X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמיית הריסת גשר מעריב [תמר גרופ]
הפיצוץ יהיה מבוקר ועדין פורסמו הסדרי התנועה החדשים לנהגים ולנוסעים באזור תוגברה האכיפה על נסיעה בנת"צים
▪  ▪  ▪
הדמיית הרכבת התת-קרקעית בקרליבך

ביום חמישי הקרוב (13.8.15) בשעה 20:00 יחל שלב סגירת צומת מעריב לטובת הקמת התחנה התת-קרקעית קרליבך. הסדרי התנועה לקראת העבודות יונהגו בהדרגה כאשר ביום ראשון שלאחריו בשעה 05:00 בבוקר יושלם המעבר להסדרים החדשים.
להלן השינויים בהסדרי התנועה שיחלו בתקופת העבודות:
  • צומת מעריב ייסגר לתנועה לבאים מרח׳ קרליבך. ניתן יהיה לבצע פניית פרסה.
  • צומת מעריב ייסגר לתנועה לבאים מרח' לינקולן. ניתן יהיה לבצע פניית פרסה.
  • התנועה בין צומת מעריב לרח' מזא"ה תותר לתחבורה ציבורית בלבד, בשני הכיוונים.
  • רח' התעשיה יהפוך לחד סיטרי. הכניסה מרח' המסגר והיציאה לדרך מנחם בגין.
  • רח' המלאכה יהפוך לחד סיטרי. הכניסה מדרך מנחם בגין והיציאה לרח' המסגר.
  • תתאפשר פנייה שמאלה מרח' המלאכה לרח' המסגר. תתאפשר פנייה לרח' נחמני מדרך מנחם בגין.
  • ב-12.8.15- רח' החשמונאים יהפוך לנתיב תחבורה ציבורית בלבד (ממזרח למערב בלבד).
  • ב-12.8.15 - ייפתח מעבר לכלי רכב ברח' הארבעה, מדרך מנחם בגין.
בשבוע שעבר נרשמו כ-200 דוחות לנהגים שנסעו בנתיבי תחבורה ציבורית. בקרוב צפוי הקנס לעלות ל-750 שקל, ועם הצבת מצלמות האכיפה צפוי מספר הדוחות לעלות. מוקדי האכיפה יהיו ממחלף פולג עד כפר שמריהו בכביש החוף ומראשון לציון עד מחלף וולפסון בנתיבי איילון.
תחנת קרליבך משלבת שלוש קומות תת-קרקעיות, הראשונה לכרטוס, השנייה להעלאת נוסעים ולהורדתם מקרונות הרכבת הקלה של הקו האדום והשלישית עבור רכבת הקו הירוק העתידי.
בשלב הראשון של ביצוע העבודות, ייהרס גשר מעריב בפיצוץ מבוקר ועדין. בתיאום עם משטרת מחוז תל אביב, הריסת הגשר תותר רק החל מיום ה' ה-20.8. החלטה על מועד מדויק תתקבל במהלך הימים הקרובים לאחר שהחברה הקבלנית, דניה סיבוס, באמצעות חברת תמר גרופ, החברה האמונה על פיצוץ גשר מעריב, יציגו בפני משטרת מחוז תל אביב את היערכותם הבטיחותית בזמן הריסת הגשר.
לכשתושלם בניית התחנה, יוקם מעבר משוקע לכלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרח' לינקולן וקרליבך, מתחת לדרך מנחם בגין.
מה יקרה החל ביום ה'? החל בשעה 19:00 יוקם אוהל חפ"ק באזור מתחם העבודות. בשעה 20:00 ייסגר מתחם אזור העבודות ויוכנסו בהדרגה הכלים לעבודה. ביום ו' החל בשעה 06:00, ייפתח חדר מצב משולב בעיריית תל אביב ובו נציגי הרשויות השונות, נציגי משטרה, משרד התחבורה ונת"ע ינהלו את האירוע.
שר התחבורה, ישראל כ"ץ: "בדומה לתחילת העבודות על תחנת אלנבי, אנו נערכים גם הפעם בצורה רצינית ויסודית. למרות המורכבות בבניית תחנת קרליבך, שתשרת בעתיד גם את הנוסעים של הקו הירוק, הנחיתי את חברת נת"ע לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לצמצם את הפגיעה בזרימת התנועה באזור, גם אם יידרשו שינויים נוספים בהסדרי התנועה במהלך התקופה".

תאריך:  09/08/2015   |   עודכן:  09/08/2015
+בבת ים יופעל שירות הסעיות למרכזי תעסוקה
22:36 09/08/15  |  עידן יוסף

עם תחילת השלב הבא של עבודות הרכבת הקלה, יחלו (16.8.15) עיריית בת ים והמשרד להגנת הסביבה בהפעלת שירות הסעיות ("שאטלים") מתחנת הרכבת למרכזי התעסוקה. העירייה זכתה בקול קורא שפרסם המשרד לעידוד מיזמים לתחבורה חלופית. השירות החינמי יופעל בידי חברת יולזרי מתחנת הרכבת ברחוב יוספטל למוקדי תעסוקה בעיר: בת ימון, מבנה המשק (העבודה- אהוד קינמון), אורט ישראל (שופרסל דיל), יוספטל ועיריית בת ים (נורדאו 17). הוא יפעל בשעות העבודה בהתאמה ללו"ז רכבת ישראל ובתדירות של כל 15 דקות.

[הדמיה: ביאטריס שרמן]
+הרהורים על הגיהנום התחבורתי הצפוי
11:34 09/08/15  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה

מדוע בישראל העניין כל כך מסובך? מי באמת מרוויח מהתסבוכת? נשאלת גם השאלה - אם איננו יודעים לבצע למה לא החלטנו להעביר את הביצוע לשכנינו העזתים וכך שני הצדדים היו מרוויחים. הם - עבודה ופרנסה שמפחיתה מוטיבציה לטרור ואנחנו - רכבת תחתית תוך פרק זמן קצר ובלי מטרדים?

עבודות הרכבת הקלה בת"א [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גשר מעריב יפוצץ ולא יפורק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יופי של הדמיה
אהרון שחר  |  9/08/15 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עילי צוף
נו טוב, כולם דיברו על הרכבת הקלה ובעיקר דיברו על הפקקים ועל מיליוני העכברושים שייצאו לכבוש את הרחובות. ואני, איך לומר את זה, מכיר קצת עכברושים, וגם אזרח שקורא עיתונים. אז לקחתי את עצמי לרחמים. ורחמים, למי שלא מכיר, הוא האיש שעומד מאחורי הדלפק בטמבוריה הקרובה, ותמיד יש לו עצות טובות
איתמר לוין
צה"ל שיקר לנו במשך שנים; איילת שקד מתהדרת בנוצות לא לה; משה כחלון אינו אומר את האמת על התקציב; מלון קראון פלאזה בים המלח מנסה לעבוד על כולם; התקשורת מכזבת במזיד בנוגע לימין; ואיש אינו מאמין לתאריך היעד של הרכבת הקלה
עידן יוסף
השופטת שדיאור אומרת כי שביתת נהגי הרכבת הקלה בירושלים הייתה בלתי חוקית ובלתי מידתית ונועדה כנראה להפגין כוח ולגרוף נקודות במו"מ הקיבוצי
עידן יוסף
חברות התחבורה הציבורית מזהירות מפני תוהו ובוהו תחבורתי עם יישום הארגון-מחדש בתעריפים    חוששים כי לא יוכלו להרחיב את השירות במצבת הנהגים הקיימת    ארגון הנוסעים קורא להידברות דחופה
עידן יוסף
62 הקטרים החדשים בעלות של כמיליארד שקלים צפויים להיקלט ברכבת ישראל במהלך שנת 2017 ולהפעיל, בין היתר, רכבות בקו החדש לירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il