X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עבודות הרכבת הקלה בתחנת "ארלוזורוב" הוקדמו מאוקטובר הסדרי תנועה חדשים באזור
▪  ▪  ▪
מרכז ההסברה באלנבי [צילום: ישראל סאן]
נחנך מרכז ההסברה הראשון
באזור מתחם העבודות של התחנה התת-קרקעית "אלנבי" (מקווה ישראל 4, ת"א), נחנך (יום א', 30.8.15) מרכז מולטימדיה חדיש שנועד להציג למבקרים את מיזם הקו האדום של הרכבת הקלה. באמצעות מסכי מגע, המבקרים יכולים לקבל בין היתר מידע על זמני הנסיעה המתוכננים בין תחנות, מידע על קווים עתידיים של רשת המטרופולין. על מסכים נוספים מוקרנים סרטונים על תהליך התכנון והביצוע של הקו האדום והשראות של מערכות רכבות קלות ותחתיות בעולם. בשבועות הקרובים יוקם מרכז הסברה ברמת גן ובהמשך בערים נוספות בגוש-דן.

חברת נת"ע החליטה להקדים את תחילת העבודות של התחנה התת-קרקעית "ארלוזורוב" מחודש אוקטובר ל-3 בספטמבר. בימים אלה הוקם באמצעות חברת נתיבי אילון, ציר עוקף מסביב למתחם העבודות, שיאפשר את המשך זרימת התנועה במהלך ביצוע עבודות החפירה.
מה יקרה בליל חמישי: החל משעה 20:00 תיחסם התנועה מציר שאול המלך ישר לדרך בגין. בחצות, תיחסם התנועה לנוסעים מערבה לתל אביב בדרך ז'בוטינסקי, מצומת עילית. כמו-כן, תיחסם התנועה מצומת ערבי נחל/יגאל אלון ועד לצומת על פרשת דרכים/דרך נמיר. סגירות אלו תתבצענה בליל חמישי בלבד והן נועדו לביצוע עבודות להשלמת הסדרי התנועה.
למחרת, יום שישי ה-4.9, בשעה 06:00, יתקיימו הסדרי תנועה חדשים שילוו את תקופת העבודות: התנועה ברחוב על פרשת דרכים מהכניסה למתחם תחנת רכבת מרכז ועד דרך בגין, תנותב באמצעות מעקף שנסלל לצורך ביצוע העבודות. השינויים שיחולו בתקופת העבודות הם הסטת מסלולי הקווים מרחוב על פרשת דרכים שייחסם לתנועה אל המעקף שייסלל, וכתוצאה מכך - שינוי במיקום התחנות.
מנת"ע נמסר כי כל כיווני התנועה נשמרים למשך כל תקופת העבודות ויישמר מעבר בטוח להולכי רגל.
התחנה התת-קרקעית "ארלוזורוב" נמצאת ברחוב 'על פרשת דרכים' בתל אביב בסמוך למסוף 2000 ולתחנת הרכבת סבידור מרכז ועתידה לשרת את כמות הנוסעים הרב ביותר מבין כל תחנות הקו האדום הודות לקרבתה (היחסית) לתחנת הרכבת ולמסוף האוטובוסים.
יהודה בר-און, מנכ"ל נת"ע: "משטרת ישראל, משרד התחבורה, הרשויות השונות ונת"ע דרוכים וערוכים לחזרה מחופשת הקיץ. אנו בנת"ע מבקשים מציבור הנהגים להשתמש באלפי מקומות החניה בחניוני החנה וסע שמשרד התחבורה ונת"ע העמידו לרשותם. מדובר בפתרון זול, יעיל ונוח שיביא אותם בבטחה למוקדי התעסוקה ובחזרה וכמובן יקל משמעותית על עומסי התנועה באזורי העבודות".

תאריך:  30/08/2015   |   עודכן:  30/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העבודות בארלוזורוב הוקדמו ל-3 בספטמבר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עידן יוסף, תלמד קודם מה זה ליל
של יום מסוים  |  31/08/15 00:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
יותר משנתיים אחרי שנפתחה חקירה בעניינו, פרש קולונל צ'אד מקרי לגמלאות מבלי שהוגשו נגדו אישומים פליליים, או אישומים משמעתיים    הקולונל הואשם בכך שנהג לנשק את נשות פקודיו על פיותיהן באירועים פומביים, והעיר הערות בשפה לא-מקובלת לקצינים ולמש"קים
איציק וולף
מתנגדי מתווה הגז קוראים לראש הממשלה להקפיא את קידום מתווה הגז לאחר תגלית מאגר הגז המצרי העצום    "האיומים וההשערות התגלו כלא רלוונטיים"
איציק וולף
אל"מ אריאלה בן אברהם תחליף בתפקיד את תא"ל סימה וקנין גיל הפורשת מצה"ל    שר הביטחון: אי אפשר היום לשלוט על המידע, ולמרות זאת מצליחה הצנזורה לשמור על סודות
איציק וולף
המורה, הרצל שוברט, מועסק ברשת אורט ותועד מתעמת עם חייל גולני שהוכה על-ידי פלשתינים בנבי צלאח    הנהלת הרשת: הנושא בבירור תוך קבלת הנחיות ממשרד החינוך
אלעזר לוין
המכרז הגדול ביותר פורסם בסוף השבוע - 14 מגרשים ל-1,212 דירות בראשל"צ, עם הוצאות פיתוח של 150 אלף שקל לדירה    רק שני מגרשים ל-849 דירות במרכז הארץ    מגרשים ל-1,570 דירות ב-7 ערים זולות בנגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il