חברת מילגם שירותים לעיר תובעת 4 מיליון שקל מחברת הגיחון, תאגיד המים של ירושלים, בטענה לחובות בשל שירותי גבייה שסיפקה לה.
לדברי מילגם, בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים (27.7.15), היקף העבודה שביצעה עבור הגיחון היה גדול מזה שסוכם תחילה, ובמקביל הופחתה התמורה ששולמה לה. דרישות רגולטוריות חייבו הגדלה ניכרת של מצבת כוח האדם, ומצד שני הקטינו באופן משמעותי את ההכנסות. כך למשל: במקום 100 שקל שייגבו מכל חייב שחשבונו יעוקל, היא קיבלה שמונה שקלים בלבד.
עוד דרשה ממנה הגיחון לעמוד בדרישות חדשות לשירות הלקוחות ולמתן שירותי הגבייה, עקב דרישות שנכללו בכללי המים ואשר חייבו העסקת כוח אדם נוסף.
בתביעה נאמר, כי גם אם דרישות הגיחון מקורן בשינויי חקיקה ודרישות רגולציה, עדיין מדובר בשינוי של ההסכם בין הצדדים. לדעת מילגם, הרגולציה החדשה לא נועדה להכשיר הפרה של הסכמים קיימים עם חברות הגבייה ושינויים ללא פיצוי מתאים, ולא ייתכן שהמזמין יגלגל עליהאת העלויות של השינויים שהוחלו עליו. הימנעות מהתאמת התמוה לדרישות החדשות, נטען עוד, מהווה חוסר תום לב, הפרת הסכם ועשיית עושר ולא במשפט. טרם הוגש כתב הגנה.