X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנחיות דרקוניות שפוגעות בזכות חוקתית [צילום: ארנון סגל]
שלט חמאס המציג את דסקיות החיילים אורון שאול והדר גולדין
אפליה על-רקע דת, לאום ועצלנות של המשטרה

המשטרה: דגל ישראל - אוביקט הפגנתי

משטרת ישראל הציבה בתחתית הר-הבית שלט ובו הנחיות דרקוניות המופנות ליהודים המעוניינים לעלות לסיור במקום הקדוש ביותר לעם היהודי בניגוד להנחיות בשלט - הפוגעות בזכויות חוקתיות של המאמינים היהודים, שאינם אלימים - ממשיכה המשטרה להתעלם מהנפת שלטים ודגלי חמאס ודאעש על ההר
▪  ▪  ▪

מרחב דוד במשטרת ישראל, האחראי לשמירת הסדר הציבורי בהר-הבית, מתעלם מדגלים של ארגוני טרור כחמאס ודאעש שמתנוססים באופן גלוי ברחבת ההר והציב שלט שמיועד לעולים היהודים להר-הבית הקובע כי הכנסת דגלים - דגלי ישראל - אל ההר היא פעילות מחאתית-הפגנתית אסורה על ההר.
"הנך נכנס למקום קדוש - הר-הבית, לפיכך עליך להתנהג בצורה שלא תפגע בקדושת המקום, ולשמור על הביטחון והסדר הנדרשים על-פי החוק", נכתב בשלט שהציבה המשטרה. ואלה הכללים שעמם נדרשים להתמודד יהודים שעולים להר-הבית:
  • "הכניסה למתחם הר-הבית מותנית בבידוק" - בידוק זה נעשה באופן קפדני ביותר ביחס ליהודים שומרי מסורת, בעלי חזות דתית, תוך אפלייתם מהעולים האחרים להר-הבית.
  • "יש להישמע להוראות השוטרים בהר-הבית ולפעול בהתאם להנחיותיהם בכל עניין" - קרי, גם כאשר הם מצווים עליך להימנע ממילמול תפילה תוך פגיעה שרירותית בזכות חוקתית יסודית לחופש הפולחן.
  • "אסורה כניסה עם נשק חם/קר או עם כלי תקיפה/הגנה אחרים" - סעיף מובן למדי, אם כי - מן הניסיון הממושך ניתן לראות שהיהודים העולים להר-הבית בשנים האחרונות מקפידים להימנע מפעולות אלימות כלפי מוסלמים. עד היום - הצד שהעלה להר-הבית כלי נשק וכלי תקיפה הם המוסלמים.
  • "אסורה כל פעילות הפגנתית/מחאתית בשטח הר-הבית וכן אסורה הכנסת שלטים/דגלים או חפצים אחרים המשמשים לפעילות הפגנתית/מחאתית" - כן, כן. אליבא דמשטרת ישראל, דגלי ישראל אינם סמל לאומי אלא אוביקט מחאתי/הפגנתי.
  • "אסורה פעילות דתית/פולחנית בעלת סממנים חיצוניים גלויים" - כמובן, בתנאי שאינך מוסלמי.
  • "אסורה הכנסת תשמישי קדושה או חפצים אחרים המשמשים לפעילות דתית/פולחנית" - שוב, סעיף שפוגע בחופש הפולחן ושמפלה לרעה בין מוסלמים - שיכולים לקיים פעילות דתית על ההר - לבין יהודים שאליהם הסעיף מכוון.
  • "אסורה הכנסת משקאות חריפים או הנחזים להיות ככאלה" - ברור. במקרה כזה, יקפוץ שד הזעם הבלתי נשלט של המוסלמים הרגישים ועדיני הנפש על ההר.
  • "אסורה הוצאת עפר, אבנים וכיוצא באלו, ממתחם הר-הבית" - זאת בניגוד לעבודות עפר ועבודות הנדסיות שמקיימים המוסלמים כמעט בלי מפריע תוך הרס העתיקות ושרידי המקדש היהודי במקום.
  • "בכל מקרה של ספק - יש לקבל את אישור השוטרים מראש" - סעיף כסת"ח שבו כל שוטר זוטר ולא אינטליגנטי במיוחד הופך למי שמכריע בסוגיות של זכויות חוקתיות, חופש פולחן, חופש תנועה ועוד.

שלטי חמאס לא הוסרו

בניגוד להקפדת המשטרה למנוע מיהודים להעלות דגלי ישראל אל הר-הבית, מגלים תמונות וסרטונים שהופצו ברשת האינטרנט מאירועי הר-הבית בסוף השבוע כי אחיזת גורמי הטרור בהר-הבית רק הולכת ומתעצמת.
פעילי חמאס תלו בראש ההר שלט רחב עם דיוקנו של דובר החמאס אבו עוביידה, ולצידו תמונת איש חמאס המנפנף בדיסקיות הצבאיות של חיילי צה"ל אורון שאול והדר גולדין שנפלו במבצע צוק איתן ושגופותיהם נמצאות בידי חמאס. המשטרה לא פעלה להורדת השלט ממקומו או לפיזור המתקהלים.

תאריך:  20/07/2015   |   עודכן:  20/07/2015
+מח"ש ביקשה רק עבודות שירות, לכן אין מאסר
10:28 20/07/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בית משפט השלום בירושלים גזר את דינו של פקד מוטי מהגר, שתועד מכה באלה נערים בפינוי עמונה  ▪  ישלם לאוצר המדינה 10,000 שקלים בגין כל אחד מהמתלוננים נגדו  ▪  השופט פולוק: אילולא הטיעונים לעונש של המאשימה, בית המשפט היה נוטה להטלת עונש חמור יותר

מוטי מהגר בפעולה בעמונה [צילום: יוטיוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה: דגל ישראל - אוביקט הפגנתי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מאז 1947 אנו עושים הכל
שאול אבידור  |  20/07/15 09:35
2
איפה אתם?
דניאל143   |  20/07/15 10:22
 
- אין מה לפחד !
שאול אבידור  |  20/07/15 10:53
 
- קשקשן וקנאי
שוחר-שלום  |  20/07/15 12:21
3
גלעד ארדן = שר כושל ל"ת
שיילך הבייתה  |  20/07/15 13:46
4
לפרק את המשטרה ולהקימה מחדש
שרגא  |  20/07/15 14:30
5
הממשל
שמ  |  20/07/15 16:39
6
זו לא משטרת ישראל...
מוטי1  |  20/07/15 18:00
 
- אז
שמ  |  20/07/15 22:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איציק וולף
פקד מוטי מהגר, שהורשע ביולי 2014 בארבע עבירות אלימות חמורות, עדיין משרת במשטרת ישראל ולא הושעה    מאז שהוגש נגדו כתב האישום אף קודם בדרגה    מדור המשמעת במשטרה הבהיר: הרשעה לא תקבע האם שוטר יפוטר או לא    ביום שני הקרוב ייגזר דינו והוא צפוי להיות לכל היותר עבודות שירות    איש לא דרש ממהגר להשיב לקופה הציבורית חלק מפיצויי העתק ששולמו לנפגעי האלימות שלו
איציק וולף
המפכ"ל לשעבר של המשטרה טוען כי הוא שמח על הבדיקה שעורך מבקר המדינה ביחס למסיבות הפרידה הרבות שנערכו לדנינו בעלות של מאות אלפי שקלים
יצחק דנון
המתלוננת נגד השוטר מבקשת מבית המשפט להורות על השעייתו עד שהפרקליטות תחליט בעניינו    המשטרה: ההחלטה התקבלה על סמך חומר הראיות
איתמר לוין
ביקש מהמשטרה מסמכים ומידע בנוגע לפרידות הפרטניות שנערכו מן המפכ"ל ב-67 תחנות המשטרה ובנוגע למסיבת הפרידה הנרחבת שהתקיימה במכללה להכשרת שוטרים
איתמר לוין
המדינה: דוד ארזקנזי מסר מידע ממחשבי המשטרה לחוקרים פרטיים, לבעלי חברה לגביית חובות מיסים ולשוטר לשעבר, ובתמורה קיבל אלפי שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il