X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרופאים שעלו ממדינות חבר העמים הועסקו בבית חולים לפני כניסתו לתוקף של חוק פנסיית חובה ח"כ לנדבר: אנשים עם תואר שלישי הלכו לטאטא רחובות
▪  ▪  ▪
בית חולים גליל [צילום: לע"מ]

הוועדה לפניות הציבור דנה (יום ב', 27.7.15) בנושא פיטורי רופאים ותיקים ללא פנסיה מינימלית. מדובר ברופאים שעלו לארץ בשנות התשעים כאשר היו בשנות ה-50 לחייהם, שעברו את גיל הפנסיה אך מעוניינים להמשיך לעבוד. למרות זאת הם פוטרו ללא סיבה נראית לעין. עם תחילת העסקתם, לא היה חוק פנסיית חובה לכל העובדים ולפיכך הם לא צברו זכויות פנסיוניות, מכיוון שהזכויות הפנסיוניות נזקפות החל בשנת 2008.
יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר: "הנושא הזה תמוה מכיוון שיש מחסור ברופאים, בעיקר בפריפריה. השאלה היא מדוע הם פוטרו והאם אפשר לחזור ולהעסיק אותם. עדיין לא קיבלנו תשובה ממשרד הבריאות לפנייתנו. זו לא רק בעיה של אותם רופאים, אלא של דור שלם של עולים, שהגיעו לארץ בגיל מבוגר ועכשיו מגיעים לגיל פרישה, בלי פנסיה ובלי יכולת להתקיים בכבוד. אנו חייבים לחשוב איך האנשים האלה יחיו מאלף חמש מאות שקל".
יוזמת הדיון ח"כ סופה לנדבר (ישראל ביתנו): "העלייה בשנות התשעים הצילה את המדינה והיום המדינה משלמת להם בצורה מאוד לא הוגנת. זו בעיה של כל העלייה, הגיעו אנשים בשנות התשעים והם פחדו כי היו צריכים להביא הביתה פרנסה ולכן הסכימו לכל התנאים. לא יכול להיות שאנשים עם השכלה גבוהה עבדו בתנאים לא תנאים. אנשים משנת 2008 עם חמישים שנות ותק לא צברו ותק שמוכר לצרכי פנסיה. 1,800 ש"ח בחודש, מישהו מסוגל לחיות מזה?
"אנחנו במשך שנים בכנסת בנינו סל הטבות לעולים. האנשים האלה לא מקבלים את ההטבות האלה. הם צריכים לשלם ארנונה ומשכנתה, מאיפה הם ישלמו את זה? אנשים עם תואר שלישי הלכו לטאטא רחובות. במדינת ישראל יש בעיה של עבדים עם תואר שלישי. אני מסתכלת לרופאים האלה בעיניים ומתביישת", דברי לנדבר.
רותי יפרח, מנהלת אדמניסטרטיבית של המרכז הרפואי גליל בנהריה, הודיעה: "לגבי שלושת הרופאים המדוברים, מנהל המחלקה אמר שהוא לא צריך יותר תורני חוץ, מכיוון שיש לו מתמחים. אנחנו פועלים בהתאם להנחיות הנציבות ואנחנו מחויבים לתת את כל מה שמגיע לעובד. עם זאת, ההליך הספציפי במקרה המדובר לא היה תקין ולכן נכון לעכשיו הפיטורים מבוטלים".
ד"ר לאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל: "יש כמה סוגי רופאים ויש סוג של תורן חוץ שלא עובד על תקן מסודר אלא בא לבצע תורניות. מדובר על כמה מאות רופאים במעמד הזה. המעמד הזה לא היה מוגדר עד 2012 רק אז הגענו להסכם לגבי תורני חוץ. יש שם גם פנסיה שהם צריכים לקבל כמו כולם. הבעיה היא לאלה שלא צברו מספיק שנים כי למעשה הספירה החלה ב-2012.
"הנושא הכי חשוב להם זה הפנסיה, ב-2008 נכנס צו הרחבה שהכניס גם רופאים שלא על תקן מסודר באותו הסכם מ-2008, המדינה התחייבה שתהליך פיטורים יהיה מסודר, ומה שנעשה פה, ללא התראה, ללא שימוע ללא הסכם מסודר זה בניגוד להסכם מ-2012.הבעיה שהרופאים האלה כל כך פחדו שהם לא פנו להסתדרות הרפואית בזמן אמת.
"צריך לעשות שני דברים. להגיע לגיל פרישה גמיש בהסכמה של רופא ומעסיק. אנחנו המדינה היחידה במדינות המפותחות שמספר הרופאים ל-1,000 נפש נמצא בירידה. דבר שני, אנחנו רוצים להקים קרן בסיוע המדינה להשלמת הכנסה לאלה שיוצאים לגמלאות ללא גמלה אמיתית ויש יותר ויותר רופאים כאלה. קחו בחשבון שמי שעלה ארצה בשנות התשעים מעל גיל 40 50 לא הספיק לצבור פנסיה מכובדת".
ד"ר נמרוד רחמינוב, יו"ר ארגון רופאי המדינה: "ש פה החלטה שרירותית של נציבות שירות המדינה שהיא לא רוצה להעסיק רופאים שעברו גיל מסוים. אין שום סיבה לכך, אנחנו זקוקים לעבודה של הרופאים האלה. זה פוגע ברופאים עצמם, בעמיתים שלהם, בבתי החולים ובראש ובראשנה בחולים עצמם".
ח"כ יואל רזבוזוב: "מה שאנחנו שומעים זה באמת אבסורד. כל הסכם שנחתמו נחתמו תחת פחד של עולים חדשים שחששו שלא תהיה להם תעסוקה. צריך לפתוח מחדש את כל החוזים האלה. אנחנו מדברים על משבר הרבה יותר גדול, זו תופעה גדולה וזה הזמן לטפל בה. המשק צמח בעזרת העלייה של שנות ה-90 ועכשיו שהם יוצאים לפנסיה הם מתחת לקו העוני".
יוני דוקן, מנהל אגף בכיר במערכת הבריאות, נציבות שירות המדינה: "זה אולי לא פוליטיקלי קורט להגיד אבל יש גיל שבו אדם צריך לפרוש, וכולנו נגיע לנקודה הזו. אני מסכים שהמצב של הרופאים הללו מבחינת הפנסיה זו בעיה. צריך באמת לדון עם האוצר בפתרונות שאתם מציעים".
הרולד בר, מנהל תחום שכר ויחסי עבודה במשרד הבריאות: "מדובר בסוגיה מעבר לשלושת הרופאים בנהריה. להנהלת משרד הבריאות אין קביעה ברמת ההעסקה של רופא פרטי, הסמכויות נמצאות בניהול המשאב האנושי בהנהלת בתי החולים".

תאריך:  28/07/2015   |   עודכן:  28/07/2015
+חוזה סלולרי מסורבל יגרוף קנס
23:11 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד התקשורת בוועדה לפניות הציבור: חברת סלולר שתסגור עסקה בלי הסכם חתום נהיר ופשוט - תיקנס  ▪  יו"ר הוועדה לפניות הציבור: הציבור צריך לדעת שאין "מתנות חינם"

מוקד שירות של סלקום
+"המדינה מפקירה גננות חרדיות"
23:03 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עמותות שמקבלות את תקציבן ממשרד החינוך גוזלות את הגננות החרדיות והמשרד אינו מפקח

[צילום אילוסטרציה: נתי שוחט/פלאש 90]
+אושר "חוק ההתחדשות העירונית" - בשינויים
21:50 28/07/15  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה

ועדת הרפורמות של הכנסת אישרה: סמכויות מינהל התכנון עוברות לאוצר רק ל-5 שנים  ▪  לא רק פינוי-בינוי  ▪  ראש עיריית באר שבע ונציג ארגונים חברתיים יהיו חברים במועצה הארצית

הוגבל כוחו. כחלון [צילום: הדס פרוש / פלאש 90]
+"חוק איקיוטק" אושר בקריאה ראשונה
19:31 28/07/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - משלוח התראת תשלום לצרכן), התשע"ה-2015 של ח"כ יואל חסון. מוצע בה לחייב עוסק, לפני שהוא נוקט בהליכים לגביית חוב, לשלוח לצרכן שלא שילם חיוב במועד התראת תשלום הכוללת את שם העוסק, פירוט החוב ואופן חישובו ואסמכתה לביצוע העסקה ולקיום החוב.

+יוגבל שכ"ט של מי שמייצג אדם בפני הביטוח הלאומי
19:30 28/07/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 161), התשע"ה-2015, של ח"כ מיקי רוזנטל. ההצעה נועדה להגביל את השכר של מי שמייצג אדם בפני המוסד לביטוח לאומי וכן כל אדם או גוף אחר שגובה שכר בעד טיפול, לרבות בעד ייעוץ מוקדם להגשת תביעה למוסד. בגין פתיחת תיק התביעה תיקבע הגבלה לשכר בהמשך הליך החקיקה, ובעבור הטיפול בתביעה ניתן יהיה לגבות עד 8% מסך כל התגמולים שיתקבלו בפועל מהמוסד, ולתקופה של עד חמש שנים. עוד מוצע לקבוע כי אם תיפסק קבלת התגמולים, יפסק גם תשלום השכר בעד הטיפול. מוצע לאפשר לשר המשפטים, לאחר התייעצות עם המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, לשנות בצו את השיעורים המרביים האמורים. כמו כן, היה ושילם מבוטח שכר העולה על שיעור השכר המרבי האמור, יהיה המבוטח רשאי לתבוע את החזרת ההפרש.

+סופית: השעיית תקופת ההתיישנות כאשר נתבע מטעה תובע
19:28 28/07/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - השעיית מרוץ תקופת ההתיישנות), התשע"ה-2015 של חברות הכנסת מיכל רוזין, זהבה גלאון ותמר זנדברג. לרשימת הנסיבות המצדיקות השעיה של תקופת ההתיישנות בהליכים אזרחיים תיתוסף עילת השעיה נוספת כשהנתבע או מי מטעמו גרמו לעיכוב על ידי הטעיית התובע, הכוללת גם מקרים בהם הנתבע גרם ביודעין לכך שהתובע לא יהיה מודע לעובדות רלוונטיות, או שגרמו לעיכוב על ידי הפעלת כוח נגד התובע, איום עליו או ניצול מצוקתו.

+אושר פטור מהוצאה לפועל לחייב מוגבל באמצעים
19:27 28/07/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 47 והוראת שעה) (הפטר לחייב מוגבל באמצעים), התשע"ה-2015, של מרב מיכאלי. תיקבע הוראת שעה הכוללת הסדר המסמיך את רשמי ההוצאה לפועל לתת הפטר למי שהוכרז כחייב מוגבל באמצעים ועומד בתנאים המפורטים בהצעה. כמו-כן, ההצעה מפרטת סייגים למתן הפטר והסדרים נוספים, דוגמת אופן הגשת הבקשה למתן הפטר וניהולה, הגשת התנגדויות לבקשה ודיון בהן, אופן ביטול צו הפטר שניתן וקביעת ערעור בזכות לבית משפט השלום על קבלת בקשת הפטר ועל מתן צו הפטר.

+טענות על הממונה להגבלים: מביא לפיטורי מאות
17:57 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

בדיון במצב מלון הנסיכה באילת התברר כי כל הגורמים בענף התיירות מתנגדים לעמדת רשות ההגבלים להעביר את המלון לבעלות אחרת  ▪  נציגת הממונה: "לא חושבים שהמלון ייסגר"

מלון הנסיכה באילת [צילום: עומר שיקלר]
+מעל 20% מהעקורים טרם הגיעו לנחלה
17:46 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מתוך 1,600 משפחות שנעקרו מגוש-קטיף - ל-350 טרם נבנה בית קבע, מסיבות ביורוקרטיות, תקנונים, הליכי תכנון וביזור סמכויות  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: למדינה חובה מוסרית לסיים את התעללות הזו

[צילום ארכיון: AP]
+התקדמות בדיונים על "החוק הנורווגי"
17:12 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הן בקואליציה הן באופוזיציה הגישו בקשות לדיון נוסף על ההסתייגויות  ▪  הוועדה הציבורית שקובעת תנאים לחברי כנסת תהיה מוסכמת לאשר תקציב קשר עם הציבור לשרים שהתפטרו

[צילום: פלאש 90]
+ממלא-מקום
16:27 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מה עשה בוז'י במקום להיות ראש ממשלה?

תיעוד נדיר. ומטושטש
+מחלוקת: כיצד יוזרמו מים מישראל לממלכת ירדן
16:22 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

נציג רשות ניקוז כנרת מציע להזרים עוד מים ישירות לירדן בעוד חברת מקורות מציעה הקמת צינור בעמק הירדן  ▪  ועדה בלתי תלויה תכריע בתוך 60 יום

שתי חלופות בעלות השפעה מהותית
+רפורמת התעריפים במטרופולינים תחל בחורף
15:55 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

האוצר אינו שש להוזיל את תעריפי התחבורה הציבורית והרפורמה בקווים הבינעירוניים עדיין מעוכבת ולא תחל בפברואר 2016  ▪  תכלול ארבעה מטרופולינים

בעוד חמישה חודשים
+סופית: פי שניים זמן לדוח מע"מ לעסקים קטנים
14:40 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

הכנסת אישרה התיקון לחוק המסדיר באופן קבוע את ההקלה המאפשרת לעסקים שמחזור עסקותיהם עד 1.5 מיליון שקל בשנה להגיש דוח למע"מ מדי חודשיים במקום בכל חודש

רשות המיסים. כמות הדוחות תקטן בחצי

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שקל ושות', משרד עורכי דין / Shekel & Co, Law Office  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוטלו פיטורי רופאים ותיקים ללא פנסיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל
שמ  |  28/07/15 13:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
קשיים חוקתיים בהצעת החוק הנורווגי    "יש בהצעה שיבוש חוקתי בכך שההצעה תחול באופן מיידי. בשונה מהתיקונים שחוקקו בחוקי המשילות, שתחולתם הייתה רק מהכנסת הבאה"
עופר וולפסון
שר הפנים הכריז כי בכוונתו להעלות את כל שארית יהודי אתיופיה וכי הוא מקדם החלטת ממשלה בעניין    "יועלו מאתיופיה 500 משפחות חיילי צה"ל"
עופר וולפסון
מטרת הרשות החדשה: הסרת ביורוקרטיות מיותרות, מתן אפשרות להגדיל את מסלולי ההטבה ליזמים וקיצור הזמנים מרגע הגשת הבקשות לקבלת מענקים מהמדינה ועד ומתן המענקים בפועל    יו"ר ועדת הכספים התנה את אישור החוק בהתחייבות שמירת הזכויות של המועברים ממתימו"פ ומשרד הכלכלה
עופר וולפסון
חברת הכנסת מישראל ביתנו אומרת כי שר הקליטה סחט אותה ואיים עליה על-מנת שתחלוק את תקציב הדיור הציבורי עם המשרד בראשו הוא עומד    אלקין "אמשיך להלחם על הזכויות של עולים נזקקים למרות ההשמצות"
עידן יוסף
ח"כ צחי הנגבי יעמוד בראש ועדה מיוחדת שתדון בתיקון לחוק השידור הציבורי    יו"ר ועדת הכלכלה: ראש הממשלה החליט ללכת לי על הראש
רשימות נוספות
סמוטריץ': דינה זילבר הפרה נאמנות  /  עידן יוסף
סיור בנגב: בעלי ת"ז כחולות ללא אזרחות  /  עידן יוסף
כצפוי: קורן ואילטוב בוועדה למינוי שופטים  /  איתמר לוין
מיהו אופוזיציונר?  /  יהונתן קלינגר
מבקש שלום לירושלים  /  מתאו רנצי
דלק התקווה  /  יצחק הרצוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il