ב
משרד התחבורה מבהירים כי יטפלו במקרים בהם חברות תחבורה ציבורית ישלחו את הנוסעים לחברה אחרת במקרה של בעיה בכרטיס הרב-קו.
הדברים נאמרו ל-News1 בעקבות כמה מקרים שאירעו לאחרונה, ככל הנראה תוצאה של חבלי לידה בעבודת המסלקה בתחבורה הציבורית. אחד המקרים אירע בשבוע האחרון כאשר נוסע התלונן שנציג שירות של
חברת דן אמר לו כי על בעיה בכרטיס הנוגעת למפעיל אחר עליו לפנות לאותו מפעיל.
לאחרונה הורתה
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית כי מחזיקי כרטיס רב-קו יקבלו כעת מגוון שירותים תחת קורת גג אחת אצל כלל המפעילים ובניגוד לעבר - ללא תלות בגורם אשר הנפיק את הכרטיס מלכתחילה. כך לדוגמה, ניתן לשחזר כרטיסי נסיעה, לטפל בתקלות, לדווח על אובדן כרטיס ועוד.
דובר דן איתן פיקסמן מסר בתגובה: "הלקוח צדק! נותן השירות שלנו שגה למרות שעבר הדרכה יחד עם כולם. אנו דואגים שתהיה זו הטעות האחרונה".