X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עובדי המפעל שנמכר לחברת מלט הר-טוב, ייהנו בין היתר מרשת ביטחון תעסוקתית למשך 7 שנים, מתוספות שכר של יותר מ-10% וממענק מכירה בגובה כולל של 5.5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
המפעל השני בגודלו בארץ [צילום: איתמר לוין]

הנהלת חברת המלט נשר, ועד עובדי מפעל נשר הר טוב וההסתדרות חתמו אמש (יום א', 30.8.15) על הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים בעת מכירת המפעל לחברת מלט הר-טוב.
מפעל נשר הר-טוב פועל באזור התעשיה הר-טוב הסמוך לבית שמש ועובדים בו כ-75 עובדים. מדובר במפעל המלט השני בגודלו בישראל והוא מייצר קרוב לשליש מכלל תצרוכת המלט בארץ. המפעל משתרע על 325 דונם וכושר הייצור השנתי שלו עומד על כ-650 אלף טון קלינקר ומיליון טון מלט. מכירת המפעל יצאה לדרך לאור הוראת הממונה על ההגבלים העסקיים, במטרה למנוע קרטל בשוק המלט ועקב כך להוזיל את עלויות הבנייה ואת מחירי הנדל"ן במדינה.
תוקפו של ההסכם הקיבוצי שנחתם אמש הוא ל-7 שנים, עד שנת 2021. הוא מבטיח במשך השנים הללו "רשת ביטחון" במהלכן כל עובד שיסיים את עבודתו במפעל בזכאות לפיצויי פיטורים יקבל 200% פיצויים וכן ישוחררו לו כל כספי הקופות שנצברו לו. נשר תהיה ערבה במשך 7 שנים להתחייבות הרוכשת - הן לתנאי רשת הביטחון והן לכלל התשלומים להם זכאים העובדים.
לפי ההסכם, העובדים יקבלו תוספות שכר בגובה 2.5% שתיכנס לתוקף רטרואקטיבית מדצמבר 2014, תוספת של 1.5% בתוקף מיוני 2015, תוספת של 1.5% מדצמבר 2015, תוספת של 2.8% בכל אחת מהשנים 2016 ו-2017 וכן תוספת של 2.5% בשנת 2018. כמו-כן ייהנו העובדים ממענק מכירה בגובה 5.5 מיליון שקל, שיחולק להם בשתי פעימות וממענק שיפוץ תחנה בגובה 45 אלף שקל שיחולק לעובדים שישתתפו בפרויקט זה.
עוד נקבע כחלק מההסכם כי הרוכשת תאמץ את כל ההסכמים הקודמים והנוהגים בנשר הר-טוב, ובכלל זה נקבע כי ותק העובדים יישמר גם תחת המעסיקה החדשה. נקבע גם כי החברה תרכוש עבור העובדים את מלוא הזכויות שלהם בקרן הפנסיה, כך שייחשבו מראש פנסיונרים שלה.
עובדים שיועסקו ערב מועד סיום עבודתם 20 שנה במצטבר וגילם 57 ומעלה, יהיו זכאים למסלול פרישה בפנסיה מוקדמת. עובד שיפוטר במסלול פיצויים יהיה זכאי לבקש לעבור לעבודה בנשר רמלה ללא פגיעה בתנאי העסקתו. סעיף נוסף בהסכם קובע כי עובדים במעמד דור המשך יזכו לשיפור בתנאי ההעסקה שלהם בעת עבודה ביום כיפור וכן לשיפור בתוספת קריאה.

תאריך:  31/08/2015   |   עודכן:  31/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית הדין: אורט הייתה רשאית לפטר את טל עוזר, לאחר שזו הופיעה בריאליטי טלוויזיוני כמארחת במועדון סאדו-מזוכיזם
איתמר לוין
קובע: גם עובדים עליהם חלים הסכמים קיבוציים יוכלו להגיש תביעות ייצוגיות נגד המעסיקים, אם יוכיחו שארגון העובדים אינו מגן בפועל על זכויותיהם
איציק וולף
משרד התרבות והספורט העביר תקציב פרסום בסך 2.5 מיליון שקל ללא מכרז למשרד הפרסום של רמי יהושע    הקלטת שיחת ועידה חושפת את ניסיון השרה למצוא תירוץ שיניח את דעת העיתונאים מהמהלך הלא חוקי
עידן יוסף
עבודות הרכבת הקלה בתחנת "ארלוזורוב" הוקדמו מאוקטובר    הסדרי תנועה חדשים באזור
אביתר בן-צדף
יותר משנתיים אחרי שנפתחה חקירה בעניינו, פרש קולונל צ'אד מקרי לגמלאות מבלי שהוגשו נגדו אישומים פליליים, או אישומים משמעתיים    הקולונל הואשם בכך שנהג לנשק את נשות פקודיו על פיותיהן באירועים פומביים, והעיר הערות בשפה לא-מקובלת לקצינים ולמש"קים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il