רשת השיווק
רמי לוי סיימה את הרבעון השני של שנת 2015 בגידול של 20% בהכנסות. על-פי הדוחות הכספיים שפרסמה הנהלת הרשת (יום ד', 26.8.15) הגיעו ההכנסות ברבעון לסכום של 1.02 מיליארד שקלים. זאת, לעומת הכנסות של כ-857.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2014.
עם זאת, חלה ירידה של יותר מחמישה מיליון שקלים ברווח הנקי של רמי לוי ברבעון השני. הרווח הנקי הסתכם בכ-24.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-29.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ירידה חלה גם ברווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השני של שנת 2015. הרווח התפעולי הסתכם בכ-32.4 מיליון שקל העומדים על 3.16% מהמכירות. זאת, בהשוואה לכ-40.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - 4.71% מהמכירות.
מהנהלת הרשת נמסר כי הרשת ממשיכה ליישם את תוכנית ההתרחבות ארוכת הטווח שלה, והיא צפויה למנות 46 סניפים עד הרבעון השני של שנת 2016. ההתרחבות תתבצע באמצעות 6 סניפים שרכשה רמי לוי בחודש יולי מרשת מגה, וכן מפתיחת 6 סניפים חדשים שיוקמו בהדרגה בערים הבאות: יבנה, רחובות, בית שמש, חולון עטרות ואילת.