X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-פי ההצעה, חברות ששווי השוק שלהן עד 300 מיליון שקל יוכלו לקבל פטור מדוחות לרבעון הראשון והשלישי, ובמקומם לפרסם "דוח דגשים רבעוניים"
▪  ▪  ▪
הבורסה. לעודד את המסחר

חברות בורסאיות בעלות שווי שוק של פחות מ-300 מיליון שקל יוכלו להסתפק בדוחות שנתיים וחצי-שנתיים, ויהיו פטורות מדוחות ברבעון הראשון והשלישי. כך מציעה (יום א', 23.8.15) רשות ניירות ערך בהצעה שפרסמה לתגובות הציבור.
הרשות אומרת כי לפי שווי השוק הנוכחי של החברות הבורסאיות, ובנטרול החברות הדואליות שלא יוכלו ליהנות מהקלה זו, היא עשויה לחול על 60% מהחברות הנסחרות בבורסה. יצוין, כי מדובר בחברות שנפח המסחר בהן הוא 7% בלבד מן המסחר הממוצע.
על-פי ההצעה, החברות שיבחרו במסלול זה יידרשו לפרסם ברבעון הראשון והשלישי "דוח דגשים רבעוניים", הכולל סקירה של פעילותו התפעולית של התאגיד בתקופת הדיווח, וזאת ללא דיווח כספי וללא דוח של הדירקטוריון. שינוי מתכונת הדיווח תהיה כפופה לאישור האסיפה הכללית של התאגיד. הרשות מציעה להעניק את אותן הקלות לתאגידים שהנפיקו אג"ח בלבד בהיקף של עד 200 מיליון שקל.
עוד מציעה הרשות לבחון יצירת רשימת מסחר נפרדת בבורסה בתל אביב, כאשר תאגידים קטנים אשר יבחרו לאמץ את ההקלה בנוגע לדוח הרבעוני ייסחרו ברשימה זו, שתיקרא הרשימה הכללית. יתר התאגידים ייסחרו ברשימה הראשית, ששמה ישונה לרשימת העילית. שעות המסחר ומאפייני המסחר בשתי הרשימות יהיו זהים והם יהיו דומים למסחר המתבצע כיום ברשימה הראשית.
לדברי הרשות, הצעתה עולה בקנה אחד עם המגמה בקרב רגולטורים בעולם לעודד ולבסס תאגידים קטנים, נוכח ההכרה בתרומתם הרבה לשוק ההון ולכלכלה. כמו-כן, ההצעה עולה בקנה אחד עם פרויקטים נוספים אותם מקדמת הרשות, שעניינם מתן הקלות לתאגידים בעלי מאפיינים ייחודיים ופיתוח שוק ההון.
לדברי יו"ר הרשות, פרופ' שמואל האוזר, "ההקלה עשויה לשנות באופן משמעותי את מצבה של הבורסה ולהשיבה לקדמת שוק ההון כמקור הון מרכזי במשק הישראלי. ההקלה לתאגידים קטנים עשויה להביא לשיפור בפעילותם העסקית, כאשר לצד החיסכון בעלויות כספיות ישירות, מנהלי אותם תאגידים יוכלו להקדיש זמן רב יותר לניהול הפעילות התפעולית, לקידום השקעות חדשות ולצמיחה עסקית".

תאריך:  23/08/2015   |   עודכן:  23/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מבקשי תביעה ייצוגית בטענה לחישוב שגוי של ריבית במשכנתאות עמדו עליה, גם לאחר שהמפקח אישר את עמדת הבנקים ולאחר שחוות הדעת של המומחה מטעמם התבררה כחסרת יסוד
אביתר בן-צדף
גנרל חמיד גוּל נחשב לאיש החזק של איסי, המודיעין הפקיסטני    טיפח את טאליבן וארגונים ג'יהאדיסטיים נוספים    גול עיצב את המדיניות הפקיסטנית ופיקח על ביצועה, ובעיניו טאליבן חזק ופופולרי היה כלי חשוב בביצועה
איתמר לוין
פשרה בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה בטענה שתדיראן הטעתה את רוכשי המקררים של אמקור ואמנה בנוגע לנפח שלהם
עידן יוסף
על מקבלי הצווים הוטלו הגבלות כניסה ליהודה, לשומרון ולחלקם אף לירושלים    חלקם חויבו במעצר בית    במקבלי הצווים - קטינים אחדים
איתמר לוין
בית המשפט העליון מצטרף לביקורת החריפה של המחוזי על התנהגות חוקרי המשטרה, אשר השפילו את המותקפים    קורא לשפר את ההתייחסות לקורבנות במקרים דומים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il