יש אסכולה שאומרת אם תשקיע פה לא תשקיע שם, יש בה הטעיה. המימון לא היה מכשול בקידום תחבורה ציבורית בשש השנים האחרונות. הסיבה שהתחבורה הציבורית בישראל היא לא ברמה הנדרשת, זה בגלל שהיא דבר יותר מורכב, מסובך ואיטי בהתקדמות. לפרויקטים לוקח הרבה זמן, הרבה דברים צריכים לקרות כדי להתניע אותם. הם כל הזמן על השולחן ובתוכניות".
ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר כי "שני ציבורים משתמשים בתחבורה הציבורית - מי שאין לו רכב פרטי, ומי שלא רוצים לזהם את האוויר ולהביא לצפיפות ולתאונות דרכים. 250 מיליון שקל לרפורמה בתעריפים זה באמת לא הרבה כסף. זה פרומיל במתווה של תשובה. אני כמובן אתרום את חלקי בכל מה שאוכל לעשות בעניין הזה".
יו"ר ועדת המשנה לתחבורה ציבורית, ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת), אמר כי "נדמה לי שדבריו של השר היו אופטימיים מדי לגבי מצב התחבורה הציבורית. אנחנו נמצאים בפערים אדירים לעומת מה שצריך להיות. אנחנו נמצאים בשעבוד לרכב פרטי, הדרך לצאת מזה היא לקדם חלופות. צריך לעשות פה לא פחות ממהפכה לתחבורה הציבורית, צריך לקדם אותה". ח"כ מקלב הביע תקווה כי שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה ובעיקר של משרד התחבורה שהבטיח לסייע - יביא בסופו של דבר לשיפור השירות". הוא התחייב להדק את המעקב אחר הפעילות בתחום התחבורה הציבורית. ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) אמר כי "לנושא התחבורתי יש השפעה מכרעת על פערים כלכליים וחברתיים. במיוחד במדינת ישראל שהיא קטנה וצפופה. היה פה צירוף קטלני של עלייה במחירי הדיור והיעדר תחבורה ציבורית נאותה. השילוב הזה פגע קשות בשכבות החלשות. מדינת ישראל הלכה למודל של פירבור (לוס אנג’לס), והמענה לפרבור היה כבישים למכוניות פרטיות. אנחנו צריכים לשנות מהיסוד את הגישה. המדינה היא קטנה, צריך לחזק את הגישה האורבנית, המטרופולינית, את הבנייה לגובה. אבל כדי שזה יתפקד צריכה מערכת של תחבורה זולה, נגישה".
8% עלייה בנסיעות ב-5 שנים
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, אמר: "בחמש השנים האחרונות יש גידול במספר הנסיעות בתחבורה הציבורית - עלייה של 8% - עשרות מיליוני נסיעות [הצלחה נמדדת בעלייה באחוז המשתמשים בתחבורה הציבורית, ע.י.]. זה לא רק אוטובוסים, גם רכבת, רכבת קלה, מטרונית. יש גידול גם בתשומות שהשקענו בתחבורה הציבורית. יש 34% יותר אוטובוסים. זה כדי לשפר את רמת השירות. גם בקילומטר-שירות יש גידול של 20%. נכון, זה תהליך ארוך וצריך סבלנות, אי-אפשר להביא את הפתרונות מחר בבוקר. בקרוב יחוברו המפעילים למסלקה שתצא לדרך, תהיה עלייה מכל הדלתות בקווים עתירי נוסעים, רב-קו יוטען באינטרנט ויהיו קווי הזנק למקומות תעסוקה".
יפתח שוע מארגון תחבורה היום ומחר הציג סקר שבחן את רצונות הנוסעים בתחבורה ציבורית ומה הפרמטרים החשובים להם ביותר. לדברי שוע, "הדברים הכי חשובים הם הזמן והתדירות - מקום ראשון מבחינת חשיבות ואחרון מבחינת שביעות הרצון. דבר שני, עמידה בלוחות זמנים. לא משנה מה התדירות, צריך לעמוד בה. פרמטר נוסף הוא משך זמן הנסיעה. נקודות נוספות שעלו בסקר: נוחות וביטחון אישי בזמן ההמתנה והנסיעה. מעבר לאוטובוסים תקינים ונוחים, גם סביבת המתנה שמספקת הגנה משמש וגשם".
מיטל להבי, סגן ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה, אמרה כי "תחבורה ציבורית חינם תהיה יעילה פי 2 מכל תוכנית מע"מ 0. היום מדינת ישראל מסבסדת 60%. ישראל צריכה להוסיף 1.5 מיליארד שקל בשביל לסבסד תחבורה ציבורית חינם לכולם".
גיל יעקב מארגון 15 דקות אמר כי "ישראל מפגרת מאוד בנושא הנת"צים (נתיבי תחבורה ציבורית, ע.י.). אנחנו קוראים לכנסת לקדם את הצעת החוק לאכיפה על-ידי הרשויות המקומיות. זה נושא שנמצא בידיים שלכם ולא לחכות למשרד התחבורה. עוד נושא הוא אזורי תעסוקה - נעשתה תוכנית לפני שנתיים לקווי פרמיום לאזורי תעסוקה. המטרה הייתה למפות את אזורי התעסוקה שבהם חסרה תחבורה ציבורית. שנתיים אחרי אנחנו עדיין באותה נקודה. צריך להחליף אוטובוסים, ללכת לפעמים 15-10 דקות".
איתי חיים, מנכ"ל "תחבורה בדרך שלנו" אמר: "לקראת עבודות הרכבת הקלה בגוש-דן, לא ניתן מענה לוויסות התנועה ממזרח למערב בעיקר מכיוון פתח תקוה הפקוקה ממילא. חשש ל'אפקט דומינו' שישפיע על המערכת. כמו-כן, אנו מבקשים להתייחס גם לנושא המחסור החמור בנהגים ותנאי השכר, יש לכך השפעה ישירה על אי-הוצאת נסיעות, באזור בנימין חברת אגד תעבורה לא מצליחה לתפעל באופן יעיל ויש הרבה תלונות על תפקודה".

תאריך:  07/07/2015   |   עודכן:  07/07/2015
+הקליטה אינה מעניינת את חברי הכנסת
11:41 08/07/15  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

כשהשר זאב אלקין פסל דרישה לוועדת חקירה ותבע, שהדיון יתנהל בוועדת הקליטה, הוא לא העלה על דעתו שקיימת אפשרות של 0!!! חברי כנסת נוכחים בדיון

לא הגיעה... [צילום: פלאש 90]
+עיתונאים מגויסים נגד הדת
10:54 08/07/15  |  ישראל אייכלר   |   לרשימה המלאה

רפורמים וקונסרבטיבים מאמריקה שולחים לכאן מסיונרים המשחדים קבוצות עיתונאים להעלות אותם לשידור בזה אחר זה. התקשורת "הממלכתית" מקדישה להם שעות ארוכות של שידור, בלי להביא שום תגובה רצינית מהצד של העם היהודי

התקשורת משתיקה את בעיות העם היומיומיות ומעסיקה אותו ביצירת איבה ומדנים [צילום: פלאש 90]
+תומא סלימאן: צוק איתן נועד להכשיל אחדות פלשתינית
01:04 08/07/15  |  עידן יוסף

ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) אוצרת כי המטרה העיקרית של מבצע צוק איתן הייתה שממשלת ישראל רצתה להכשיל מהלך של הקמת ממשלת אחדות פלשתינית. בדיון בכנסת במלאת שנה למבצע, אמרה: "שנה עברה לרצח והסבל מאז המלחמה הנפשעת על בני העם הפלשתיני. כ-2,200 קורבנות, משפחות שלמות, נמחקו לגמרי ונשארה מהם רק תמונה על הקיר. מלחמה זו נועדה להשיג מטרות בעיקר פוליטיות. תחת מעטה ביטחון תושבי הדרום, שמצאו את עצמם בני ערובה של מדיניות אגרסיבית.
היא הוסיפה כי העם הפלשתיני ימשיך להיאבק כל עוד יש כיבוש וכי יש להביא לסיום הכיבוש ולהקמת מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים המזרחית. בתגובה קרא לעברה ח"כ חיים ילין (יש עתיד): "איזה כיבוש? החייל האחרון שהיה ברצועת עזה זה גלעד שליט".

+"עלולים להתרשם שלא אוכפים שימוש בקנביס"
00:39 08/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כ-27 אלף תיקים נפתחו על עברות סמים, כשליש על שימוש בקנאביס  ▪  עלייה של פי 1.5 בשימוש בקנביס  ▪  לצה"ל אין כוונה להקל ראש נגד סמים קלים

[צילום: לואיס הידאלגו/AP]
+ועדת משנה תציע הידברות לסוגיית המשחקים בשבת
23:52 07/07/15  |     |   לרשימה המלאה


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דן / Dan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיטל להבי / Meital Lehavi  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עוזי יצחקי / Uzi Yizchaki  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כ"ץ: האוצר רוצה לייקר את הנסיעה בת"א ב-40 אג'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
נציג המשרד אמר לוועדה לפניות הציבור כי בכוונת המשרד לעבור לשימוש בערך צבור    בתחילת 2016 יונהג ערך צבור בכל הארץ, למעט בירושלים    אחרי החגים - טעינת רב-קו גם באינטרנט
עופר וולפסון
ועדת הכלכלה של הכנסת דנה בתחקיר ששודר בחדשות 2 בו נטען כי חברת אלבר הנחתה שלא להשכיר מכוניות לערבים    ח"כ טיבי: "הווירוס חלחל לתוך החברה הישראלית ופוגע לא רק בערבים"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה דורשת כי הדיווח על הפרות מסירת מידע לציבור יימסרו לוועדה בלבד    תובעת הטלת קנסות על מפעילי רכבות
עופר וולפסון
ועדת הכספים הודיעה כי תקדם בחקיקה דחיית תשלומים של עסקים בדרום לרשות המיסים עד לקבלת פיצויים בעקבות נזקי "צוק איתן"
יפעת גדות
יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי: יש להקים מנהלת פרויקט יעודית להקמת מעונות סטודנטים    ח"כים: שוק הדיור נפגע כולו מהיעדר מעונות מסובסדים למגורי סטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il