רשת האופנה קסטרו מפרסמת (יום א, 30.8.15) את התוצאות הכספיות לרבעון השני של שנת 2015, ורושמת ירידה ברווחים ברבעון השני, שהסתכמו בבכ-9.3 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-18.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות לרבעון השני של הסתכמו בכ-216.8 מיליון שקלים לעומת כ-221.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-2.11%.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום כי "למרות השוק המאתגר שבו אנו פועלים היום, הצלחנו לשמור על שיעורי רווח גולמי זהים לשנה שעברה ולהשיג רווח תפעולי בשיעור שלמעלה מ-9%. יצויין עוד כי עיתוי חג הפסח הביא לכך שרוב המכירות לקראתו חלו השנה ברבעון הראשון לעומת הרבעון השני".
גידול בהכנסות כתוצאה מפתיחת חנויות הרווח הנקי למחצית הראשונה 2015 הסתכם בכ-14.5 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-21.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות למחצית הראשונה הסתכמו בכ-434.6 מיליון שקלים, לעומת כ-419.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-3.68%. הגידול בתקופה של 6 חודשים נובע מפתיחת חנויות חדשות והגדלת שטחי מסחר בחנויות קיימות, על-אף קיטון במכירות החנויות הזהות.
לאור האמור, הרווח מפעולות רגילות לתקופה של 6 חודשים הסתכם בכ-21.1 מיליון שקלים לעומת כ-25.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד - קיטון של כ-1.32% ביחס למחזור המכירות.