X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה, בשליטת ענבל אור, לא חתמה עד היום על-אף עסקה - ששה חדשים לאחר רכישת השליטה אור משכה 450 אלף שקל וחויבה להחזירם הבורסה מאיימת להעביר את החברה לרשימת השימור המשנה למנכ"ל התפטר לאחר חדשיים אור פועלת להגדלת ההון העצמי
▪  ▪  ▪
אור. רכשה את יתרת המניות [צילום: אלכס ליפקין]

חברת הנדל"ן מגדלאור (עד עתה אינוונטק), בשליטת ענבל אור, לא חתמה עד היום על-אף עסקה - ששה חודשים ויותר לאחר שאור רכשה את השליטה, ב-3 בינואר. החברה הודיעה על מו"מ לרכישת חמישה בניינים ברמת גן, במסלול תמ"א 38, לבניית 279 דירות, אך אף חוזה לא נחתם.
הבורסה לניירות ערך, שבה רשומה מגדלאור, הודיעה לחברה, כי אם לא תשפר את מצב ההון העצמי שלה עד 5 באוגוסט, היא תוכנס לרכישת השימור.
אף עסקה
  • ב-4 בינואר הודיעה ענבל אור, שהחברה תפעל בעיקר בתחום תמ"א 38, והיא מנהלת מו"מ על חמישה פרויקטים ברמת גן, לבניית 279 דירות. נכון להיום, לא נמסר על-אף עסקה, למרות מו"מ שנמשך יותר מחצי שנה. דווח רק על עסקת בלעדיות אחת, לבניין קטן בן 8 דירות ברמת גן. עסקת בלעדיות איננה עסקה של ממש. אור גם הודיעה שתיכנס למסלול התחדשות עירונית, אך לא נמסר בנתים על עסקות.
  • הלוואה אישית במקום בנקאית: ב-21 במאי הודיעה אור, שתלווה לחברה, אישית, 550 אלף שקל, צמוד וללא ריבית, ל-14 חודש. הסיבה: הלוואה בנקאית כרוכה בהעמדת בטחונות, והכסף דרוש לחברה לפעילות עסקית שוטפת.
  • משכה הלוואה וחויבה להחזיר: ב-21 ביוני נודע לחברת מגדלאור, שאור משכה חזרה לכיסה 450 אלף שקל מתוך ההלוואה האמורה של 550 אלף שקל. החברה הבהירה לענבל אור, שאסור לה למשוך את ההלוואה. ודרשה להחזיר אותה. אור אכן החזירה אותה למחרת.
  • השקעת 2.55 מיליון שקל: עוד קודם לכן, ב-25 במאי, הודיעה אור שתשקיע בחברה 2.55 מיליון שקל - 2 מיליון שקל תמורת מניות ו-550 אלף שקל תמורת החזר ההלוואה. ההשקעה הייתה אמורה לעלות לדיון ואישור באספה הכללית, שנערכה לפני כשבועיים. במהלך האספה נמסר, שהדיון בנושא נדחה לאספה כללית נוספת, שתהיה בסוף שבוע זה, 23 ביולי.
לא דווח על מינוי והתפטרות חיים כהן
  • ב-6 באפריל מונה האדריכל חיים כהן, 68, לדירקטור. מיד התברר, שבתפקידו הקודם, מהנדס עיריית רמת גן, היה לו לכאורה קשר לאחד הפרויקטים שאור ביקשה לרכוש. כהן התפטר מיד. מגדלאור לא דיווחה על המינוי ועל ההתפטרות ברשימת האירועים של החודשים האחרונים (דוח רבעוני, 31 במרס 2015).
בקופה כמעט ואין כסף
  • המשנה למנכ"ל התפטר לאחר חודשיים: עדו רוזן מונה ב-2 באפריל למשנה למנכ"ל ומנהל הכספים, במשכורת של 35,000 שקל לחודש. לאחר כחודשיים, ב-18 ביוני, התפטר, ללא הסבר.
  • הוצאות ב-240 אלף שקל: מגדל אור מודה שאין לה פעילות עסקית. למרות זאת, היו לה ברבעון הראשון של השנה הוצאות הנהלה ואחרות ב-240 אלף שקל, רובן ודאי הוצאות שכר.
  • אין כסף: בקופת החברה, נכון לסוף מאי, רק 16,000 שקל במזומן.
פועלת להשגת הון ופרויקטים
לזכותה של אור אפשר לומר שהיא עושה, ככל הנראה, מאמצים ניכרים כדי לייצב את ההון העצמי של החברה. כן היא מתכננת, כפי שהבטיחה, להשקיע אישית 2.55 מיליון שקל בהון מניות. אפשרות אחרת, שעליה רמזה אור באחרונה, היא מגעים להכנסת משקיע נוסף. אשר לפרויקטים בפועל, מו"מ על עסקות תמ"א 38 מתנהל באיטיות ודורש זמן ניכר. מו"מ על התחדשות עירונית, מה שקרוי "פינוי-בינוי" ממושך עוד יותר.

תאריך:  20/07/2015   |   עודכן:  20/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגדלאור: שישה חודשים, אפס עסקות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בדיקת הנכסים
שימיל  |  21/07/15 15:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוען: היינו רחוקים מפתיחת חקירה פלילית    מגלה: וינשטיין וניצן ביקרו ביאח"ה כדי לגבות את ברכה    סלומינסקי תוקף את התמשכותן של חקירות
עופר וולפסון
סה"כ תמורת הנפקה לא תפחת מ-400 מיליון אירו    המסחר יחל ביום חמישי    בכוונת חברת-הבת להשתמש בתמורת ההנפקה בעיקר למימון רכישות נוספות של נכסי מגורים או תיקי נדל"ן בברלין
מירב ארד
הצעת חוק חדשה מבקשת לחייב את הגופים הציבורים לעבוד עם דואר אלקטרוני ולא להסתמך על עבודה עם פקס בלבד
אלעזר לוין
ישלמו 560.5 מיליון שקל בעד מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב    מתכננים לבנות מאות דירות על-פי תב"ע מאושרת    המימון - הון עצמי והלוואה בנקאית
עופר וולפסון
הרכישה - תמורת כ-5.4 מיליון שקל בממוצע לחנות    מתעתדת להעסיק כאלף עובדים נוספים בסניפים אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il