X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רב-פקד ומפקח מסרו לבית המשפט המחוזי בירושלים שלוש גרסאות שונות בנוגע לזהותם של מי שחשודים בביצוע דקירה שני שופטים העירו על הסתירות הבלתי-מוסברות
▪  ▪  ▪
שלוש גרסאות בארבעה ימים

שני קציני משטרה מסרו בימים האחרונים לבית המשפט המחוזי בירושלים שלוש גרסאות סותרות לגבי חלקם של ארבעה חשודים, בני משפחה אחת, בדקירתו של בילאל מסוואדה, בן חמולה יריבה.
גירסה ראשונה: האחים סלאיימה
ב-23.7.15 ביקשה המשטרה להאריך את מעצריהם של האחים עבדאללה ומוחמד סלאיימה. כאשר נענה בית משפט השלום לבקשה, ערערו האחים לבית המשפט המחוזי. רב-פקד משה כהן התייצב בפני סגן הנשיא, משה דרורי, וטען שהאחים הם שדקרו את המתלונן. למרות שהוא עצמו מטפל בתיק, נזקק כהן להפסקה של חצי שעה כדי להסביר מדוע 11 פעולות החקירה לא בוצעו כאשר האחים כבר היו במעצר שבוע לפני כן. דרורי דחה את הערעור והאחים נותרו במעצר.
גירסה שנייה: בני הדודים סלאיימה וכאיד
למחרת, ב-24.7.15, נשמע בפני דרורי ערעורה של המדינה על החלטת בית משפט השלום לשחרר את בני הדודים מוחמד סלאיימה ומוחמד כאיד (שהם גם בני דודים של האחים סלאיימה). בדיון זה טען מפקח חאלד שנאן, כי עצורים אלו הם שדקרו את המתלונן. כאשר הצביע בפניו דרורי על הסתירה מול דבריו של כהן, השיב שאנן באומרו שכהן אינו בקיא ב"פרטים הקטנים" של התיק.
בנקודה זו ביקש וקיבל שאנן הפסקה כדי להתייעץ עם כהן, על-מנת למנוע סתירות בדבריהם. לאחר ההפסקה אמר שאנן, כי כהן "מנהל את התיק, אבל אולי הוא לא דייק בדבריו בבית המשפט אתמול". דרורי התעקש לדעת מי חשוד בדקירה, ושאנן התחמק: "אנו עדיין בשלב חקירה וזו טרם הסתיימה, ולכן גם החשדות עדיין נבדקים, גם לפי מה שהחשודים טוענים". עם זאת, בהמשך שב שאנן וטען, כי החשודים באותו דיון הם-הם הדוקרים.
דרורי החליט לשחרר את השניים למעצר בית. בהחלטתו ציין דרורי, כי שקל להפנות את הסתירות בדברי הקצינים לידיעת גורמי משטרה בכירים, אך החליט שמוטב שהמשטרה תעסוק בפענוח התיק. הוא העיר, כי חזקה על הסניגור, עו"ד רמי עותמאן, שישקול האם לפנות לגורמים המתאימים בנוגע לגרסאות השונות של החוקרים, כמו גם לגבי טענותיו לגבי אופן ניהול החקירה.
גירסה שלישית: כל הארבעה
ב-26.7.15 דן השופט צבי סגל בערעורם של האחים עבדאללה ומוחמד סלאיימה על הארכה נוספת של מעצרם, וכעת הייתה לשאנן גירסה שלישית ולפי כל הארבעה היו מעורבים באירוע: "לכל אחד מהארבעה היה חלק באירוע. שניים דקרו דקירות מאוד קשות בפנים ובגב התחתון. ארבעה היו מעורבים". שאנן תקף את החלטת בית משפט השלום לשחרר את בני הדודים וכינה אותה "הזויה".
סגל, שהיה ער לגרסאות המשתנות של המשטרה, ביקש משאנן שיפרט מה בדיוק היה חלקו של כל אחד מהמעורבים. "החשוד עבדאללה הוא הראשון שניגש לקורבן, עצר אותו, איים עליו והזעיק את היתר. הוא איים עליו שיהרוג אותו. העורר השני הוא מוחמד ניאז, הוא אח של עבדאללה, הוא נתן מכה על הקסדה עם מוט ברזל. לאחר מכן הצטרפו שניים נוספים שביצעו את הדקירה".
סגל העיר: "קשה להבין איך הקצין האחראי להחקירה, רב-פקד כהן, לא מעורה בפרטים ומגיע לבית המשפט ומוסר מידע שמסתבר לכאורה שאינו נכון. זה מביך. כשלוקחים קצין תורן שנמצא באיזה תחנה ושלא קשור לתיק, זה עלול לקרות. אבל כאן מדובר בקצין שמופיע בפני שופט, שאחראי להחקירה, לא בודק את הדברים עד הסוף ומוסר אינפורמציה לבית המשפט, שמסתבר בסופו של דבר שהיא לא נכונה. זה מעציב". סגל שחרר גם את האחים למעצר בית.

תאריך:  28/07/2015   |   עודכן:  28/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה מציגה: שני קצינים, שלוש גרסאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
פנחס (פיני) פישלר
מכתב גלוי לעו"ד רז נזרי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה בשאלה מהו באמת "שיימינג" לעובדי ציבור
איתמר לוין
קיבל את ערעור המדינה על ענישה ללא הרשעה לשוטרים שתקפו אזרח    אחד השוטרים המשיך לשרת גם לאחר שהוגש נגדו כתב אישום ופוטר רק לאחר שהסתבך בפרשה פלילית נוספת
איתמר לוין
שני שוטרים ושני אזרחים נעצרו בחשד לבידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט, שהביאו לפתיחת חקירה נגד אדם אחר בחשד לסחר בסמים
איתמר לוין
המדינה: תמיר ניג'ם ירה לעבר אמו חמישה כדורים מטווח קצר לאחר שנפוצו שמועות שהיא קיימה קשר אינטימי מחוץ לנישואין
איציק וולף
בית משפט השלום בירושלים גזר את דינו של פקד מוטי מהגר, שתועד מכה באלה נערים בפינוי עמונה    ישלם לאוצר המדינה 10,000 שקלים בגין כל אחד מהמתלוננים נגדו    השופט פולוק: אילולא הטיעונים לעונש של המאשימה, בית המשפט היה נוטה להטלת עונש חמור יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il