עוד נתון המעיד על ההאטה במשק. ירידה של 2% במחירים קבועים נרשמה בסך כל פדיון רשתות השיווק בחודשים מאי-יולי 2015, האצה בהאטה לאחר ירידה של 1.2% בשלושת החודשים פברואר - אפריל 2015. כך עולה (יום ג', 25.8.15) מהנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
במקביל, נרשמה ירידה חדה של 4.2% בפדיון רשתות המזון במאי - יולי, לאחר ירידה של 2.6% בחודשים פברואר - אפריל.
רשת שיווק כוללת לפחות 3 חנויות של אותה רשת המוכרות מוצרים מכל ענפי המסחר, כולל מזון.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים.