X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אישה תפצה את בעלה לשעבר על כך שדרשה ממוסדות החינוך של ילדיהם שלא לאפשר לו להיכנס בטענה שהוא מסוכן נדחתה תביעת הבעל לפיצוי על תלונה למשטרה שהגישה האישה ושנסגרה מהעדר אשמה
▪  ▪  ▪
האם פגעה גם בילדים [צילום: AP]

אישה תשלם לבעלה לשעבר 125,000 שקל על הוצאת לשון הרע. כך קבע (12.8.15) סגן נשיא בית המשפט למשפחה בתל אביב, נפתלי שילה, שקיבל חלקית את תביעתו של הגבר.
האישה הודיעה למוסדות החינוך בהם לומדים שלושת ילדיהם, כי הגבר הוא אדם מסוכן ויש למנוע את כניסתו אליהם - למרות שהיא חזרה בה מבקשתה להרחיקו ממוסדות החינוך. "האם פעלה בחוסר תום לב משווע והציגה מצג שווא לפיו קיים צו האוסר על מפגש בין הילדים לאביהם במוסדות החינוך", קובע שילה.
שילה מוסיף: "על בני זוג המנהלים 'מלחמת' גירושין לדעת כי כמו במלחמה אמיתית, יש לפעול עם 'מוסר לחימה' בהתאם 'לאמנת ז'נבה ולא להילחם באמצעות תחמושת בלתי חוקית כגון פצצות זרחן או נשק בלתי קונבנציונאלי אחר. במקרה דנן, נקטה הנתבעת בפעולות מלחמתיות לא לגיטימיות ולא קונבנציונאליות שאסור להשתמש בהן. הצגת ההחלטה כאילו מדובר בצו הגנה האוסר על-כניסת התובע למוסדות הלימוד ודבריה כי האב מסוכן לילדיו, היא מעשה שלא ייעשה שפגע לא רק בתובע, אלא אף בילדים".
עוד נקבע, כי האם הוציאה את דיבתו של האב כאשר קשרה בחבל את דלת חדר השינה בו ישנה עם ילדיה, כאשר היא מסבירה להם שאביהם הוא אדם רע ויש למנוע ממנו להיכנס לחדר. "האם לא הפנימה כי התנהלותה זו, שעה שהיא עורכת דמוניזציה של האב וטוענת כי אף פגע מינית בקטינה, פוגעת קשות בילדים", אומר שילה.
לעומת זאת, נדחתה תביעתו של הגבר בשלושה רכיבים נוספים. הגבר טען ללשון הרע בתלונה למשטרה שהגישה האישה נגדו, ואשר נסגרה מהעדר אשמה. לדברי שילה, העדר אשמה במישור הפלילי אינו מוכיח שהתלונה הייתה שקרית והוגשה בזדון. עוד נדחתה טענתו של הגבר, לפיה האישה ייחסה לו עבירות מין בבתם הקטינה, באומרו שהאישה רק העלתה חששות בפני אחותה והעובדת הסוציאלית. שילה גם דחה את הטענה לפיה בקשת האישה למשוך כסף מחשבונו, תוך התעלמות מסכומי הקיזוז שנקבעו, הייתה לשון הרע.
בנוגע לגובה הפיצוי מצטט שילה בהסכמה את דברי בא-כוחו של הבעל, לפיהם ראוי "להצמיד להתנהלות משוללת רסן זו תג מחיר יקר שיהא בו לסמן את המותר והאסור בעת סכסוך במשפחה". לדברי שילה, "הפרסומים לא הופצו בתפוצה רחבה ואולם הם נועדו לפגוע בציפור נפשו של האב יחסיו עם ילדיו. הפרסומים והמעשים הנ"ל נועדו להשפיל את התובע ושוכנעתי כי נגרמה לו עוגמת נפש רבה, פניו הושחרו והוא הושפל באופן קשה".
האישה חויבה גם בתשלום הוצאות בסך 20,000 שקל. את הגבר ייצג עו"ד מיכאל וייס, ואת האישה - עו"ד שירלי גלילי-אוסטרובסקי.

תאריך:  18/08/2015   |   עודכן:  18/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
צוות חוק הגיוס במשרד הביטחון החל בפעולתו לפני כשבועיים, מבלי למסור על כך כל הודעה לציבור    שחר אילן: "אסור להעביר חוק שיאפשר לשר הביטחון לקבוע את יעדי הגיוס של תלמידי הישיבות במחשכים"
עידן יוסף
ספר תוכניות העבודה לשנת 2015 אותו אמור היה לפרסם משרד ראש הממשלה לא יפורסם בנימוקי תקציב    הספר הוא פירוט מורחב של התחייבויות הממשלה כלפי הציבור ויעדיה
אלעזר לוין
התקפה חריפה של שמאים חקלאיים על שיטת הפיצויים שקבע אגף מס רכוש באוצר, על נזקי צוק איתן    "פוליטיקאים התערבו בקביעת שיטת הפיצוי"    "לא שלחו שמאים בזמן אמת"
הדי כהן
על-פי המחקר, העשירון התחתון יחסוך 3.37% מההכנסה שלו מהנהגת מדיניות של תחבורה ציבורית חינם, ו-1.45% ממע"מ על מוצרי יסוד
עופר וולפסון
בעל רשת חנויות האופנה פוקס רכש עם קבוצת משקיעים את הבניין המפורסם בטיימס סקוור תמורת 295 מיליון דולר    נרכש לפני שנתיים ב-185 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il