X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפחיתים את העומס בחיפה / ח"כ חנין:

להכיר בכרמלית כגוף תחבורה ציבורית

יו"ר ועמ"ש לענייני תח"צ כתב לשר התחבורה כי הכרמלית אינה מוכרת בידי משרד התחבורה בתור מפעיל רשמי, ולכן - השימוש בכרטיס רב-קו אינו משולב עם יתר אמצעי התחבורה
▪  ▪  ▪
[צילום: צבי רוגר]

ח"כ דב חנין, המשמש כיושב-ראש ועדת-המשנה לענייני תחבורה ציבורית, פנה (יום ה', 23.7.15) לשר התחבורה, ישראל כ"ץ, וביקש להכיר בכרמלית בתור גוף מפעיל רשמי של תחבורה ציבורית. "הגברת השימוש בכרמלית כאמצעי תחבורה בחיפה, יכולה הייתה לסייע בהפחתת הגודש בכבישים, וכן לסייע בקיצור זמני נסיעה מהכרמל לעיר התחתית, ולהפך", כתב חנין.
כיום, הכרמלית אינה מוכרת בידי משרד התחבורה בתור מפעיל רשמי, ולכן - השימוש בכרטיס רב-קו בכרמלית אינו משולב עם שימוש ברב-קו באוטובוס, במטרונית או ברכבת. המשמעות היא, שאין אפשרות לנסוע בנסיעה אחת הן בכרמלית והן בכלי תחבורה נוסף, ולכן הנוסע צריך לשלם עבור נסיעה נוספת. "הדבר מייקר את עלות הנסיעה, ואינו מתמרץ את הנוסעים להשתמש בכרמלית", כתב.
מארגון נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה, תחבורה בדרך שלנו, נמסר כי הם מגישים בקשות חוזרות ונשנות למשרד התחבורה על-מנת שיכיר בכרמלית כמפעיל תחבורה ציבורית. אך הפניות נענות בשלילה.
לאחרונה הביט ראש עיריית חיפה יונה יהב דרישה דומה ואיים למכור אתת הכרמלית, שהכנסותיה אינן עולות על הוצאותיה בשל חוסר הכדאיות להשתמש בה בבלי שאינו נהנה מיתרונות תחבורה ציבורית.
לאחרונה הושבתה הכרמלית לכמה חודשים בשל הצורך להחלפת הכבל הישן עליו נסעה. הכבל המניע, שאורכו כ-2 ק"מ ומשקלו כ-30 טון, הגיע לחיפה והושחל אל תוך מנהרת הכרמלית.
העבודה נמשכה עשרה ימים ואמורה להסתיים היום. לאחר מכן היא צפויה בקרוב לחדש את נסיעותיה משעה שש בבוקר ועד חצות.

תאריך:  23/07/2015   |   עודכן:  23/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להכיר בכרמלית כגוף תחבורה ציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
עבודות הרכבת הקלה עשויות להתעכב משמעותית    הסיבה: עבודת המטה החלה רק לפני חודשים ספורים, אין מספיק שוטרים, חניוני 'חנה וסע' ונת"צים    שר התחבורה הורה לכפופים לו להיעדר מהדיון
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים קורא לעיריית פתח תקוה לעצור את תכנון הבנייה עד למציאת פתרון תחבורתי: "אתם העירייה ולכם יש את השיבר, תסגרו אותו"    מהנדסת העיר: "אין פתרונות קצה לתחבורה"    נציגת משרד התחבורה לא הביאה פתרונות
איתמר לוין
חברת לינום מבקשת צו בזיון בית המשפט נגד חברת אלקטרה תשתיות, בטענה שהיא מעכבת בידה מיליוני שקלים המגיעים לה - בניגוד להוראת בית המשפט
עידן יוסף
בין היתר יבחן את היערכות הרשויות המקומיות והארציות בהסדרי התנועה והתחבורה הציבורית    מחלוקת בין שר התחבורה לשר לביטחון הפנים
עידן יוסף
הנסיעה ללא תשלום תתאפשר לבעלי כסאות גלגלים למשך 14 חודשים בעקבות פשרה בתובענה נגד רכבת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il