X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דחפורים של המינהל האזרחי הרסו לפנות בוקר בית מגורים בשכונת היובל ביישוב עלי, שנבנה על קרקע בבעלות פלשתינית אנשי עלי לא התנגדו להריסה אך הביעו צער גדול: "אין לנו עניין להיאבק לא בחיילים ולא במי שמבצע את הפינוי, הם לא אחראים על ההרס"
▪  ▪  ▪
הריסת הבית ביישוב עלי [צילום: מן הטלוויזיה]

+ נתניהו: לא להרוס את ביתו של אלירז פרץ
המינהל האזרחי הרס לפנות בוקר (יום ג', 4.8.15) בית מגורים צמוד קרקע בשכונת היובל ביישוב עלי. מדובר בבית שהוקם על קרקע בבעלות פלשתינית שהריסתו חויבה בהחלטת בית המשפט העליון בעקבות עתירה שהגיש ארגון 'שלום עכשיו'.
אותה עתירה דרשה בתחילה להרוס מלבד הבית המדובר גם שני בתים נוספים, אולם לאחר שהתברר כי מתגוררים בבתים הללו אלמנותיהם וילדיהם של חללי צה"ל רועי קליין ואלירז פרץ משכה שלום עכשיו את העתירה ביחס אליהם.
ביישוב עלי, שבו פועלת מכינה קדם-צבאית המתאפיינת בממלכתיות רבה, הודיעו כי אנשי היישוב ושכונת היובל - שרבים מהם תלמידים לשעבר במכינה - מקבלים עליהם את הדין בצער רב וכי לא יתעמתו עם חיילי צה"ל ועם אנשי המינהל האזרחי.
"בסיומו של מאבק ארוך אנחנו כואבים את הריסתו של בית בשכונת היובל". עם קצת יותר יצירתיות מצד בג"ץ ניתן היה למנוע את ההרס הזה אשר ממנו איש לא מרוויח כלום", אמרו. עוד הוסיפו כי הם כואבים על ההריסה, אך ממשיכים הלאה. "עלי ושכונת היובל בתוכה ימשיכו להתפתח להיבנות ובהזדמנות זאת גם תודה לתנועת שלום עכשיו שסייעה רבות בתהליך ההסדרה והפיתוח. נאבקנו עד עכשיו בכל דרך לגיטימית, אין לנו עניין להיאבק לא בחיילים ולא במי שמבצע את הפינוי, הם לא אחראים על ההרס", אמרו.
שלומית ומשה ולך, כיום תושבי הצפון ובעבר תושבי שכונת היובל בעלי, היו בעבר הדיירים בבית שנהרס. "הלילה הרסו את הבית שגרנו בו,בעבר, בשכונת היובל, בישוב עלי", כתבו בדף הפייסבוק שלהם. "בשכנות לבית הזה גרה שלומית פרץ, אלמנתו של אלירז פרץ הי"ד. וכמה בתים הלאה שרה קליין אלמנתו של רועי קליין הי"ד.
ההרס הבלתי מובן הזה רק מחזק את הידיעה שיש להרבות בישוב הארץ מצפון ועד דרום. שיש לחזק את הקשר בין עם ישראל וארץ ישראל, ולהדק אותו לקשר אמיץ בל ינותק".

תאריך:  04/08/2015   |   עודכן:  04/08/2015
נתניהו: לא להרוס את ביתו של אלירז פרץ

[צילום: פלאש 90]
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתנגד להריסת ביתו של רב סרן אלירז פרץ ז"ל שנהרג בעזה לפני כתשעה חודשים. כך אמרו (יום ד', 12.1.11) גורמים בסביבתו. בכוונת נתניהו למצוא פתרון משפטי לסוגיה.
מחר צפויה המדינה לתת מחר תשובה לעתירת ארגון "שלום עכשיו" בעניין הריסת בתים בשכונת היובל ביישוב עלי שבשומרון. על-פי תוצאות המדדות שערכו במשרד הביטחון, שני בתים בשכונה הזו, אחד מהם של פרץ - אינם על קרקע של המדינה, אלא על קרקע פלשתינית פרטית. נכון לעת עתה אין דורש לקרקע.
אליסף פרץ, אחיו הצעיר של אלירז, אמר כי המשפחה נותנת אמון מלא בראש הממשלה ובמדינה.
"יש לנו אמון מלא בראש הממשלה, במדינה ובממשלה. אנחנו תמיד האמנו ועדיין מאמינים שמי שאמורים להכריע בנושא יגלו את הרגישות, אם זה שר הביטחון, ראש הממשלה או בית המשפט העליון. אנו מאמינים שהם יגלו רגישות. יש לנו אמון מלא בממשלה ומי בשעומד בראשה וברוך השם ההחלטה שצריכה להתקבל - תתקבל", אמר.
גם השרה לימור לבנת פנתה אל שר הביטחון בבקשה שימנע את הריסת ביתו של פרץ ז"ל.
"אני פונה אלייך כקצין שהוביל חיילים בשדה הקרב, כשר ביטחון שאמור לדאוג לצרכי האזרחים וחיילי צה"ל - חובתך לקבל החלטה אמיצה ולהגן על משפחתו של אלירז", כתבה לברק.


+ביטחון עצמי - ברמה הלאומית
22:01 04/08/15  |  מיכאל מנקין   |   לרשימה המלאה

מה הקשר בין מצית כנסיית הלחם והדגים לשר זאב אלקין  ▪  כיצד מבקשת הנהגת המתנחלים לשנות את הסיפור הציוני  ▪  ומהי הדרך היעילה והרצינית ביותר לטיפול בפעולות "תג מחיר"?

קיבל מידע. אטינגר [צילום: פלאש 90]
+הנשיא: נעצור את המחבלים שפגעו בענבר
20:36 04/08/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הנשיא ריבלין שוחח עם ענבר אזרק שנפצעה מפגיעת בקבוק תבערה סמוך לכביש 443  ▪  "רק בנס אירוע הטרור אתמול לא גבה מחיר בנפש אך אין זה מפחית כהוא זה מחומרתו"

כיבוי מכוניתה של אזרק [צילום: סלימאן ח'אדר/פלאש 90]
+החלטת ביה"ד הפלילי הבינ"ל - צומת דרכים
12:53 04/08/15  |  קרן אבירם   |   לרשימה המלאה

ב-16 ביולי 2015 קיבל הרכב קדם-משפט של בית הדין הפלילי הבינלאומי את בקשת איי קומורו לבחון מחדש את החלטתה של תובעת בית הדין שלא לחקור את תקרית משט המרמרה לעזה, והורה לתובעת לשקול מחדש את החלטתה. החלטת ההרכב מציעה פרשנות בעייתית של סף החומרה, שעלולות להיות לה השלכות מרחיקות לכת על מדינות רבות

אולם בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג [צילום: AP]
+הרהורים על הרצח בכפר דומא
10:07 04/08/15  |  אליקים העצני   |   לרשימה המלאה

יוצא, שיש להוסיף על רשימת האסונות שהגירוש הביא עלינו - על המלכת החמאס, על הטילים עד תל אביב, על שלוש מלחמות - גם את המכה ששמה 'תג מחיר', התפרצות אלימה של מחלה בגוף שעבר טראומה קשה והרסנית

הצתת הבית הכפר דומא. מענישים את השלטון ע"י פגיעה בערבים [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המינהל האזרחי הרס בית בשכונת היובל בעלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
רכבם של בני זוג נפגע מבקבוק תבערה שהושלך עליו ועלה באש    האישה נפצעה בינוני ובעלה קל    סריקות אחר המחבל
דרור אידר
מי שקורא לעלות בדחפור על בית המשפט העליון מתעלם מניווט הספינה הציונית ומתרכז בסירה הקטנה של המגזר שבו הוא חי    אבל ריבונות על הארץ לא משיגים בכוח, אלא גם בפשרות ובסבלנות אין קץ
אורית ארפא
עם כל הכבוד לאורח החיים הדתי של אנשי גוש-קטיף ושל ציבור המתנחלים הדתיים, בימים שבהם הבתים שלהם - והארץ כולה - היו נתונים בסכנה, היה עליהם לדעת כי חיי אדם קודמים למצוות פולחניות
ישראל רוזנבלט
עוד בטרם מתה שירה בנקי מפצעי הדקירה שלה, כבר החלו בוגרי אוסלו ויחצ"ני ההינתקות בניסיון להוציא מחוץ למחנה את כל מי שמפריע להם, פוליטית. תחילה זיווגו מלאכותית בין פשעי השנאה בירושלים ובדומא, ואח"כ הציפו אותנו בנבואות חורבן, שיימנע רק אם הציבור יחזור להיות "שפוי". כלומר, יחזור מיד למוטב השמאלני
נחמה הכט
אפשר להכביר במילים על חומרת המעשה בכפר דומא, ועל חוסר האנושיות של המרצחים, אך דבר אחד יותר מכל צורם לאוזן ודורש התייחסות - הגינוי מתבקש, אך ניצול השעה בניסיון להצטייר כנאורים אינו במקומו. הכוונה היא לאנשי השמאל בישראל הקופצים על ההזדמנות לחרף ולגדף ציבור שלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il